paras rintojen koko?
itse pidän f-kuppisista paljon. isommatkin voivat olla kauniit, mutta jossain on rajansa.
Kommentit (74)
Kyllä rintojen pitää pehmeät olla, nehän ovat pehmytkudosta.
Tässä todella isot, pehmeät luomut: https://www.instagram.com/p/CZKnL9FvDCf/
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rintojen pitää pehmeät olla, nehän ovat pehmytkudosta.
Tässä todella isot, pehmeät luomut: https://www.instagram.com/p/CZKnL9FvDCf/
Onko hyväkin tuttu??
Todella pienet a/aa mutta pitkillä nänneillä ja pieni nännipiha.
Miehet eivät kehtaa myöntää, että isot kiihottavat. Tässä keskustelussa tosin suurten rintojenkin kannattajia on ilmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet olisivat heti uhriutumassa, jos heidän peniksiään arvosteltaisiin tähän tyyliin. "löysä läskipussi" ym. Moukka on moukka vaikka voissa paistaisi.
Minä en tarkalleen ottaen osaa määritellä mikä on "läskitissin" raja mutta selvästikin yksi sellaisten omistaja ilmoittautui.
Määritelmä on kyllä täysin oikein. Tissit ovat läskiä.
Varsinaista maitoa tuottavaa rintarauhasta on yhtä paljon A-kupeissa kuin F-kokoisissakin. Loppu on vararavintoa eli ihan puhdasta läskiä ja sekös fakta kehopositiivia triggeröi.
Sitten vielä henk.koht. solvaus päälle... Kylläpä osaatkin olla ennalta-arvattava ja pitkäveteinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kehtaa myöntää, että isot kiihottavat. Tässä keskustelussa tosin suurten rintojenkin kannattajia on ilmennyt.
Mikseivät kehtaisi? Näyttävät kehtaavan paljon muutakin tapauksesta riippuen.
Ihmettelen vaan sitä, että miksi suuririntaiset leimataan bimboiksi. Suuririntaiset ovat kauniita, jos pitävät itsensä kunnossa. Enkä puhu mistään urheilutason liikunnasta.
F-G. Nuo parhaita. A ei tunnu miltään.
Isot tissit on parhautta. En osaa rintaliivien kokoa sanoa, joten laitan kuvan. Minusta se kertoo enemmän.
https://files.sexyandfunny.com/img_orig/img521c325c122b9.jpg
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit on parhautta. En osaa rintaliivien kokoa sanoa, joten laitan kuvan. Minusta se kertoo enemmän.
Ohoh, tuleekohan tuollaisilla megautareilla usein selkäkipuja?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin pidän huomattavan suurikokoisista riippuvista rinnoista. Minusta ne ovat todella kauniin feminiinisiä. Vielä kun löytäisi naisen, joka omistaisi sellaiset ja pitäisi minusta. Muuta en sitten elämältä enää pyytäisikään!
Tissit on ihania, kunhan ovat naisen tissit !
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole kyse vain rintojen koosta. Tuo on yhdistelmä näyttäviä rintoja, itsevarmuutta ja muutenkin naisellista vartaloa.
Ei varsinaisesti mikään. Sopusuhtainen vartalo. Jos olet siro ja pieni, siihen sopii erilaiset kuin taas isompaan vartaloon. Oma naiseni vihaa pieniä rintojaan kun taas itse en haluaisi hänelle muita.
Koskaan en ole kelvottomiin, heteromiehelle huonoihin rintoihin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan sitä, että miksi suuririntaiset leimataan bimboiksi. Suuririntaiset ovat kauniita, jos pitävät itsensä kunnossa. Enkä puhu mistään urheilutason liikunnasta.
Ylipäänsä on ärsyttävää leimata naisia bimboiksi pelkän ulkonäön vuoksi. Itselläni on iso treenattu peppu, pidän huolta ulkonäöstäni, tykkään olla huoliteltu ja omaan silikonirinnat mutta en ole tyhmä tai bimbo. Samaan aikaan opiskelen psykologiaa ja käyttäydyn kaikinpuolin kuin kuka tahansa fiksu tavallinen ihminen.
Ja ei, minulla ei ole Onlyfansia tai edes Igtä enää ollut moneen vuoteen ja olen nuori!
Kaikki tissit ja oikeasti kaikki! Kunhan on tissit ja naisella ne on aina. Eli naisen tissit AINA.
Kuppikoko on aika huono kertomaan minkäkokliset tissit naisella on. Itselläni on ehkä keskikokoiset rinnat, mutta riippuen liikkeestä josta liivit ostan, kuppikoko vaihtelee suurestikin.
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko on aika huono kertomaan minkäkokliset tissit naisella on. Itselläni on ehkä keskikokoiset rinnat, mutta riippuen liikkeestä josta liivit ostan, kuppikoko vaihtelee suurestikin.
Ei vaihtele määrättömiin. Älä äijä selitä
Vierailija kirjoitti:
Moni suomalaisnainen kulkee vääränkokoisissa rintsikoissa, siitä sinun viestisi todistaa. Kannattaa mennä liikkeeseen, missä myydään vain alusvaatteita ja pyytää myyjää apuun. Silloin saat tietää oikean kokosi. Jos rintasi ovat isot, sillä on iso merkitys myös niiden ulkonäölle, etteivät ne ala roikkua sen vuoksi, että koko on väärä.
Minä en tarkalleen ottaen osaa määritellä mikä on "läskitissin" raja mutta selvästikin yksi sellaisten omistaja ilmoittautui.
Määritelmä on kyllä täysin oikein. Tissit ovat läskiä.
Varsinaista maitoa tuottavaa rintarauhasta on yhtä paljon A-kupeissa kuin F-kokoisissakin. Loppu on vararavintoa eli ihan puhdasta läskiä ja sekös fakta kehopositiivia triggeröi.