Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitura!! Likaiset alkkarini ovat nyt sitten naapurin parvekkeella!!

Vierailija
28.05.2015 |

Puistelin tossa petivaatteita parvekkeella, ja sieltä jostain peitonmykkyrästä lennähti likaiset alushousuni ja putosivat suoraan alakerran naapurin parvekkeelle!!!! Yritin jo miehen virvelillä niitä sieltä onkia, mutta ei siitä mitään tullut, tulin vaan raastaneeksi naapurin tekokukkakimpun partsin lattialle (mikä sekin hävettää)! Mitäs nyt!!??

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa sinne parvekkeelle vaan lappu että kiitos viimeyöstä t. (Jonkun naisen nimi). Se on niin hämmentävä, ettei asiaa voi yhdistää suhun. Jos alakerrassa asuu pariskunta, niin harmi sille miehelle, mutta epätoivoiset tilanteet vaatii epätoivoisia tekoja. Vaihtoehtoisesti voisit heittää loputkin vaatteet, niin olisi niin hämmentävää ettei asiaa yhdistetä suhun. Mutta jos teet näin heitä erikoisia vaatteita, käy ostamassa ne nopeasti kirpparilta. Tiputa sit sinne lappu: Sori jouduin vaihtaan vaatteet täällä, hätätapaus, ei aikaa selittää paremmin. t. Teräsmies

Vierailija
42/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä imuroi!!!! Teet vaan pahempaa vahinkoa kun sohit siellä. Koita tehdä pitkä laskeutumisliina omalta partsiltasi ja laskeudu sillä varovaisesti hakemaan ne alkkarisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jessus sentään!! nyt saa kyllä naapuri hävetä enemmän kuin minä,ja mun häpeä vaihtu kyllä pelkästään ketutukseen!! Naapuri vei ne kalsarit ja nauroi samalla että jos tulen hakemaan niin saan ne?! Niin siis yritin sillä imurilla mutta ei se varsi ylttänyt ja sitten se naapurin ukko tuli parvekkeelle ja tietty sitten pyytelin häpeissäni anteeks ja sanoin että yritin vaan saada ne kalsarit takasin, ja ukko nauraa ja noukki kalsarit ja sano että tule hakemaan niin saat kalsaris ja kahvia (???!!) ja meni takaisin sisälle!! Siis en ole todellakaan menossa, pitäköön housuni, arghH!!

ap

Vierailija
44/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:49"]Mene naapuriin, pyydä sokeria ja naapurin hakiessa sokeria livahdat parvekkeelle ja nappaat ne.
[/quote]

:DDDD grab them gurlll

Vierailija
45/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo hyvä provo! :D 5/5. Nauratti! Jatkoon!

Vierailija
46/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:03"]

No ei jessus sentään!! nyt saa kyllä naapuri hävetä enemmän kuin minä,ja mun häpeä vaihtu kyllä pelkästään ketutukseen!! Naapuri vei ne kalsarit ja nauroi samalla että jos tulen hakemaan niin saan ne?! Niin siis yritin sillä imurilla mutta ei se varsi ylttänyt ja sitten se naapurin ukko tuli parvekkeelle ja tietty sitten pyytelin häpeissäni anteeks ja sanoin että yritin vaan saada ne kalsarit takasin, ja ukko nauraa ja noukki kalsarit ja sano että tule hakemaan niin saat kalsaris ja kahvia (???!!) ja meni takaisin sisälle!! Siis en ole todellakaan menossa, pitäköön housuni, arghH!!

ap

[/quote]

Haisteleeko se niitä? :D

Vierailija
47/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:05"]

Tää oli jo hyvä provo! :D 5/5. Nauratti! Jatkoon!

[/quote]

No ei ollu provo, valitettavasti!! Just tässä mietin että olisko aineksia soittaa poliisille, mahd. varkaus kun vei ne mun kalsarit, tai sitten joku seksuaalinen ahdistelu tai jotain, kun pyyteli kahville?! Sapettaa niin saakelisti!

ap

Vierailija
48/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rappukäytävään heippa-lappu. "Sinä x asunnon naapuri, voisitko palauttaa pikkuhousuni?"

Toivottavasti naapuri ei ole valittajamummo.

Vierailija
49/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keino taatusti on ja ei mitään laskeutumisliinoja, siinä voi käydä huonosti. Tiput vielä alas ja pääseet iltalehteen hirveellä otsikolla. Nainen loukkaantunut vakavasti, kun yritti pelastaa likaisia alkkareitaan naapurin parvekkeelta.

Vierailija
50/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha!! Mies kuvitteli kuitenkin tän olevan joku maailman kummallisin seksiehdotus :DDd

Vierailija
51/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

No mene ihmeessä. Sehän tuntui olevan huumorintajuinen setä. Ei toi nyt niin vakavaa ole.

Vierailija
52/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis sinkku vai onko sulla miestä? Mene miehesi kanssa kahville niin saat ne alkkarit. Tai kaverin kanssa. Mutta jos meet miehen kanssa, näytä tää ketju ensin. :D

Vierailija
53/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Tietenkään naapuri ei voi olla ns. normaali vaan joku vanha pervo :)

Vierailija
54/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi jotkut sopivat kiipeilyvälineet ja itse atleettista lajia, voisi kokeilla kiipeilyoperaatiota. Älä vesikouruja kokeile, ne eivät kestä.

Miten tästä tuleekin mieleen Nolojen tilanteiden mies?

Yksi vaihtoehto olisi vaan mennä soittamaan alakerran ovelle ja sanomaan: "Anteeksi, multa lensi pudistellessa vaate teidän partsille, saisinko hakea sen pois?" Huonompi lähestymistapa nyt, kun on naapurin kukatkin nyhdetty nysiksi.

Vierailija
55/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:12"]

ap

[/quote]

No mene ihmeessä. Sehän tuntui olevan huumorintajuinen setä. Ei toi nyt niin vakavaa ole.

[/quote]

Hihii. Päiväkahviseuraa.

Vierailija
56/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:12"]

Oletko siis sinkku vai onko sulla miestä? Mene miehesi kanssa kahville niin saat ne alkkarit. Tai kaverin kanssa. Mutta jos meet miehen kanssa, näytä tää ketju ensin. :D

[/quote]

Siis on mulla mies. Ehkä käsken sen hakemaan mun alkkarit, jahka tulee töistä, itse en mene kyllä naapuriin!!

ap

Vierailija
57/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla käytössä sun miehen kalsarit?

Vierailija
58/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:07"]Laita rappukäytävään heippa-lappu. "Sinä x asunnon naapuri, voisitko palauttaa pikkuhousuni?"

Toivottavasti naapuri ei ole valittajamummo.
[/quote]

"T. Naapurisi Y. P.s. Kiitos viime yöstä"

Vierailija
59/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt peli on jo menetetty, mutta olisin itse ehdottanut vahvan 2-puoleisen teipin tai kangastarran kiinnittämistä siihen virvelin päähän (uistimeen), johon alusvaate olisi tarttunut paremmin ja olisi ollut helppo virvelöidä ylös. Tai kauko-ohjattava lennokki olisi myös voinut toimia apuvälineenä. Tai tuttavapiirin koulutettu papukaija. No ensi kerralla sitten :)

Vierailija
60/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri satavarmasti luulee et tarkoituksella viskattu!!! Jos on mies, yrittää nyt jotain. Jos rouva löytää, tulee sapiskaa.