vanhempien seksi keskellä päivää
Onko teistä oikein harrastaa seksiä keskellä päivää niin että lapset ovat kotona?
Äitini pisti menemään äsken miesystävänsä kanssa makkarissa keskellä vitun päivää ja ei mitenkään hiljaisesti, eikä äänekkäästikään mutta kyllä sen varmasti kuuli. Musta ihan vitun paskasti tehty. Pikkusisarukset 9 ja 10v eivät onneksi tulleet mun luo vaan pysyivät huoneessaan, joka on muuten ihan äidin makkarin vieressä. Ihan helvetin paska tilanne mulle kun pelkään että täytyy selittää noille pienemmille että mitäs sieltä makkarista oikeen kuuluu. Eka kerta kun näin tapahtuu.
Mut onko teistä joistakin oikeasti oikein tehdä tommosta? Tekee muuten aika hemmetin epämukavan olon meille lapsille. Ei mua yöllä haittaa, mut miks vitussa keskellä päivää?
t. 14 v tyttö, ja ei, en ole provo
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:11"]On ihan ok, mutta hiljaisesti. Lyllä meilläkin laitetaan pienille lapsille elokuva olkkariin, että päästään nussimaan. Kyllähän kahdella aikuisellaon oikeus nussia koska haluaa kunhan lasten hoitoa ei laiminlyödä. Ja kyllä ne sun pikkusisarukset tietää mitä seksi on. Kaikki tuossa iässä jo tietävät, johan se opetetaan 10 vuotiaille koulussa. [/quote] Viidennellä luokalla vasta aletaan kertoa miten ihminen lisääntyy. Tuon ikäiset saattavat tietää, mutta heillä on vain se lapsen näkemys seksistä ja sehän on sellainen "hehe hassu juttu!! Seksi!! Hahhahhaaa" Eli he eivät tajua, miten se on osa parisuhdetta (ainakin yleensä) ja kuinka siihen siihen liittyy muutakin kuin se pimppi ja pippeli.
[/quote]
Juu, ei lasten tarvi tuossa iässä saada mitään inhorealistista kuvaa seksistä.
No musta se ei ole ok kuunnella oman äitinsa nussimisia, päiväs aikaan jos olisin kotona. Ja olen 25. Oman äidin..
Kämppiksen tms ymmärtäisin, mutta tuskin meistä kukaan haluaa kuulla oman äitinsä paneskeluja.
Juuri niinkuin aiemmin sanottiin, vitosluokalla ei kerrota seksistä vaan ihmisen elämänkaaresta ja lisääntymisestä, muttei varsinaisesti kerrota seksistä. Kahdeksannella luokalla tulevat aiheiksi seksi, seksuaalisuus, raskaus ja sukupuolitaudit. Ja kyllä mä tiesin suurin piirtein kaiken seksistä mitä pitääkin jo tottakai ennen noita terveystiedon tunteja, herranjestas.
Ja sulle joka sanoit että seksielämä alkaa usein ennen kahdeksatta luokkaa niin mitähän vittua, tosta ooon kyllä vähän eri mieltä. Useimmat kahdeksasluokkalaiset ovat vielä neitsyitä. En sitten tiiä minkä ikäisenä sinä aloitit puuhat mutta se ei tosiaan ole niin kovin yleistä.
Ja toivon että ette ikinä saa lapsia jos asenteenne on että aikuiset saavat panna missä tahansa ja milloin tahansa haluavat. Välillä ois kato kiva ajatella niitä lapsen tunteitakin.
t. ap
Miksi lasten pitäisi saada tietää mistä kaikki äänet syntyy?
Ap, voisit kertoa äidillesi, että kuulit rakastelun ääniä heidän huoneestaan ja häiritsivät sinua. Sano myös, että toivot, että he olisivat hiljempaa, sillä on noloa kuunnella oman äidin rakasteluääniä.
Älä välitä ketjun alkupään kommentteja, joissa ikävästi vähätellään tuntemuksiasi. Tuntuu järkyttävältä ap:n puolesta esittää, että naimisen äänet olisivat muka jotakin siivousääniä. Aikuiset aliarvioivat jälleen nuorten ihmisten ajattelukykyä.
Ja ei, en ole provo