Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussasta negaksi, kokemuksia kaivataan!!

15.08.2008 |

Eli siis testasin eilen päiväpissasta vahvan haamun Aconin herkällä testillä. Tänä aamuna oli tarkoitus vaan tehdä aamupissasta tarkistustesti (samalla testillä), tuleeko vahvempi viiva, mutta yllättäen se olikin niin nega kuin olla vaan voi! Ja käsittääkseni positiivinen tulos ei voi olla väärä..

Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Että saanut plussan ja seuraava testi ollutkin negatiivinen vaikka olisi ollut raskaana? Voi tietysti olla, että jommassa kummassa testissä oli jotain vikaa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vaikka apteekin oma testi.

G rv 34

Vierailija
2/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin päivän välein ja näistä parin päivän päästä apteekin testi näytti täysin negaa. Eikä tosiaan yhtään ainakaan viiva vahventunut tuossa aconissa parissa päivässä. Apteekin negan jälkeen tyydyin kohtalooni, mutta muutaman päivän päästä oli pakko tehdä uusi testi (sekin apteekin) kun olin jo viikon myöhässä ja ihan todeliinen plussahan sieltä pärähti =)

Odottele muutama päivä (vaikka vaikeaa se tuossa tilanteessa on) ja tee sitten vaikka apteekin oma testi.

Mäkin muuten tein ekan aconin iltapäivällä ja tokan parin päivän päästä aamulla (kuvittelin että aamupissasta olisi vahvempi viiva) mutta niinkuin sanoin että ei ollut vanhempi, ehkä jopa huonommin näkyvissä.

T: helmielina, nyt "jo" rv 7+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mulla tuli kans eka plussa, sitten nega. Sitten odotin viikon (menetin siis toivoni ton negan jälkeen) ja sitten vasta Väestöliiton suosituksesta (oltiin oltu inseminaatiossa) tein vielä testin ja tulikin plussa! En uskonut silmiäni ja kävinkin vielä teettämässä verikokeen Väestöliitossa, josta napsahti kans plussa.

Mulla toi varhainen plussa johtui istukkahormonista, jota olin piikittänyt hoitojen yhteydessä.. eli se antaa virheellisen plussan. Mutta sitten lopulta todella olinkin raskaana ja nyt mennään jo 16+5 =)

t. Kerveli