Mitä miltä nimestä Hannu?
Kommentit (39)
Hannes Kolehmainen (juoksija) Hannes Häyrinen (näyttelijä)... eivät mitään eilisen teeren poikia kumpikaan kun nuorempikin heistä on kai ollut jo yli 40 vutta nurmen alla ( huom. ei sentään Paavo Nurmen..heh,heh...)
No sepä se ku Hannes on jo tarpeeksi vanha nimi että se on tullu uudestaan muotiin
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:09"]
Hannes Kolehmainen (juoksija) Hannes Häyrinen (näyttelijä)... eivät mitään eilisen teeren poikia kumpikaan kun nuorempikin heistä on kai ollut jo yli 40 vutta nurmen alla ( huom. ei sentään Paavo Nurmen..heh,heh...)
[/quote] No tarkistin asian ja oli se vähän tuoreempi tapaus tuo Hannes Häyrisen poistuminen keskuudestamme. Se tapahtui vuonna 1991.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:24"]
No ei vauvalle.
[/quote]
Vauvoilla on tapana kasvaa aikuiseksi.
Hannusta tulee mieleen sellainen vähän erikoinen yksinelävä setä, joka työkseen on jonkin sortin insinööri, fyysikko tai matemaatikko. Mukava huumoriveikko, mutta sukujuhlissa intoutuu juomaan liikaa, Hannu on se pakollinen juoppo suomalaisissa juhlissa.
En tykkää, kuulostaa vaan rumalle. Vähän niinkuin vanhanaikainen versio Jaajosta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:24"]
No ei vauvalle.
[/quote]
Vauvoilla on tapana kasvaa aikuiseksi.
[/quote]
niin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:27"]
Hannusta tulee mieleen sellainen vähän erikoinen yksinelävä setä, joka työkseen on jonkin sortin insinööri, fyysikko tai matemaatikko. Mukava huumoriveikko, mutta sukujuhlissa intoutuu juomaan liikaa, Hannu on se pakollinen juoppo suomalaisissa juhlissa.
[/quote]
Ainoa Hannu, jonka tunnen, on tosiaan alkoholisti! :D
No hyi, tulee mieleen narsistinen juoppis exä.
Isäni on Hannu joten lopettakaa pilkkaaminen :)
Minusta Hannu on se "clever guy" ja pyytelee anteeksi juopuneiden kavereiden kömmähdyksiä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:27"]Hannusta tulee mieleen sellainen vähän erikoinen yksinelävä setä, joka työkseen on jonkin sortin insinööri, fyysikko tai matemaatikko. Mukava huumoriveikko, mutta sukujuhlissa intoutuu juomaan liikaa, Hannu on se pakollinen juoppo suomalaisissa juhlissa.
[/quote]
Mulla oli vähän samanlainen mielikuva Hannuista kunnes mä tapasin nuoren, uskomattoman komean, ja fiksun Hannun. Maailman paras mies lyhyesti sanottuna. Nyt tuo mies on mun aviomies. Oon onnentyttö. Mut en mä tänäpäivänä vauvalle varmaan laittaisi nimeksi.
On hyvä, jos siskon nimi on Kerttu.
Hannu - päivän pannu. Hannu on isokokoinen, kalpea, tasapaksu, iso pää jossa paljon erilaista tietoa.
Voisko sitä vähän nykypäiväistää? Minusta esim. Hannes olis kivempi. Hannu oli tosiaan suosittu 80-luvulla, ei ole vielä sen aika uudestaan.