Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleis lakko

Vierailija
27.05.2015 |

Nyt kaikki palkan saajat yleis lakkoon! Emme saa jatkossa viedä lapsia päivä hoitoon päivä kotiin. Emme saa vähentää asunto lainojamme verotuksessa. Jos joudumme työttömäksi emme saa työttömyys korvauksia kuten ennen. Sosiaali toimiston asiakkaat ja asunto velalliset joutuvat ahtaalle. Tätäkö me haluamme?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen mukana. Lakko! Lakko! Lakko!

Vierailija
2/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, kaikki mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:11"]Nyt kaikki palkan saajat yleis lakkoon! Emme saa jatkossa viedä lapsia päivä hoitoon päivä kotiin. Emme saa vähentää asunto lainojamme verotuksessa. Jos joudumme työttömäksi emme saa työttömyys korvauksia kuten ennen. Sosiaali toimiston asiakkaat ja asunto velalliset joutuvat ahtaalle. Tätäkö me haluamme?
[/quote]

Ei. SAK hoisa hommasi!

Vierailija
4/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Like it, merimiehet voi lakkoilla työt meille Eestiin! Ja rakennusmiehet. Porot tulee meille viinan ostoon. Oike hea!

Vierailija
5/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDYS SANA LAKKO!

Vierailija
6/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viedä lapset päiväkotiin, jos voi hoitaa itse kotona? Miksi asuntovelallisen tulisi saada suuria veronkevennyksiä? Omistusasunto on oma valinta. Työttömyyskorvauksilla elää kyllä, jos ei vaadi liikoja. Ja eikö työttömyys ole vain tilapäinen tila?