Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa unta, kun olen niin vihainen noista hallituksen säästösuunnitelmista

Vierailija
28.05.2015 |

ehkä valvon vihaisena aamuun asti. Mietin, mistä enää säästämme. Elämä muuttuu surulliseksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme ankeita aikoja kuomaseni.

Vierailija
2/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkai se on valvottava täälläkin. Perseestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta porvari nukkuu sikeästi.

Vierailija
4/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinun tarvitse miettiä, mistä säästää. Sitä vartenhan äänestit, jotta he päättävät. Tai jos et äänestänyt, syytä vain itseäsi, silti he päättävät.

Vierailija
5/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:26"]

Ei kai sinun tarvitse miettiä, mistä säästää. Sitä vartenhan äänestit, jotta he päättävät. Tai jos et äänestänyt, syytä vain itseäsi, silti he päättävät.

[/quote]

Kyllä äänestin. Minun äänelläni oli pikaisen laskutoimituksen perusteella 0,00002 prosentin vaikutusmahdollisuus hallituksen kokoonpanoon. Uskon, että viestini vauvapalstallakin vaikuttaa enemmän maailmanmenoon. Valvon ja mietin siis omaa pienuuttani ja kurjuuttani.

ap

Vierailija
6/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki vatuloimaan ja jytkyttämään jotta saadaan Suomi pelastetuksi!

Vierailija
7/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:37"]

[/quote]

kuuntelin, että tiedotustilaisuudessa taisivat kolme kertaa sanoa jumpanneensa hallitusohjelmaa. Olisin halunnut nähdä, millainen jumppatuokio se oli.

Vierailija
8/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:40"]

[/quote]

kuuntelin, että tiedotustilaisuudessa taisivat kolme kertaa sanoa jumpanneensa hallitusohjelmaa. Olisin halunnut nähdä, millainen jumppatuokio se oli.

[/quote]

Sen on täytynyt olla kipeätä iteroimista.

Vierailija
10/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:26"]

[/quote]

Kyllä äänestin. Minun äänelläni oli pikaisen laskutoimituksen perusteella 0,00002 prosentin vaikutusmahdollisuus hallituksen kokoonpanoon. Uskon, että viestini vauvapalstallakin vaikuttaa enemmän maailmanmenoon. Valvon ja mietin siis omaa pienuuttani ja kurjuuttani.

ap
[/quote]
Lisää vielä 3 nollaa niin ollaan lähempänä totuutta

Vierailija
11/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vihainen?

Oletko sitä mieltä, että ei pitäisi säästää, vaan jatkaa velanottoa niin kauan kuin velkaa vain jostain saa?

Voisihan siinä mennä useampi vuosi vielä ennen kuin lainahanat menee kiinni.

Vierailija
12/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] älä viitsi naurattaa vanhaa akkaa :)

Vierailija
13/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin rahakeskeinen ihminen, että jos hallitus säästää ja sitä kautta sinullekin kanavoituu aikaisempaa vähemmän muilta kerättyjä ja ulkomailta lainattuja rahoja, niin otat sen jotenkin niin kuin henkilökohtaisena loukkauksena ja suutut siitä?

Vierailija
14/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:48"]

Miksi olet vihainen?

Oletko sitä mieltä, että ei pitäisi säästää, vaan jatkaa velanottoa niin kauan kuin velkaa vain jostain saa?

[/quote]

Mä olen sitä mieltä, että varallisuusvero takaisin. Kuntien työllistämisvelvoite takaisin. Kunnollinen veroprogressio. Perintöveron roima kiristys. jne jne...Ideoita löytyisi vaikka kuinka.

Minä voisin säästää valtion kassaan roimasti enemmän kuin tuo joukko. Eikä kukaan oikeasti joutuisi kituuttamaan.

Vierailija
15/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:26"] Ei kai sinun tarvitse miettiä, mistä säästää. Sitä vartenhan äänestit, jotta he päättävät. Tai jos et äänestänyt, syytä vain itseäsi, silti he päättävät. [/quote] Kyllä äänestin. Minun äänelläni oli pikaisen laskutoimituksen perusteella 0,00002 prosentin vaikutusmahdollisuus hallituksen kokoonpanoon. Uskon, että viestini vauvapalstallakin vaikuttaa enemmän maailmanmenoon. Valvon ja mietin siis omaa pienuuttani ja kurjuuttani. ap [/quote] Lisää vielä 3 nollaa niin ollaan lähempänä totuutta

[/quote]

kyllä mä tuon mielestäni oikein laskin, vai ootko sä joku matematiikan akateemikko vai?

Vierailija
16/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ap jos vaihteeksi miettisit miten hankit enemmän. Olisi ainakin rakentavampaa puuhaa kuin murehtiminen.

Vierailija
17/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:52"]

Oletko niin rahakeskeinen ihminen, että jos hallitus säästää ja sitä kautta sinullekin kanavoituu aikaisempaa vähemmän muilta kerättyjä ja ulkomailta lainattuja rahoja, niin otat sen jotenkin niin kuin henkilökohtaisena loukkauksena ja suutut siitä?

[/quote]

Ei, kun mä olen ruokakeskeinen ja lämpöäviluunkeskeinen ja sairauksiinsasalääkkeitähaluamiskeskeinen ihminen. Rahasta viis, kunhan perheen välttämättömän perustarpeet tulisi täytettyä. Nyt mietin pääni puhki, miten ne täytetään ensi talvena.

Vierailija
18/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:53"]

Miksi olet vihainen?

[/quote]

Mä olen sitä mieltä, että varallisuusvero takaisin. Kuntien työllistämisvelvoite takaisin. Kunnollinen veroprogressio. Perintöveron roima kiristys. jne jne...Ideoita löytyisi vaikka kuinka.

Minä voisin säästää valtion kassaan roimasti enemmän kuin tuo joukko. Eikä kukaan oikeasti joutuisi kituuttamaan.

[/quote]Ei verotuksen lisääminen ole säästämistä. Ja jos progressiota vielä kiristää, verotulot kääntyy jo laskuun kun eniten veroa maksavat ihmiset karkaavat ulkomaille tai vaan vähentävät työntekoa.

Vierailija
19/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:53"]

Miksi olet vihainen?

[/quote]

[/quote]Eli toisilta pois?

Vierailija
20/42 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:56"]

Mitäpä ap jos vaihteeksi miettisit miten hankit enemmän. Olisi ainakin rakentavampaa puuhaa kuin murehtiminen.

[/quote]

Mä hoidan mm. niitä suvun vanhusten asioita... niitä, joita yhteiskunta ei hoida kunnolla, kun yhteiskunta säästää. Hanki nyt tässä sitten enemmän. Lapsiakin on hoidettavana, joten kovin montaa duunia ei voi hoitaa.

ap