Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venäjällä törkeän hyvä euroviisubiisi

Vierailija
20.05.2015 |

Tykkäsin eniten Venäjän kappaleesta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee. Niin fraaaaaasiiiii!!!!!

Vierailija
2/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen world piece -biisi venäjällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssien trollitehdas jaksaa.

Vierailija
4/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset tehneet ja jotain sanomaa siinä yritettiin puhua. Rauhasta ei Ukrainan takia mainittu mitään.

Vierailija
5/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittista propagandaa.

Vierailija
6/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava tekohymyineen ja kiiltokuvapintoineen.

Vierailija
7/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin biisi oli aika huono. Äänestin sitä silti ihan tämän kaiken venäjä dissailun takia. Serbian pyllerölle meni toinen ääni.

Vierailija
8/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:39"]

Löydättekö tästä uutisestä tutunnäköisen keskustelupalstan...? =)

http://kioski.yle.fi/omat/venaja-trollit-suomessa

Tottakai tuo ylläoleva pitkä vuodatus on juurikin trollitehtaan tuotoksia. AV-mammat, nyt pitää olla takkana kun luette näitä keskusteluita.

[/quote]

No ei niiden kuule tarvitse edes trollailla, kun ukrainan joukot valitettavasti aiheuttavat myös paljon siviili uhreja kaupungeissa. Kranaatteja ei tarvitsisi ampua kaupunkeiohin. Sellaista se sota nyt vaan on molemmin puolin.
Nuo trolli uutiset on kirjoittanut lähinnä sama henkilö. http://kioski.yle.fi/omat/
Hyvin venäjä vastainen leidi ilmeisesti itse trollailemassa. Uskottavan viestinnän kannalta kannattaisi ehkä käyttää propaganda sanaa, eikä; tunkea väkisin "trollausta" joka paikkaan. Trollaus kun nyt on enemmän teinien pelleilyä. Yhden asenteellisen henkilön kynästä tulleita uutisia ei ole ollut tapana pitää kovin merkittävinä todisteina mistään.

Vierailija
9/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:08"]

[/quote]

Mä vähän ihmettelin tota Ilta-Sanomien vai oliko Iltalehden trollitehdas -juttua. Nimittäin mä en ainakaan kuulu mihinkään trollitehtaaseen, mutta en silti voi sietää ryssittelyä, venäläisten mollaamista joka asiassa ja suomalaisten naurettavaa nationalistista ylemmyyden tuntoa, jolle useimmiten ei ole mitään faktoja edes.

Itte oon opiskellu Venäjällä (enkä siis ole venäläinen mitenkään päin juuriltani), ja tiedän kuitenkin kulttuurista ja yhteiskunnasta rajan takana paljon.

Minusta se trollitehdas on pitkälti suomalainen media, myös se toimittajatyttö, joka tuosta trollitehtaasta jauhoi ja ikävästi niputti minutkin samaan kasaan. Itselläni on muuten paljon tuttuja, jotka ovat työskennelleet tai opiskelleet Venäjällä, ja pääsääntöisesti suhtautuvat venäläisyyteen positiivisesti. Vaikkei poliittisista toimista pitäisikään, ei se kansasta vielä tee paskaa. Itseäni on kohdeltu aina hyvin, koska mä osaan kohdella toisia hyvin. Asennekysymys.

Media uutisoi kaiken Venäjä -vastaisesti, nytkin oli otsikkona joku "Venäjä uhoaa Euroviisu -kappaleessa" tai jotain muuta paskaa. Joka ikinen Venäjään liittyvä otsikko tehdään negatiiviseen sävyyn, ja samat tyypit, jotka hurraavat persuille, hurraavat jokaiselle nega -kommentille.

Ja ps. iso osa suomalaisista on aika tekopyhiä. Kaikki venäläinen kelpaa, jos siitä voi itse hyötyä, kuten venäläistaustaiset lätkän pelaajat ja muut urheilijat, muusikot (Kirka sisaruksineen, Tamara Lund, Gugi Kokljushkin, Viktor Klimenko jne), juontaja-kansanedustajat (Maria Guzenina) jne., jotka kuitenkin ovat niitä ihan tavallisia ihmisiä, joita venäläiset ovat.

Useimmat ajelevat junilla, joita vetää edeleen neukkuvalmisteinen veturi SR-1. Toimii ku junan vessa. Venäläiset kävivät jeesaamassa Helsingin metron kallio-osuuksissa, kun Suomesta ei tietotaitoa löytynyt.

Jos lakkaisitte olemasta rasistisia vellihousuja, saattaisitte saada rajan takaa aika paljon hengenravintoa. Venäläinen kirjallisuus, musiikki, taide, pelkät rakennukset ja koko Pietarin alue ovat tosi upeita. Venäläiset ihmiset ovat sydämellisiä ja avuliaita, kun jotain kysyy tai pyytää. Yli päätään sellainen "kaveria tai edes naapuria ei jätetä" fiilis on hieno, mikä täältä on kaupungistumisen myötä kadonnut.

Joskus voi vastapuolessa katsella niitä hyviä piirteitä, eikä aina niitä huonoja, jotka tuppaavat herkästi omassa mielessä paisumaan. Oli kyse sitten parisuhteesta, ystävyyssuhteesta, perhesiteistä tai täysin tuntemattomista ihmisistä.

Ja iltapäivälehdistö voi tunkea trollitehtaan hanuriinsa.

Vierailija
10/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää kun eihän se edes ole mikään venäläinen biisi. Kansainväliset tekijät siinä on, laulaja sentään taitaa olla itse venäläinen.

Mun mielestä euroviisuissa pitäisi olla sääntö että sekä säveltäjän, sanoittajan että esiintyjän(ien) pitäisi olla kansalaisuudeltaan ko. maan kansalaisia ja mielellään jopa asua siellä. Ihan älytöntä kilpailla että mikä maa voittaa kun ei ne biisit ole yleensä sieltä päinkään.

Vierailija
11/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis laulaja jolla oli kaunis ääni, mutta biisi itse oli kyllä tylsä ja silti sanoitukseltaan. Maailmoja syleilevä, sanomatta kuitenkaan mitään konkreettista.

Vierailija
12/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:08"]

[/quote]

Mä vähän ihmettelin tota Ilta-Sanomien vai oliko Iltalehden trollitehdas -juttua. Nimittäin mä en ainakaan kuulu mihinkään trollitehtaaseen, mutta en silti voi sietää ryssittelyä, venäläisten mollaamista joka asiassa ja suomalaisten naurettavaa nationalistista ylemmyyden tuntoa, jolle useimmiten ei ole mitään faktoja edes.

Itte oon opiskellu Venäjällä (enkä siis ole venäläinen mitenkään päin juuriltani), ja tiedän kuitenkin kulttuurista ja yhteiskunnasta rajan takana paljon.

Minusta se trollitehdas on pitkälti suomalainen media, myös se toimittajatyttö, joka tuosta trollitehtaasta jauhoi ja ikävästi niputti minutkin samaan kasaan. Itselläni on muuten paljon tuttuja, jotka ovat työskennelleet tai opiskelleet Venäjällä, ja pääsääntöisesti suhtautuvat venäläisyyteen positiivisesti. Vaikkei poliittisista toimista pitäisikään, ei se kansasta vielä tee paskaa. Itseäni on kohdeltu aina hyvin, koska mä osaan kohdella toisia hyvin. Asennekysymys.

Media uutisoi kaiken Venäjä -vastaisesti, nytkin oli otsikkona joku "Venäjä uhoaa Euroviisu -kappaleessa" tai jotain muuta paskaa. Joka ikinen Venäjään liittyvä otsikko tehdään negatiiviseen sävyyn, ja samat tyypit, jotka hurraavat persuille, hurraavat jokaiselle nega -kommentille.

Ja ps. iso osa suomalaisista on aika tekopyhiä. Kaikki venäläinen kelpaa, jos siitä voi itse hyötyä, kuten venäläistaustaiset lätkän pelaajat ja muut urheilijat, muusikot (Kirka sisaruksineen, Tamara Lund, Gugi Kokljushkin, Viktor Klimenko jne), juontaja-kansanedustajat (Maria Guzenina) jne., jotka kuitenkin ovat niitä ihan tavallisia ihmisiä, joita venäläiset ovat.

Useimmat ajelevat junilla, joita vetää edeleen neukkuvalmisteinen veturi SR-1. Toimii ku junan vessa. Venäläiset kävivät jeesaamassa Helsingin metron kallio-osuuksissa, kun Suomesta ei tietotaitoa löytynyt.

Jos lakkaisitte olemasta rasistisia vellihousuja, saattaisitte saada rajan takaa aika paljon hengenravintoa. Venäläinen kirjallisuus, musiikki, taide, pelkät rakennukset ja koko Pietarin alue ovat tosi upeita. Venäläiset ihmiset ovat sydämellisiä ja avuliaita, kun jotain kysyy tai pyytää. Yli päätään sellainen "kaveria tai edes naapuria ei jätetä" fiilis on hieno, mikä täältä on kaupungistumisen myötä kadonnut.

Joskus voi vastapuolessa katsella niitä hyviä piirteitä, eikä aina niitä huonoja, jotka tuppaavat herkästi omassa mielessä paisumaan. Oli kyse sitten parisuhteesta, ystävyyssuhteesta, perhesiteistä tai täysin tuntemattomista ihmisistä.

[/quote]

tl;dr, mutta -

a) Joo, Venäjällä on rikas kulttuuriperinne, mutta en nyt lähtisi Venäjän euroviisukappaletta vertaamaan mihinkään Tshaikovskiin tai Prokofjeviin

b) Vaikka sinä et ole trolli, on täysin typerää kiistää trollitehtaan olemassaolo

Vierailija
13/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:08"]

[/quote]

[/quote]

Onhan tämä Pietarin trollitehdas ihan todistettavasti olemassa. Siellä työskennelleet venäläiset on ihan itse asiasta ja oloista kertonut eri medioille.

Vierailija
14/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan hienon kuuloinen, hyvä laulaja, kaunis ja kaikkea. Mutta liian tekemällä tehty. Paistoi läpi että se viilattu viimeiseen asti juuri euroviisuihin sopivaksi.

Viron veisu oli hyvä. Vois vaikka voittaa. 

Vierailija
15/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydättekö tästä uutisestä tutunnäköisen keskustelupalstan...? =)

http://kioski.yle.fi/omat/venaja-trollit-suomessa

Tottakai tuo ylläoleva pitkä vuodatus on juurikin trollitehtaan tuotoksia. AV-mammat, nyt pitää olla takkana kun luette näitä keskusteluita.