Nyt olisi mielenosoituksen paikka!
Varsinkin opiskelijat ja eläkeläiset ja pienituloiset, joilta viedään nyt tuhkatkin pesästä. Mutta eihän suomalaiset uskalla astua barrikadeille vaan hiljaa hyväksyvät... oho, tulipas äänestettyä kokoomusta/persuja/keskustaa.
Lähtisitkö mukaan, jos joku järjestäisi?
Kommentit (27)
Eipä nuo mielenosoitukset tässä maassa paljoa vaikuta. En tiedä johtuuko ilmastosta vai lauhkeasta luonteenlaadusta, mutta sellainen yltiöpasifistinen lammastelumielenosoitus vaikuttaa, sori nyt vaan, hieman surkealta :/
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 20:16"]
Jostain on pakko säästää! Minun mielestä opiskelupaikat olisi voinut laittaa maksulliseksi ja opintotuki kokonaan pois.
[/quote]
Opiskeluhan maksaa jo siinä mielessä, että on melkein pakko ottaa opintolainaa ja maksaa se aikoinaan pois. Multa se ulosmitattiin ensimmäisestä työharjoittelupaikasta eli jostain 1000 euron kuukausiliksasta.
"Saavutetuista eduista ei saa päästää irti, barrikadeille." Ajat muuttuu, herätkää siellä tuki-Suomessa.
Vitun talipää!
Äsken pidettiin vaalit -jos et huomannut- ja sen tulokset näkyvät nyt. Tätä me halusimme ja minulle kelpaa oikein hyvin.
Jos ei kelpaa niin 2019 on seuraavat.
Hyviä päätöksiä. Kiitos Soini ja Sipilä. Onneksi Soini fiksuna miehenä pisti kai körän (alexander on hänen oma keksimä taiteilijanimi, tarkasta vaikka wikipediasta) stubille valtiovarainministerin pestin. Saa kurat niskaansa.
Tupakka veroa olisi voinut nostaa 5€ askilta, ja alkoholiveron heti tuplata. Myös roskaruuat ja muut wt-paskat voisi pistää järkyttävälle verolle, kun eivät osaa itse elää terveellisesti ilman holhousta.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 20:13"]
Varsinkin opiskelijat ja eläkeläiset ja pienituloiset, joilta viedään nyt tuhkatkin pesästä. Mutta eihän suomalaiset uskalla astua barrikadeille vaan hiljaa hyväksyvät... oho, tulipas äänestettyä kokoomusta/persuja/keskustaa.
Lähtisitkö mukaan, jos joku järjestäisi?
[/quote]
Riippuu mitä ammattiyhdistys tekee, ellei yhteiskuntasopimusta tule barrikaadeille hakaniemeen mars.
Jostain on pakko säästää! Minun mielestä opiskelupaikat olisi voinut laittaa maksulliseksi ja opintotuki kokonaan pois.