Voi vitura!! Likaiset alkkarini ovat nyt sitten naapurin parvekkeella!!
Puistelin tossa petivaatteita parvekkeella, ja sieltä jostain peitonmykkyrästä lennähti likaiset alushousuni ja putosivat suoraan alakerran naapurin parvekkeelle!!!! Yritin jo miehen virvelillä niitä sieltä onkia, mutta ei siitä mitään tullut, tulin vaan raastaneeksi naapurin tekokukkakimpun partsin lattialle (mikä sekin hävettää)! Mitäs nyt!!??
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:42"]
Okei, oletko siis ainoa mahdollinen alkkarinomistaja? Ettei naapuri voi kuvitella niiden lentäneen jostain toisesta kämpästä, tai vaikka teinien heitelleen kadulta kännissä huvikseen tms? T.4
[/quote]
No sivusuunnassa parvekkeet ovat sen verran etäällä toisistaan, että en usko naapurin voivan ajatella, että ovat muualta peräisin kun meiltä. Ja siis me asutaan ylimmässä kerroksessa, ei ees yläpuolella oo ketään jota vois "syyttää". Ja toisaalta alakerran naapurikin on 3. kerroksessa, joten ei kai sinne asti kukaan ohikulkija saisi heitettyä mitään...
ap
Meen muuten kokeileen tota imuria, että ylttyykö letku ja varsi, kiitti vinkistä, sinä joka ehdotit!! :)
[/quote]
Eipä kestä. Mutta yritä olla imuroimatta naapurin pelargonioita siinä samalla.
Mene naapuriin, pyydä sokeria ja naapurin hakiessa sokeria livahdat parvekkeelle ja nappaat ne.
Jos ap vielä putoaisi sen imurin kanssa lopulta ja huutaisi vittuuuuuuu!
Asuuko naapurissa pariskunta?
Jos asuu, tarkkaile miehen lähtöä ja mene sitten soittamaan ovikelloa-> "anteeks, mun pikkuhousut taitaa olla teidän parvekkeella"-> tarkkaile reaktiota ja raportoi tänne.
Toivottavasti olet nimikoinut ne, niin naapuri tietäää tulla palauttamaan :D
Olisi ihan oikein kyllä sellaiselle joka puistelee pölyjä alemmille parvekkeille.
Apua, naurattaa niin h*vetisti ruuhkabussissa. Pakko varmaan jäädä seuraavalla, ihmiset alkaa tuijottaa :'D
Taitaa olla naapurissa mielenkiintoinen viikonloppu.
Mee nyt ihmeessä soittamaan ovikelloa ja kerro asia. Tolla voi olla kauheet seuraukset.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:37"]
Heität sinne vielä vähän lisää tavaraa, lavastat astetta erikoisemman murtautumisen, ja naapurin ei tarvitse koskaan tietää että se olit sinä. Tyyliin vispilä, pariton sukka ja muutama tyhjä paristo.
[/quote]
Ehhehee.. naurattais, ellei niin hävettäis. Jos tulis joku oikeasti hyvä vinkki, miten ne saan tai millä tekosyyllä vierailen naapurin partsilla tai teen jotain ettei naapuri yhdistä alkkareita MUN alkkareiks, niin olisin kiitollinen!!?
ap
[/quote]
Heti kun näät niin kerro joku juttu tyyliin "Siis voitko kuvitella, meillä olimun serkku yökylässä miehensä kanssa. Lähdin kauppaan, ja arvaa itä nään kun tulen kotiin? No serkku ja miehensä on panemassa meidän parvekkeella! Siis miten joku kehtaa?!"
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:53"]
Apua, naurattaa niin h*vetisti ruuhkabussissa. Pakko varmaan jäädä seuraavalla, ihmiset alkaa tuijottaa :'D
[/quote]
Opasta ne kanssamatkustajat tänne mukaan vaan. Kyllä ne sitten ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:54"]
Virvelillä :DD
[/quote]
Olihan kalastuslupa maksettu?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:37"]
Heität sinne vielä vähän lisää tavaraa, lavastat astetta erikoisemman murtautumisen, ja naapurin ei tarvitse koskaan tietää että se olit sinä. Tyyliin vispilä, pariton sukka ja muutama tyhjä paristo.
[/quote]
Ehhehee.. naurattais, ellei niin hävettäis. Jos tulis joku oikeasti hyvä vinkki, miten ne saan tai millä tekosyyllä vierailen naapurin partsilla tai teen jotain ettei naapuri yhdistä alkkareita MUN alkkareiks, niin olisin kiitollinen!!?
ap
[/quote] pyrit kahville ja lipsautat kahvin lomassa että "mä en muuten koskaan käytä enkä todellakaan käyttäisi *tähän se alkkarityyppi joka sinne parvekkeelle lensi*, pois se minusta". Ongelma ratkottu :)
Naapurisi ei tietäisi mistä ne on tulleet. Nyt se voi lukea täältä palstalta, että yläkerrastahan ne.
Minä en nyt millään ymmärrä, miksei voi vaan käydä ovikelloa soittamassa ja toteamassa että "anteeksi kamalasti, minulta tippui vähän (lika)pyykkiä teidän parvekkeelle". Tiputtaa sinne alkkareiden seuraksi vaikka pari käsipyyhettä niin ei tarvitse naapurin pelkkiä lika-alkkareita noutaa. Tai kysyy saako käydä itse hakemassa ettei naapurin tarvitse vierasta likapyykkiä käsitellä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:43"]Oletko sama joka jäi alasti vessaan jumiin suihkun jälkeen kännykän kanssa?
[/quote]
Miten siinä ketjussa muuten kävi?