Asioita, joita olet luullut KAIKKIEN tekevän
Kävinpä tuossa hetki sitten hyvin hämmentävän väittelyn äitini kanssa siitä, miten takapuoli kuuluu "oikeaoppisesti" pyyhkiä. En mene yksityiskohtiin, mutta huvitti se äitini vihastuminen siitä, että KAIKKI toimivat kuten hän, ja että minä olen jotenkin outo kun toimin eri tavalla. (Älkää kysykö, miten tähän väittelyyn ylipäätään päädyttiin...)
Joten tässä siis kysymys: mitkä ovat sellaisia - kenties vähän omituisiakin - asioita, joita olet joskus luullut "kaikkien" tekevän?
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:49"]
Kuulemma on olemassa joitakin ihmisiä, jotka eivät pyyhi persettään seisten vaan istuen!
[/quote]
Tämä oli itse asiassa se äitini ja minun väittelyn aihe :D Tuli siis vahingossa vessaan, kun olin siellä, ja oli ihan kauhuissaan, koska hänen mielestään se kuuluu tehdä ISTUEN. On kuulemma pöyristyttävää ja kammottavaa tehdä se seisten.
t: ap
[/quote]
No joo, meillä miehen kanssa väitellään tästä asiasta :D Ja siis munkin mielestä perse pitää pyyhkiä istuen, koska sen saa siten paljon puhtaammaksi (pakarat ovat istuessa levällään, paskan saa siis pyyhittyä tarkemmin peräreiän suulta, eikä sitä jää sitten sinne niin, että alkkareissa olisi aina paskarantuja.. kuten miehelläni.. ja mua yököttää pestä niitä miehen paskarantuisia alkkareita!)
[/quote]
Eikö miehesi peseydy ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"]
Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä.
[/quote]
Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä?
Tämä paperin tuhlaaminen on mielestäni lähinnä järjetöntä.
Mies 77
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:49"]Kuulemma on olemassa joitakin ihmisiä, jotka eivät pyyhi persettään seisten vaan istuen!
[/quote]
Miten edes perse pyyhitään seisten? :o Miten se on edes mahdollista? :D
Argh. Nyt minusta alkaa tuntua, että äitini on lähettänyt pyyhintäpoliisit perääni tälle palstalle :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]
No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei.
[/quote]
Miksi tätä miinustellaan?? Olen siis aina luullut, että se hetkellinen happivaje on se must-juttu koko orgasmissa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:49"]Kuulemma on olemassa joitakin ihmisiä, jotka eivät pyyhi persettään seisten vaan istuen!
[/quote]
Miten edes perse pyyhitään seisten? :o Miten se on edes mahdollista? :D
[/quote]
Todella omituiselta minustakin kuulostaa! Tsempit ap:n äitiparalle!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:48"]
Saako sanoa myös sellaisia asioita, joita ei luullut kenenkään tekevän oikeasti? En tiennyt, että niin moni ihminen kaivelee korvia topzpuikoilla. Minä en ole varmaan koskaan tunkenut puhdistuspuikkoa korvaan. Sen sijaan puhdistan napaa niillä puikoilla :D Tai lähinnä kuivaan napaa (pesun jälkeen). Olen myös luullut, että kaikki nauttivat selänrapsutuksesta. Luulin myös, että kaikki joutuvat pesemään kieltä välillä mutta kaikille ei kuulemma tule katetta kielen päälle! Ja luulin joskus, että ihmiset harjaavat myös poskiaan sisäpuolelta (minä teen niin).
[/quote]
Ei kieltä tarvitse pestä. Jos siihen jotain katetta tulee, niin se johtuu huonosta ravinnosta. Lääkäri muuten näkee elimistön tilan kielestä.
[/quote]
Kysyin siitä joskus hammaslääkäriltä, koska pelkäsin että se on jotain hiivaa tai vastaavaa epänormaalia kasvustoa. Tutkittiin, ei ollut.
Voi johtua kuulemma myös aineenvaihdunnasta tai kuivuudesta. Uskon, että mulle tulee katetta sen takia että mulla kuivuu suu jostain syystä aika paljon. Ja tosiaan ehkä ton sun mainitseman huonon ravinnonkin takia! Sitä en tiennyt, että kielestä pystyy päättelemään niin paljon. :)
Luulin, että muutkin pitävät automaattisesti kaikista ihmisistä, jotka eivät ole julmia tai ilkeitä.
Luulin, että kaikki olisivat tasapuolisia, eivätkä osa pelkän oman edun perässä.
Luulin, että kun tekee oikein, saat kiitosta, etkä joudu syrjityksi.
Luulin, että puolustaessasi muita oikeissa asioissa sinuakin puolustettaisiin.
Luulin ettei sytävällisistä pahaa puhumattomista puhuttaisi pahaa selän takana.
jne. paljon muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"]
Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä.
[/quote]
Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä?
Mies 77
[/quote]
Minkälainen ruokavalio sinulla on? Minulla menee kakkoshädän jälkeen yksi vessapaperi, joskus harvoin kaksi. Ei vain tarvitse enempää. Eikä ikinä ole mitään jälkiä alushousuissa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"] Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä. [/quote] Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä? Tämä paperin tuhlaaminen on mielestäni lähinnä järjetöntä. Mies 77 [/quote] Minkälainen ruokavalio sinulla on? Minulla menee kakkoshädän jälkeen yksi vessapaperi, joskus harvoin kaksi. Ei vain tarvitse enempää. Eikä ikinä ole mitään jälkiä alushousuissa.
[/quote]
Ei ole ruokavalion ongelma vatsa on kunnossa. Lähteehän se näkyvä osa naamastakin paperilla. Ei tarkoita silti että oikeasti kaikki lähtisi.. Vedellä kun pesee asioinnin jälkeen niin on oikeasti puhtaat paikat.
Mies 77
Et kai Mies 77 luule, että paperi ja alapesusuihku jotenkin ovat toisensa poissulkevat?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"] Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä. [/quote] Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä? Tämä paperin tuhlaaminen on mielestäni lähinnä järjetöntä. Mies 77 [/quote] Minkälainen ruokavalio sinulla on? Minulla menee kakkoshädän jälkeen yksi vessapaperi, joskus harvoin kaksi. Ei vain tarvitse enempää. Eikä ikinä ole mitään jälkiä alushousuissa.
[/quote]
Ei ole ruokavalion ongelma vatsa on kunnossa. Lähteehän se näkyvä osa naamastakin paperilla. Ei tarkoita silti että oikeasti kaikki lähtisi.. Vedellä kun pesee asioinnin jälkeen niin on oikeasti puhtaat paikat.
Mies 77
[/quote]
No ei se nyt "oikeasti" vedelläkään puhtaaksi tule. Kiehuvalla vedellä ehkä. Tai tiskiaineella, viimeistään kloriitilla.
(Eipä sillä, että minulla mitään vesipesua vastaan olisi.)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Mies 77
[/quote]
Saattaa olla ruokavaliossa vikaa, jos perse on ulostamisen jälkeen kuin pommin jäljiltä. Ei minulla sinne pahemmin mitään siivottavaa edes jää. Ja peseydyn tosiaan aamuin illoin, joten tuntuisi turhalta veden ja ajan haaskaukselta alkaa suihkuttelemaan pyllyä vessassa käynnin yhteydessä. Olen myös hieman herkkä sen suhteen, että takaa pääsisi bakteereita etupuolelle, joten pöntöllä suihkuttelu on hieman haastavaa.
Tuo "käytännön esimerkki" on monillakin tavoilla typerä. Jos kaadun naama edellä pissaan, pesen kyllä naamani, vaikka en pese jalkoväliäni jokaisen pissakäynnin jälkeen. Sinä varmaan peset pippelisi aina sen jälkeen, kun olet pissannut? Vai pyyhkisitkö naamastakin pissan pelkkään paperiin? Ai niin, miehethän järjestään vain "ravistelevat" itsensä puhtaaksi...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:17"]
[/quote]
Mies 77
[/quote]
Uloste sisältää rasvaa, sitä ei vedellä pestä sen enempää, kuin paperilla. Ihan oikeasti, tuo puhtaus-juttu on täysin korviesi välissä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:45"]
Jäi askarruttamaan tuo ap:n skenaario. Koska kaikkihan tietävät että perse kuuluu pyyhkiä edestä taaksepäin, jotta ulostebakteerit eivät pääsisi vaginaan.
[/quote]
Terveyspalstoilla tuo tulee kuitenkin niin usein mainituksi, että eivät kaikki taida tietää. Ihmetellyt olen kyllä minäkin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:49"]
Kuulemma on olemassa joitakin ihmisiä, jotka eivät pyyhi persettään seisten vaan istuen!
[/quote]
Tämä oli itse asiassa se äitini ja minun väittelyn aihe :D Tuli siis vahingossa vessaan, kun olin siellä, ja oli ihan kauhuissaan, koska hänen mielestään se kuuluu tehdä ISTUEN. On kuulemma pöyristyttävää ja kammottavaa tehdä se seisten.
[/quote]
Miitä? MInä luuliin tuota vitsiksi. Miten sen edes voi tehdä seisten?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Mies 77
[/quote]
Saattaa olla ruokavaliossa vikaa, jos perse on ulostamisen jälkeen kuin pommin jäljiltä. Ei minulla sinne pahemmin mitään siivottavaa edes jää. Ja peseydyn tosiaan aamuin illoin, joten tuntuisi turhalta veden ja ajan haaskaukselta alkaa suihkuttelemaan pyllyä vessassa käynnin yhteydessä. Olen myös hieman herkkä sen suhteen, että takaa pääsisi bakteereita etupuolelle, joten pöntöllä suihkuttelu on hieman haastavaa.
Tuo "käytännön esimerkki" on monillakin tavoilla typerä. Jos kaadun naama edellä pissaan, pesen kyllä naamani, vaikka en pese jalkoväliäni jokaisen pissakäynnin jälkeen. Sinä varmaan peset pippelisi aina sen jälkeen, kun olet pissannut? Vai pyyhkisitkö naamastakin pissan pelkkään paperiin? Ai niin, miehethän järjestään vain "ravistelevat" itsensä puhtaaksi...
[/quote]
Pesen aina vedellä kun mahdollisuus on käytettävissä. Saippuaa ei ole syytä käyttä jokakerralla muuten alkaa kuivua. Vedellä lähtee jokatapauksessa aina puhtaammaksi kuin paperilla. Mikäli pesumahdollisuutta ei ole niin sitten sillä paperilla. En koskaan "ravistele" puhtaaksi vaan edellämainitulla tavalla..
Mies 77
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]
No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei.
[/quote]
Miksi tätä miinustellaan?? Olen siis aina luullut, että se hetkellinen happivaje on se must-juttu koko orgasmissa.
[/quote]
Selittäkää nyt edes vähän näitä miinuspeukkuja :D Alkaa tulla vähän friikki olo, ei tuo minusta sen kummempi harhaluulo ollut kuin nämä perseenpyyhkimisjututkaan.
Suomeen ei tule ikinä työvoimapulaa. Suomessa on laskutavasta riippuen yli 500 000 työtöntä ja 10 000 avointa työpaikkaa. Maahanmuuttajaryhmät, joiden työllisyysaste on alle 20%, eivät korjaa Suomen mielikuvitustyövoimapulaa.