Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummat on seksikkäämmät: bokserit vai ns. perinteiset alushousut miehillä?

Vierailija
27.05.2015 |

Itse käytän perinteisiä kolmioalushousuja, mutta haluaisin kuulla naisten mielipiteitä asiaan. M21

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:21"]Riippuu miehestä.

http://www.artembodywear.com/shop/images/detailed/3/ac7336navyrev.jpg

onks tolla pojalla joku kuppi tuolla haaruksissa?

Jos saan saada hillittömän naurukohtauksen, niin nämä on ok. Mutta et sitten loukkaannu!

Kirkkaat värit on monille hankalia - sopii harvoille. Kuviokankaat kamalia pääsääntöisesti, paitsi boksereissa ok - ruudut, raidat jne.

Käyttääkö joku mies oikeasti näitä, jossa on näitä omia taskuja munille?

https://www.lumingerie.fi/miesten-bokserit-hipsterit

Käyttää. Ne ovat paljon terveellisemmätkin, koska eivät purista. Luuletko, että oikeasti joku käyttää epämukavia alushousuja siksi, että paremmat näyttää jonkun pimpulan mielestä hassuilta?

Vierailija
42/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, ei ne omalla miehellä ainakaan kauaa jalassa pysy ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:21"]Riippuu miehestä.

http://www.artembodywear.com/shop/images/detailed/3/ac7336navyrev.jpg

onks tolla pojalla joku kuppi tuolla haaruksissa?

Jos saan saada hillittömän naurukohtauksen, niin nämä on ok. Mutta et sitten loukkaannu!

Kirkkaat värit on monille hankalia - sopii harvoille. Kuviokankaat kamalia pääsääntöisesti, paitsi boksereissa ok - ruudut, raidat jne.

Käyttääkö joku mies oikeasti näitä, jossa on näitä omia taskuja munille?

https://www.lumingerie.fi/miesten-bokserit-hipsterit

Käyttää. Ne ovat paljon terveellisemmätkin, koska eivät purista. Luuletko, että oikeasti joku käyttää epämukavia alushousuja siksi, että paremmat näyttää jonkun pimpulan mielestä hassuilta?

Sanoinkin, että et sitten loukkaannu kun saan hysteerisen naurukohtauksen, mutta taisit nyt kuitenkin ottaa nokkiisi. Sori.

;-))))

Vierailija
44/48 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
45/48 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tottunut käyttämään perinteisen mallisia alushosuja (eng. briefs). Liikunnassa ylivertaiset verrattuna boksereihin, enkä ainakaan itse olen kokenut ylimääräistä hankausta. Alushousuja on kuitenkin monenlaisia, niin materiaaleissa, väreissä kuin muotoilussa löytyy eroja. Ja löytyy niitä muitakin malleja kuin pelkkiä boksereita ja tavallisia alkkareita. Kukin pukeutuu niihin alusvaatteisiin mistä pitää. Seksikkyyteen en oikein osaa tähän vastata, vastaus siihen kun on kovin yksilöllinen kysymys.

- Mies 23

Vierailija
46/48 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bokserit on ihan hirveitä ja piilottaa ikävästi miehen kehon houkuttelevimmat kohoumat. Entäs sitten lahkeelliset ihonmyötäiset bokserit? No niistä tulee taas mieleen mummojen lahkeelliset alushousut.

Normaalit (brief) alushousut kiitos, nekin kyllä sitten voidaan ottaa mahdollisimman pian pois. Mun luona oleillaan yleensä nakuina.

Vierailija
47/48 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku hylännyt miehen kauheiden alushousujen vuoksi?

Vierailija
48/48 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on myrkyllisen oloinen keskusteluketju. Naiset, suhtaudummeko yhtä tuomitsevasti omiin mukaviin, mutta mummomallisiin maxi-mallisiin alusvaatteisiin? Jos miehen alushousut ovat hänellä mukavat ja laadukkaat, mitä väliä sillä on, ovatko ne pienet vai suuret?