Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä yhdyntä tuntuu naisena?

Vierailija
26.01.2022 |

Näin miehenä kiinnostaisi tietää, miltä yhdyntä tuntuu naisena? Tuntuuko peniksen liike eri tavalla eri asennoissa? Tunteeko terskan erikseen vai tuntuuko koko penis yhtenä putkimaisena möhkäleenä?

Klitorishan jatkuu melko laajalle alueelle ja on sanottu, että osa klitoriksesta stimuloituu epäsuorasti yhdynnän aikana. Oletko havainnut tällaista? Meillä yleensä hierotaan klitorista yhdynnän aikana, muuttaako se myös tuntemusta vaginan sisällä? Onko tilanteita, joissa haluaisi nauttia pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen koskettelua?

Entä peppuseksin ero normiyhdyntään? Vaikuttaako siinä samanaikainen klitorisstimulaatio samalla tavalla vai eri tavalla?

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha varmaan vastata, sillä mieshän tietää jokatapauksessa paremmin.

Mutta katsotaan, uskaltauutuuko joku ilman lynkkausta.

Vierailija
2/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esitti retorisen kysymyksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän emme koskaan saa miehinä vastausta.

Vierailija
4/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä tuntuu joka työnnöllä aivan tajunnanräjäyttävän hyvältä. Jotta näin voisi olla, pitää kuitenkin olosuhteiden olla kunnossa. Olosuhteet ovat:

-pimppa on tarpeeksi märkä

-on henkisesti kiihottunut olo

-klitoris on erektoitunut

-penis on sopivan kokoinen omille paikoille.

Tottakai tuon klitoriksen jatkuvuuden tuntee yhdynnässä. Sehän on todella herkkää kudosta kauttaaltaan. Peniksen pitää vaan olla sopivan kokoinen, jotta se pystyy hieromaan oikeita kohtia. Itse en pidä yhdynnän aikana klitoriksen ulkoisen osan koskettelusta, se on häiritsevää. Eri asennoissa yhdyntä tuntuu erilaiselta. N31

Vierailija
5/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä tuntuu joka työnnöllä aivan tajunnanräjäyttävän hyvältä. Jotta näin voisi olla, pitää kuitenkin olosuhteiden olla kunnossa. Olosuhteet ovat:

Tottakai tuon klitoriksen jatkuvuuden tuntee yhdynnässä. Sehän on todella herkkää kudosta kauttaaltaan. Peniksen pitää vaan olla sopivan kokoinen, jotta se pystyy hieromaan oikeita kohtia. Itse en pidä yhdynnän aikana klitoriksen ulkoisen osan koskettelusta, se on häiritsevää. Eri asennoissa yhdyntä tuntuu erilaiselta. N31

Todella herkkää kudosta kauttaaltaan? No ei ole kyllä. Ja siksi ei, että sieltä tulee lapsi, jos tullakseen on. Tarpeeksi tuskallista muutenkin. Huuhaata!

Mutta miesten toivoma vastaus toki. Kohta on yläpeukut huipussaan!

Vierailija
6/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, olipa hyvä vastaus! Sanoit, että klitoriksen koskettelu häiritsee. Käykö sinulla siis niin, että klitoriksen stimuloiminen tavallaan peittää alleen itse yhdynnän tuoman nautinnon? Voitko saada orgasmin pelkällä yhdynnällä ja jos saat niin miten se rakentuu? Vaatiiko tietynlaista liikettä ja kauanko suurinpiirtein se vaatii?

Yksi perusongelma lienee, että harvalla miehellä riittää kestävyys kovin pitkälliseen panemiseen. Se on vähän sama kuin naisen kiihottunutta klitorista hierottaisiin nopeasti ja pitäisi yrittää olla laukeamatta. Olisi tosi kiva pystyä panemaan naista siten, että voisi saada siitä orgasmin, mutta olen ymmärtänyt, että harva nainen saa pelkästä yhdynnästä orgasmin ja toisaalta esimerkiksi joku 10 min yhtäjaksoinen tiivistahtoinen yhdyntä ilman laukeamista vastaa perusmiehelle jo jonkinlaista harjaantumista tai jopa harjoittelua. Tästä syystä olen aina hyväillyt samalla klittaa, ellei partneri ole erikseen pyytänyt olla ilman. On myös kiihottavaa hyväillä erektoitunutta klitorista.

Vierailija
7/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella herkkää kudosta kauttaaltaan? No ei ole kyllä. Ja siksi ei, että sieltä tulee lapsi, jos tullakseen on. Tarpeeksi tuskallista muutenkin. Huuhaata!

Mutta miesten toivoma vastaus toki. Kohta on yläpeukut huipussaan!

Tähän ketjuun ei tarvitse miesten tai naisten dissausta, kiitos.

Vierailija
8/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu joka työnnöllä tajunnan räjäyttävältä. Hyvältä juu, jos on sopivan paksu vehje ja oikea asento. Ja nämähän vaihtelee kaikilla. Mulla parhaalta tuntuu paksu ja takaapäin. Ja klitoris ei oikein hieroonnu hyvin juuri koskaan. Harvinaisesti joskus saa samalla hierottua itseni orgasmiin, jos ratsastaessa nojaan eteenpäin tai olen sylissä kasvokkain. Tämä taas vaatii, että kontaktipinta on kiinteä (eli mies ei ole pullea) eikä miehellä ole niin pitkä, että tarvii varoa.

Klitoriksen käsittely on mulle se juttu. Ja parasta on, kun itse tai mies sitä kädellä hieroo samalla, kun panee takaapäin. Parasta on tulla yhtäaikaa. Jotkut asennot on ihan onnettomia tuntuman suhteen. Ne on niitä, joissa kalu hinkkaa sivulleseinämiä. Lusikkahommissa ei oikein ole tuntumaa.

Vierailija
9/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossainketjussa oli tämä sama vastaus, ja ilmiselvästi miehen kirjoittama.

Uskokaa jo.

Vierailija
10/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu voihan se yhdyntä hyvältä tuntua, jos tosiaan samalla saa siihen klitorikseen jotain stimulaatiota. Ja onhan se kiva olla toisenlähellä,  ja antaa miehellenautintoa. Mutta kuten yllä toinen sanoi, seon se klitoris kyllä se juttu.

Saahan naiset sitä nuolemallakin.

Vierailija
11/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossainketjussa oli tämä sama vastaus, ja ilmiselvästi miehen kirjoittama.

Uskokaa jo.

Ei todellakaan ole miehen kirjoittama. Alkaa jo oikeasti pikkuhiljaa risoa, että nainen ei saa nauttia naimisesta :D N31

Vierailija
12/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, olipa hyvä vastaus! Sanoit, että klitoriksen koskettelu häiritsee. Käykö sinulla siis niin, että klitoriksen stimuloiminen tavallaan peittää alleen itse yhdynnän tuoman nautinnon? Voitko saada orgasmin pelkällä yhdynnällä ja jos saat niin miten se rakentuu? Vaatiiko tietynlaista liikettä ja kauanko suurinpiirtein se vaatii?

Yksi perusongelma lienee, että harvalla miehellä riittää kestävyys kovin pitkälliseen panemiseen. Se on vähän sama kuin naisen kiihottunutta klitorista hierottaisiin nopeasti ja pitäisi yrittää olla laukeamatta. Olisi tosi kiva pystyä panemaan naista siten, että voisi saada siitä orgasmin, mutta olen ymmärtänyt, että harva nainen saa pelkästä yhdynnästä orgasmin ja toisaalta esimerkiksi joku 10 min yhtäjaksoinen tiivistahtoinen yhdyntä ilman laukeamista vastaa perusmiehelle jo jonkinlaista harjaantumista tai jopa harjoittelua. Tästä syystä olen aina hyväillyt samalla klittaa, ellei partneri ole erikseen pyytänyt olla ilman. On myös kiihottavaa hyväillä erektoitunutta klitorista.

Yhdyntä tuottaa minulle enemmän nautintoa kuin klitoriksen suora koskettelu, koska itselleni seksuaalinen tarve on nimenomaan yhdynnän tarvetta ja tulee fyysinen tarve saada penis sisään. Klitoriksen ulkoisen osan koskettelu vie huomiota pois yhdyntänautinnolta. Mitään syytähän ei ole olla koskematta klitoriksen ulkoiseen osaan jos nainen siitä tykkää :D

Tuo, että harva nainen saa yhdynnällä, voi johtua monenlaisista seikoista. Vaikkaaina sitkeästi muuta väitetään, niin se fyysinen yhteensopivuus on myös todella tärkeää. Vaikka mies laukeaisi ennen naista ekassa yhdynnässä, niin mikä toisaalta estää suorittamasta toista yhdyntää heti kohta? Tai sitten kiihottaa naisen todella äärimmilleen ja sitten vasta aloittaa naiminen? N31

Vierailija
13/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että miehet tykkää kun joku "nauttii niin että tähtiä näkee kun mies panee" jutuista.

Ja alapeukutta taas sitä klitorista. Mikään ei muutu.

Kyllä mies tosiaan tietää.

Mitenhän sen nuolemisorgasmin saa? Joku mies jolla niin pitk kieli, etää voi ihan vaginan kauttaaltaan nuolla? Ja lehmät lentää.

Vierailija
14/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että miehet tykkää kun joku "nauttii niin että tähtiä näkee kun mies panee" jutuista.

Mitenhän sen nuolemisorgasmin saa? Joku mies jolla niin pitk kieli, etää voi ihan vaginan kauttaaltaan nuolla? Ja lehmät lentää.

Voitko vaan yksinkertaisesti mennä pois tästä ketjusta myrkyttämästä sitä.

Vierailija
15/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä tuottaa minulle enemmän nautintoa kuin klitoriksen suora koskettelu, koska itselleni seksuaalinen tarve on nimenomaan yhdynnän tarvetta ja tulee fyysinen tarve saada penis sisään. Klitoriksen ulkoisen osan koskettelu vie huomiota pois yhdyntänautinnolta. Mitään syytähän ei ole olla koskematta klitoriksen ulkoiseen osaan jos nainen siitä tykkää :D

Tuo, että harva nainen saa yhdynnällä, voi johtua monenlaisista seikoista. Vaikkaaina sitkeästi muuta väitetään, niin se fyysinen yhteensopivuus on myös todella tärkeää. Vaikka mies laukeaisi ennen naista ekassa yhdynnässä, niin mikä toisaalta estää suorittamasta toista yhdyntää heti kohta? Tai sitten kiihottaa naisen todella äärimmilleen ja sitten vasta aloittaa naiminen? N31

Ei kai sitä toista kierrosta mikään estäisikään minun puolelta, mutta vaimo ei ole kiinnostunut.

Vierailija
16/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko vaan yksinkertaisesti mennä pois tästä ketjusta myrkyttämästä sitä.

Sulle siis vain sitä mitä haluat kuulla. Arvasinhan jo ekassa vastauksessa.

Mitäs kyselette, kun ei naisen vastaus kelpaa kumminkaan. Aah ja voih  vaan...mene itse pois,kun ei totuus kelpaa.

Vierailija
17/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vakiotrolli on taas kunnon vauhdissa.

Vierailija
18/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiotrolli on taas kunnon vauhdissa.

Sinä se trolli olet. Haluat kuulla vain, "että ekstaasi alkaa sillä hetkellä kun työnnät kalusi minuun..."

Ja kun ei nainen noin  vastaakkaan, on trolli. Mutta en ole,olen ihan nainen.

Vierailija
19/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis tuntuu yhtenäisenä kappaleena, terska ei erotu. Eri asennot tuntuvat erilaisilta riippuen peniksestä eli onko se pitkä, leveä vai millainen. Jos penis on liian pitkä ja iso, takaapäin sattuu jne. 

Itse pidän enemmän anaaliyhdynnästä. Silloin pelkkä peniksen liike nimenomaan on nautinnollista. Klitorista ei välttämättä tarvitse kiihottaa käsin silloin, ja kiihotukseen muutenkin vaikuttaa enemmän asento ja mielentila kuin klitorikseen koskeminen.

En pidä siitä, että mies hyväilee klitoristani yhdynnän aikana, vaan haluan tehdä sen itse, koska mies ei tiedä missä rytmissä olen. En ole saanut orgasmia varsinaisessa yhdynnässä enkä edes yrittänyt sitä vuosiin, vaan vasta myöhemmin tai etukäteen.

Vierailija
20/186 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tapella 😣

On se seksi vaan herkkä aihe joillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän