Voi vitura!! Likaiset alkkarini ovat nyt sitten naapurin parvekkeella!!
Puistelin tossa petivaatteita parvekkeella, ja sieltä jostain peitonmykkyrästä lennähti likaiset alushousuni ja putosivat suoraan alakerran naapurin parvekkeelle!!!! Yritin jo miehen virvelillä niitä sieltä onkia, mutta ei siitä mitään tullut, tulin vaan raastaneeksi naapurin tekokukkakimpun partsin lattialle (mikä sekin hävettää)! Mitäs nyt!!??
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :) [/quote] Kenen tuttavapiiristä löytyy papukaija joka on koulutettu alkkareita hakemaan?? :"DDDD
[/quote]
Tämä ketju on helmi! :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :)
[/quote]
Kenen tuttavapiiristä löytyy papukaija joka on koulutettu alkkareita hakemaan?? :"DDDD
[/quote]
Sarkasmi? :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :)
[/quote]
Mä tunnen niin vääränlaisia ihmisiä. Yhelläkään ei ole koulutettua papukaijaa. Yhellä on vaan sellanen joka repii vessaharjaa joka päivä :( miten mä tuun koskaan pärjäämään
Jo on köyhää. Onko sulla vaan yhet alkkarit eikä varaa ostaa uusia? Mä olisin antanu olla. Yhet pikkarit sinne tänne. Kaupasta saa uusia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :)
[/quote]
Kenen tuttavapiiristä löytyy papukaija joka on koulutettu alkkareita hakemaan?? :"DDDD
[/quote]
No öö ihan normi homma paitsi ehkä jossain perämetsässä missä onkin vain huuhkajia
Käske miehen tarinoida niistä pikkareista! "Akka taas heitti mun alkkarit parvekkeelta. Ei ymmärrä yhtään miks käytän niitä. Nehän on paljon mukavampia ku miesten!". Ni jos on haistellu niitä saa vähän nenilleen ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:37"]
Heität sinne vielä vähän lisää tavaraa, lavastat astetta erikoisemman murtautumisen, ja naapurin ei tarvitse koskaan tietää että se olit sinä. Tyyliin vispilä, pariton sukka ja muutama tyhjä paristo.
[/quote]
Ehhehee.. naurattais, ellei niin hävettäis. Jos tulis joku oikeasti hyvä vinkki, miten ne saan tai millä tekosyyllä vierailen naapurin partsilla tai teen jotain ettei naapuri yhdistä alkkareita MUN alkkareiks, niin olisin kiitollinen!!?
ap
[/quote]
Niin, naapurihan epäillä sinua ja viedä todistusaineiston poliisiasemalle, jolloin poliisi ottaa DNA-näytteen alkkareista ja sinulta. Ehdotan että varastat pesutuvassa muiden naapurien likaisia alushousuja (keksi joku harhautus) ja heittelet niitä naapurisi parvekkeelle niin silloin on vaikea todistaa että ne ovat juuri sinulta.
Sain alkkarini takaisin...!!
Äsken soi ovikello, en tietty avannut kun näin ovisilmästä että se alakerran ukko on oven takana. No sitten ukko huuteli postiluukusta että "ei tarvi nolostua, hyvää päivänjatkoa" ja tunki alkkarini luukusta sisään. Helpotti, ja tarinalla ny oli sitten onnellinen loppu, mutta alan tässä kyllä kattella uutta asuntoa, hävettää edelleen enkä halua törmätä tohon naapuriin missään! >:(
Noh, jos jotain hyvää niin ilmeisesti ahdinkoni aiheutti sitten päivän naurut teille.. olkaapa hyvä.. ehehe. Mää poistun nyt takavasemmalle, moro!
ap
Joku keijumaisen kevyt tuttava, jonka lasket köyden varassa hakemaan alkkareita? Palotikkaat?
Laita sille naapurille lappu, että pahoitteluni, mutta iso kiitos, kun alkkarini palautit! tms. :D
Olisin tehnyt lakanoista köyden ja kiivennyt sen avulla alakertaan
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:28"]
Sain alkkarini takaisin...!!
Äsken soi ovikello, en tietty avannut kun näin ovisilmästä että se alakerran ukko on oven takana. No sitten ukko huuteli postiluukusta että "ei tarvi nolostua, hyvää päivänjatkoa" ja tunki alkkarini luukusta sisään. Helpotti, ja tarinalla ny oli sitten onnellinen loppu, mutta alan tässä kyllä kattella uutta asuntoa, hävettää edelleen enkä halua törmätä tohon naapuriin missään! >:(
Noh, jos jotain hyvää niin ilmeisesti ahdinkoni aiheutti sitten päivän naurut teille.. olkaapa hyvä.. ehehe. Mää poistun nyt takavasemmalle, moro!
ap
[/quote]
Hei, älä tykkää huonoa. Tässä oli vaan niin uskomattoman hienoa komiikkaa. Mä olen sulle syvästi kiitollinen.
Kyllä säkin tälle jutulle vielä naurat, aikanaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :) [/quote] Kenen tuttavapiiristä löytyy papukaija joka on koulutettu alkkareita hakemaan?? :"DDDD
[/quote]
Kyllä multa ainakin? Sen nimi on Pöysti. Nykyään hän tosin vaatii suurempia löytäpalkkioita, riippuen vähän siitä millaisen tavaran noutaa. Likaiset alkkarit vaatisivat monta kippoa siemenseosta ja ehkä uuden lelunkin.
Munastuitko kun mies tuli oven taakse?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:32"]
Laita sille naapurille lappu, että pahoitteluni, mutta iso kiitos, kun alkkarini palautit! tms. :D
[/quote] joo tunge sen postiluukusta kahvipaketti :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :) [/quote] Mä tunnen niin vääränlaisia ihmisiä. Yhelläkään ei ole koulutettua papukaijaa. Yhellä on vaan sellanen joka repii vessaharjaa joka päivä :( miten mä tuun koskaan pärjäämään
[/quote]
Oot kiitollinen tuttavasi papukaijasta, kun pudotat vahingossa käytetyn vessaharjasi naapurin parvekkeelle!
Mitäs tuosta. Mulla jäi vahingossa alushousut pesutuvan pyykkikoneeseen ja ne oli puuvillaiset, koon 54 mummohousut. Märkänä kangas vielä joustaa ja olenkin nauranut makeasti kuvitellessani jonkun poloisen ilmettä, kun se on vetänyt koneesta metrin levyiset jättihousut. Sieltä ne löytyivät hyllylle taiteltuna.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:33"]
Olisin tehnyt lakanoista köyden ja kiivennyt sen avulla alakertaan
[/quote]
Mun mielestä se köysi olisi kannattanut tehdä alkkareista.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:37"]
Heität sinne vielä vähän lisää tavaraa, lavastat astetta erikoisemman murtautumisen, ja naapurin ei tarvitse koskaan tietää että se olit sinä. Tyyliin vispilä, pariton sukka ja muutama tyhjä paristo.
[/quote]
Ehhehee.. naurattais, ellei niin hävettäis. Jos tulis joku oikeasti hyvä vinkki, miten ne saan tai millä tekosyyllä vierailen naapurin partsilla tai teen jotain ettei naapuri yhdistä alkkareita MUN alkkareiks, niin olisin kiitollinen!!?
ap
[/quote]Oletko nähnyt Marilyn Monroe elokuvan Seven Year Itch? Leffan alussa Marilynin asunnon parvekkeelta putoaa tomaattiruukku alanaapurin patiolle. Ehkä joku tämmönen toimis sullakin? Varmista tietysti että ei putoa kenenkään päälle tai joudut syytteeseen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"]Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :)
[/quote]