vanhempien seksi keskellä päivää
Onko teistä oikein harrastaa seksiä keskellä päivää niin että lapset ovat kotona?
Äitini pisti menemään äsken miesystävänsä kanssa makkarissa keskellä vitun päivää ja ei mitenkään hiljaisesti, eikä äänekkäästikään mutta kyllä sen varmasti kuuli. Musta ihan vitun paskasti tehty. Pikkusisarukset 9 ja 10v eivät onneksi tulleet mun luo vaan pysyivät huoneessaan, joka on muuten ihan äidin makkarin vieressä. Ihan helvetin paska tilanne mulle kun pelkään että täytyy selittää noille pienemmille että mitäs sieltä makkarista oikeen kuuluu. Eka kerta kun näin tapahtuu.
Mut onko teistä joistakin oikeasti oikein tehdä tommosta? Tekee muuten aika hemmetin epämukavan olon meille lapsille. Ei mua yöllä haittaa, mut miks vitussa keskellä päivää?
t. 14 v tyttö, ja ei, en ole provo
Kommentit (26)
Mistä tiedät että ne oli seksiääniä, voi olla että ne vaan siivos siellä tai jotain?
Jos on uusi suhde niin seksiä pitää olla monta kertaa päivässä. Mutta kyllä se siitä hiipuu muutamassa kuukaudessa.
Olisit kiitollinen, ne yrittää sulle hankkia pikkusiskoa tai veljeä
No ei ole pikein että kukaan teistä lapsista kuulee :(
On ihan ok, mutta hiljaisesti. Lyllä meilläkin laitetaan pienille lapsille elokuva olkkariin, että päästään nussimaan. Kyllähän kahdella aikuisellaon oikeus nussia koska haluaa kunhan lasten hoitoa ei laiminlyödä. Ja kyllä ne sun pikkusisarukset tietää mitä seksi on. Kaikki tuossa iässä jo tietävät, johan se opetetaan 10 vuotiaille koulussa.
En usko, että tietävät kunnolla ja se opetetaan vasta 8. luokalla. Ja vaikka tietäisivätkin niin ei meidän silti tarvitsisi sitä kuulla
No sano niille että vois rajottaa kun ihmisiä kotona, mutta ole nyt onnellinen kun hoitavat suhdettaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:14"]En usko, että tietävät kunnolla ja se opetetaan vasta 8. luokalla. Ja vaikka tietäisivätkin niin ei meidän silti tarvitsisi sitä kuulla
[/quote]
Se opetetaan viidennellä ihmisen biologiassa. Tarkista mistä vaan haluat, jos et usko. Itse en tunne yhtään koululaista, joka ei tietäisi. Koska itse sait tietää? Kasilla vai?
Tee itsestäsi ja sisaruksistasi lastensuojeluilmoitus.
Kerropa tällaiselle vanhemmalle kukkahattutädille, mitä ovat vitun päivä ja vitun paska. Olen kai liian vanha, mutta en ymmärrä, ja vielä vähemmän ymmärrän, kun luen, että olet vasta 14-vuotias. Lyhyesti ja ytimekkäästi: Siivoa suusi!
No, jotta et saa ihan väärää kuvaa aikuisista ihmisistä noiden yllä olevien provoviestien kautta, niin vastaan sinulle: ei todellakaan ole asiallista harrastaa äänekästä seksiä keskellä päivää lasten ollessa kotona. Eikä edes yölläkään niin, että lapset kuulevat. Miksi ihmeessä lasten pitäisi kuunnella sitä? Vai oletteko te aikuiset sitä mieltä, että on ihan ok, jos olette yökylässä jossain, niin siellä jotkut sekstailee äänekkäästi? Tai omat vanhemmat, kun olette kenties aikuisena heillä kylässä? Että menevät hoitamaan parisuhdettaan, jos olette vaikka mökillä yhdessä, niin toiseen huoneeseen vaan ja nussimaan oikein kovaa? Huh, huh...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:15"]
No sano niille että vois rajottaa kun ihmisiä kotona, mutta ole nyt onnellinen kun hoitavat suhdettaan.
[/quote]
Nussiminen ei ole suhteen hoitamista, se on naimista. Keskellä päivää se on silkkaa himojen tyydyttämistä.
Seksielämä alkaa usein paljon ennen kasiluokkaa.
Aikuiset nussii jos haluaa, tai tekee illalla punsin. Lapsilla ei ole asiaan nokankoputusta.
No homma oma poikaystävä ja anna heidän maistaa omaa lääkettään
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:11"]On ihan ok, mutta hiljaisesti. Lyllä meilläkin laitetaan pienille lapsille elokuva olkkariin, että päästään nussimaan. Kyllähän kahdella aikuisellaon oikeus nussia koska haluaa kunhan lasten hoitoa ei laiminlyödä. Ja kyllä ne sun pikkusisarukset tietää mitä seksi on. Kaikki tuossa iässä jo tietävät, johan se opetetaan 10 vuotiaille koulussa.
[/quote]
Viidennellä luokalla vasta aletaan kertoa miten ihminen lisääntyy. Tuon ikäiset saattavat tietää, mutta heillä on vain se lapsen näkemys seksistä ja sehän on sellainen "hehe hassu juttu!! Seksi!! Hahhahhaaa"
Eli he eivät tajua, miten se on osa parisuhdetta (ainakin yleensä) ja kuinka siihen siihen liittyy muutakin kuin se pimppi ja pippeli.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:11"]On ihan ok, mutta hiljaisesti. Lyllä meilläkin laitetaan pienille lapsille elokuva olkkariin, että päästään nussimaan. Kyllähän kahdella aikuisellaon oikeus nussia koska haluaa kunhan lasten hoitoa ei laiminlyödä. Ja kyllä ne sun pikkusisarukset tietää mitä seksi on. Kaikki tuossa iässä jo tietävät, johan se opetetaan 10 vuotiaille koulussa.
[/quote]
Viidennellä luokalla vasta aletaan kertoa miten ihminen lisääntyy. Tuon ikäiset saattavat tietää, mutta heillä on vain se lapsen näkemys seksistä ja sehän on sellainen "hehe hassu juttu!! Seksi!! Hahhahhaaa"
Eli he eivät tajua, miten se on osa parisuhdetta (ainakin yleensä) ja kuinka siihen siihen liittyy muutakin kuin se pimppi ja pippeli.
[/quote]
Räjähtääkö sitten tissit?
T. Toimi
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:02"]Mistä tiedät että ne oli seksiääniä, voi olla että ne vaan siivos siellä tai jotain?
[/quote]
Nyt hei! Taidat itse paneskella oikein lastesi nenän alla?
Ei ole minusta oikein.