Mies muuttunut kylmäksi ja ilkeäksi.
Tarvisin nyt rohkaisevia sanoja enkä enempää ilkeilyä kiotos. Pari viikkoa on mies ollut aivan eri ihminen, kuin ennen itken vähintään kolme kertaa päivässä, eikä siitä tahdo tulla loppua, kun mies vaan haukkuu, huutaa ja läpsii. Olen nyt raskaana ja siinä vaiheessa, että synnytys voi alkaa millloin tahansa itkuisuuteni ei johdu hormooneista. Ennen mies halaili ja puhui mulle ihania, nyt jos yritän halata, niin mies ei reagoi mitenkään. Sanoo monesti "jos et tee jotakin tai muutu niin jätän sut". Ennen saattoi lohduttaa, kun itken, pyytää anteeksi ja sanoa, ettei tarkottanut ja pyysi nukkumaan kanssaan koska halusi myös minut viereen, nyt haluaa mut viereen (jos haluaa) vain siksi että saisi olla vauvan lähellä ja jutella sille. Tulin olohuoneen sohvalle nyt, koska se läppäsi mua mahaan ja haukkui lumpuksi vaikka en oo mitään sille sanonut tai tehnyt. Kuulin, kun otti sormukset pois ja littoi pöydälle, kuulokkeet korvilla huutelee tuolta, että miltä tuntuis olla yh ja että tuntuu vaan että me vihataan toisiamme vaam ememmän ja enemmän. Päivällä sanoi, että kumpikin ollaan onnettomia (niinkuin ollaankin), mutta myöhemmin uteli, että miksi itket, ei tässä mitään hätää oo? Jos sanon sille, että rakastan sua, niin se ehkä saattaa mutista "niin mäkin" jotenkin laiskasti. Päiväunilla se laittoi käden mun päälle, mut jotenkin kylmästi. Oltiin vielä vähän aikaa sitten tosi onnellista ja mieskin (ainakin esitti) rakastunutta. Hänelle hiljattain todettiin osteoporoosi muiden sairauksien lisäksi ja siitä selvästi masentui, mut en arvannut, että vaikuttais noin, ettei enää rakastakaan mua. Kiitos, jos jaksoit lukeanäinkin epäselvän selityksen kirjoitusvirheineen (mitä en nyt jaksa mobiililla alkaa edes tarkistamaan) loppuun asti! Auttakaa mua!
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 03:05"]Kun lapsi tulee kantelemaan toisesta, kysyn yleensä "Mieti, mitä sinä teit ensin?"
Nyt kun ap tuli kantelemaan miehestään, voisin kysyä häneltä samaa.
[/quote]
Makasin miehen vieressä hiljaa ja liikkumatta. Teinkö jotain väärin?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 03:08"]Teidän molempien pitäisi saada rauhottua ja levättyä. Siltä tuo minusta kuulostaa.
[/quote]
Varmastikin.
No nyt koetan alkaa nukkumaan voi olla ettei uni taas tuu ja tuun takas, mut ehkä sit päivällä.
Ottakaas ämmät jatkossakin itsellenne näitä jänniä "pahiksia".
On se kumma kun ei se vastuullinen ja hiljainen ujo kelpaa, vaikka on miestä 10000 kertaa enemmän kuin moisessa pelle-hermannissa koskaan.
Siis oletteko te molemmat jotain sosiaalitapauksia? Sinuna muuttaisin vanhemmilleni ja sitten vauvan synnyttyä omaan asuntoon. Miehen "kylmyys" ei suinkaan ole ainoa ongelmasi. Ei kuulosta hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:29"]Mua piärettää viäläkin tää ketju ja ruisleipä.
Eiks tää rölli oo jo loppuunkaluttu?
[/quote]
Vaihda leipä vaaleaan ja ketju toiseen. Ei oo mikään vitun rölli.
Sika ei jatkoon ja sinä menet nyt pois.
Menemme kaupunkiin ja käymme syömässä tänään. Lasketusta ajasta on kulunut jo yli viikko. Mies silittelee mua välillä. On tuo nyt aika ihana ja suloinen.
ja sit turpiin ja nukkumaan.. Jos se miäs riahuu raskausaikana, niin todella vastuutonta antaa lapsen olla hänen armoillaan myähemmin.
Rölli ja prööt.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 04:10"]Ottakaas ämmät jatkossakin itsellenne näitä jänniä "pahiksia". On se kumma kun ei se vastuullinen ja hiljainen ujo kelpaa, vaikka on miestä 10000 kertaa enemmän kuin moisessa pelle-hermannissa koskaan. [/quote] Tämä mun mies ei kyllä ole mikään "pahis", vaan oikeasti aika herkkä tapaus.
[/quote]
Niin, herkkä aina silloin kun hänen voinnistaan on kyse? :p
Pierettää? Söin liikaa ruisleipää.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 02:07"]
Laitoin sille viestin, kun kuuntelee kuulokkeilla ja kysyin, että erotaanko ja meenkö huomenna vamhemmille. Ei varmaan vastaa mitään, kun ei muhun voi saldoa tuhlata.
[/quote]
Joskus olin itsekin aikanaan lopun alkaessa kylmä ja mies kyseli miten hänen pitäisi olla. Joten sanon sinulle, että älä kysele vaan tee just niinkuin sinusta tuntuu ja mielummin päätä lähteä. Saat sillä enemmän arvostusta, koska kyselemällä sitä et saa. Päin vastoin. Tsemppiä!
Ai se läpsii?? Mitä hemmettiä. Siis mikä sairas ukko! Saa*ana
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 04:10"]Ottakaas ämmät jatkossakin itsellenne näitä jänniä "pahiksia". On se kumma kun ei se vastuullinen ja hiljainen ujo kelpaa, vaikka on miestä 10000 kertaa enemmän kuin moisessa pelle-hermannissa koskaan. [/quote] Tämä mun mies ei kyllä ole mikään "pahis", vaan oikeasti aika herkkä tapaus.
[/quote]
Niin, herkkä aina silloin kun hänen voinnistaan on kyse? :p
[/quote]
Nyt se taas raivoaa tuolla aamuisen lääkärisoiton takia, kun lääkäri ei luvannut uutta kipulääkettä.
Päivällä haukkui mua ainakin kahdesti vitun tyhmäksi ja lumpuksi. Saunassa: jos olisin tiennyt, että oot noin saamaton, niin en olis alkanut ees oleen sun kanssa.
-minä: hyvä tietää, muutetaan sit erilleen.
-mies: muutetaan.
pari minuuttia tosta sanoi: ootan sua sängyssä.
-minä: miksi?
-mies: oot niin ihana.
sängyssä sanoin, et onpa kiva kun sua kaduttaa, että aloit oleen mun kans.
-mies: voi teitä penikoita, kun otatte kaiken niin tosissaan (sillä on aina tollanen ärsyttävä tapa puhua minusta monikossa. Meillä on 13vuotta ikäeroa).
Helvetin ristiriitasta käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:41"]Mutta lisään vielä, oli syy mikä tahansa, sinun tehtäväsi on suojella vauvaa, syntymätöntä lasta. Joten lähde.
En käsitä, miten kukaan jää edes sekunniksi, jos mies läpsäisee vatsaa, jossa viaton vauva kasvaa ja kehittyy. Osoittaa aggressiivisuutta pientä vauvaa kohtaan, vaikkei olisikaan voimakas läpsäisy.
[/quote]
Ei siinä läpsyssä tosiaan ollut yhtään voimaa. Mut kyllä mä sitä säikähdin, koska koetan tietenkin suojella pientä mahassa. Tiedän kuitenkin, ettei mies lastaan ikinä satuta, käytiin tänään vika kerran neuvolassa ennen synnytystä ja mies kertooi, että on nyt tosi stressissä ja hermostunut, kun odotus vaan jatkuu ja jatkuu, niin ja se sai jonkun kipukynnys lääkkeen muutama päivä sitten joka on myös mielialalääke, niin sanoi, että vieläkin tuntuu kun ois pää sekaisin vaikka toissapäivänä otti viimeeksi sen lääkkeen nostettiin sillä kyllä myös norspania 25mg/viikko. Mies muuttui aikoinaan agremmaksi, kun aloitti nää norspanit.
Niin saatiin me tänään keskusteltua jopa ihan rauhassa siitä, kuinka mies loukkaa mua enemmän, kuin kukaan koskaan ja se sanoi, että nuin on kuullut lapsena äitinsä isälle sanovan ja että vihaa itsessään eniten sitä, että siitä tuli samanlainen, kuin isästään.
Siis ap on "teiniäiti" ja lapsen isä on keski-ikäinen vankilakundi väkivaltaisella taustalla... 100% WT pariskunta. Sorry, mutta en osaa neuvoa epäloogisesti käyttäytyviä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 03:01"]Munkin mies piteli sormusta polleena sormessaan, vaikka edellisellä viikolla oli jo suutuspäissään hakenut eroa. Ja oli víhainen kuin ampiainen.
En hirveesti jaksanut kiinnittää siihen huomiota, oli tehnyt saman jo pariin otteeseen.
Yks ilta virkoin, että mitä ihmettä sä tota sormusta oikein enää pitelet. Haluatko muille esittää eläväsi onnellisessa liitossa vaiko mitä?
Hävispä sormus lennossa sellaista vauhtia että.
Ja kun mies sitten taas kertaalleen viikko tuosta etiäpäin avioerohakemuksen peruttuaan katui kaikkea tekemäänsä, niin eipä löytynytkään enää sormusta takaisin sormeen pistettäväksi.
Sain kuulla, että oli minun vikaani moinen, kun sillai törkeesti vakavalla asialla (sormus, avioliitto) hälle v*ttuilin.
Jep. Oma oli vikani, kun aikanaan naimisiin menin. Tein katoamistempun - hoitakoon mies ne erohakemukset tälläkin kertaa kuntoon.
[/quote]
Kuulostaapa tutulta. Meilä kävi muutama kk sitten nin, että mies oli vaan kokoajan fb ssä, niin etten nähnyt mitä se siellä teki ja sit jossain vaiheessa, kun oikein tivasin, niin myönsi, et juttelee jonkun venäläisen horon kanssa siellä, mutta vaan muka kaverina, en uskonut, kun ei suostunut näyttämään siitä tuli tappelu ja heitin ensin sormuksen lattialle huusin ja itkin ja soitin kyydin pois ja mies suuttui ja löi muutaman kerran ja hajotti mulle lahjaksi ostamansa kännykän (on hajottanut multa 3 älypuhelinta ja tämän sen vanhan ottaa aina pois ja piilottaa, kun haluaa) ja sit heitti sen sormuksen parvekkeelta lumihankeen, no se löytyi sit kun lumet suli. Mun isä tuli hakemaan mua ja meillä oli kauhea riita ollut koko päivän ja isäni huusi raivona miehelle, että miten kehtaa jutella muiden naisten kanssa, miespä tästä innostui ja kävi mun isän kimppuun ja otti puukon esiin (mies on ollut vankilassa puukotuksesta) siinä ne lattialla väänsi jonkin aikaa ja mä huusin peloissani, että päästä nyt saatana irti ja väänsin puukkoa mieheltä pois, ettei tuikkaa mun isää sillä. Sain loppupeleissä sen puukon mieheltä pois ja syvän haavan käteeni. Sit vaan pidättelin miestä ja käskin isäni lähtemään, kun mua pelotti sen puolesta. Jäin kuitenkin kotiin ja mies esti sen venäläis lumpun ja on sen jälkeen käynyt mun nähden fb ssä (en tosin tiedä käykö yöllä, kun nukun) nyt ei oo käynyt mun tietääkseni tosi pitkään aikaa. Sorry, oon äärettömän väsynyt, niin siks tulee näin sekavaa tekstiä.