Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras rintojen koko?

Vierailija
25.01.2022 |

itse pidän f-kuppisista paljon. isommatkin voivat olla kauniit, mutta jossain on rajansa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida A-kuppisena naisena olla nainen sitten ollenkaan? 🙄

Vierailija
62/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kaikenkokoisista rinnoista. Riippuu ihan naisesta. Eniten kiinnitän huomiota rintojen muotoon, isot sekä pienet voivat olla todella kauniin muotoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Tissit ne on A kupitkin. Usein pienirintaisilla naisilla on leveä lantio/isot reidet. Tai ei toki aina mutta usein se menee monilla niin että sitä massaa on jakautunut joko tisseihin tai peppuun. Jos on sitten niin että ei ole jakautunut kumpaankaan, salitreenillä saa muotoa alakroppaan.

Vierailija
64/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen alastomia naisia vieressäni nähnyt ja ikinä ei ole ollut tisseissä valittamista. Kokoa on ollut laidasta laitaan.

Vierailija
65/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän isoista rinnoista enemmän, mutta ikinä en ole dissannut naista rintojen koon perusteella. Kontaktiin vaan hakeutuu helpommin isorintaisten kanssa. Kyllä nainen on aina nainen. Ei saa hävetä itseään. Itsetunto merkitsee todella paljon.

Vierailija
66/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen parhaasta päästä.

Ne pari A/AA-kuppista joiden kanssa olen ollut nauttivat ylivoimaisesti eniten rintojen hyväilystä ja nännien nuolemisesta.

Kaiken lisäksi pienirintaisilla oli halut ja mielikuvitus kohdallaan toisin kuin koulupoikien fantasioihin itsekin hurahtaneilla isotisseillä jotka näyttävät kuvittelevan että mies on kiimasta sekaisin ja ruiskii seinille kun mamma kaivaa kaksi läskipalloa liiveistä löllymään ja makaa itse lahnana selällään.

Vierailija
67/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalisuus on tärkeää. Samoin käsituntuma. Tämän vuoksi isot tissit ovat parhaita. Vaikka lusikassa nukkuessa voi olla toisen sisällä ja samalla tuntea rinnat kädessään. Pienirintaisten kanssa tätä tunnetta ei tule. Makuasioita nämä toki ovat. Ja se, että huudetaan tästä imettämisestä. Toki rinnat sitä varten ovat, mutta tämä on seksipalsta ja rinnat ovat seksikkäitä. Samoin kuin takamus pelkästään vessassakäyntiä varten tai penis kusemista varten.

Vierailija
68/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visuaalisuus on tärkeää. Samoin käsituntuma. Tämän vuoksi isot tissit ovat parhaita. Vaikka lusikassa nukkuessa voi olla toisen sisällä ja samalla tuntea rinnat kädessään. Pienirintaisten kanssa tätä tunnetta ei tule. Makuasioita nämä toki ovat. Ja se, että huudetaan tästä imettämisestä. Toki rinnat sitä varten ovat, mutta tämä on seksipalsta ja rinnat ovat seksikkäitä. Samoin kuin takamus pelkästään vessassakäyntiä varten tai penis kusemista varten.

Onko teillä tapana nukkua sisäkkäin? Ei siinä, kuulostaa ihan passelilta.

Ohis

Vierailija
69/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

On. Tosiasia kuitenkin on, että nukahtaessa stondis kyllä laskee, joten lopputulos ei ole kokoyötä sisäkkäin. Mutta se tuntuu hyvältä nukahtaa niin. Joskus tosin menee panemiseksi. Ei aina.

Vierailija
70/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuririntaiset ovat näyttävämpiä. Pienirintaisetkin ovat kauniita, mutta eivät yllä kyllä samaan.

Vierailija
71/74 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, että paras rintojen koko on tosi iso. Enemmän on parempi, mitä rintoihin tulee. En silti viehäty erittäin lihavista naisista, vaikka heillä isot rinnat olisikin. 

https://hotnupics.com/pics/2008/rachel-aldana-topless.jpg

Vierailija
72/74 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

On. Tosiasia kuitenkin on, että nukahtaessa stondis kyllä laskee, joten lopputulos ei ole kokoyötä sisäkkäin. Mutta se tuntuu hyvältä nukahtaa niin. Joskus tosin menee panemiseksi. Ei aina.

Mukavaa, kunnes tulee aika erota, paikat on kuivuneet ja pitää vetää se kuivunut mulkku sieltä mun limakalvoista ulos.. auts.

Vierailija
73/74 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään keskikokoisista/pienemmistä. Eivät roiku ja ovat kauniimmat. En välitä isoista.

Muhkeat Peppu ja reidet sekä kapea vyötärö on enemmän mun makuun muutenkin ja sporttisuus.

Vierailija
74/74 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sukupuoleesi vaikuta. Ainoastaan siihen miten haluttavana jotkut miehet sinut näkevät. Mutta siihen nyt vaikuttaa moni muukin asia kuten pituus, hiusten väri tms. Meillä kun on kaikilla omat preferenssit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi