Luntta sattaa täälä Keminmaasa, miten muuala?
Alako satamaan tuossa viien aikaan, parikytä senttiä on jo maassa, onneksi o talavirenkaat!
Kommentit (14)
Kumma etten minä täällä keminmaassa ole nähnyt lumihiutalettakaan.
Onko teillä ees kahavia ja maitua siellä? Jos ei niin käyhän rismasa!
Mitä ihmeen murretta on "luntta"....? Kyllä Keminmaassa, samoin kuin Kemissäkin sanotaan ihan lunta sattaa....
N54
Oulussa ihan hitusen plussan puolella, ehkä asteen. Lunta ei ole vielä näkynyt, ehkä pian. Talvirenkaat vaihdettu kolme viikkoa sitten. Kun yleensä ensilumi tulee lokakuun puolessavälissä
Eihän siellä ihan mahdottomasti vielä kuitenkaan https://www.kelikamerat.info/kelikamerat/lappi/keminmaa/tie-4/vt4_kemin…
En ole ulos tänään katsonut, mutta ennusteesta katsoin, että maanantaina ollaan parissa plusasteessa ja sitten pitäisi taas lämmetä. Ihan kiva, kun on vielä suvikumit alla.
Täällä etelässä +11, lämmintä ja lauhaa.
Ruoho kasvaa ja orvokki kukkii.
Hajotkaa siihen. Mikä järki on asua siellä?
Onnekas olet jos siellä tulee lunta <3
Olen kateellinen :( piristäisi täälläkin. Kaikki on ollut niin raskasta viime aikoina.
Toivottavasti tulee tänne tampereellekin!
Kemissä ei ainakaan ole tänään satanut lunta. Juttelin äidin kanssa vähän aikaa sitten. Kuulemma jäistä on ollut ja auton ikkunat olleet jäässä.
N54
Kuuntelen youtubesta :
Sanni - Rakkauslaulu (Feat Frederik)
Tiällä Savossa ei saa. Tulin sieltä keskiviikkona asuntovaunun kanssa, huomasitko Tornion ABC:n pihassa ku olin siinä yötä. Vitosen sähköpaikka, ei paha.