Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskomattoman pettynyt miehiin

Vierailija
27.05.2015 |

Nyt se on tapahtunut minullekin, ikää 29 vuotta ja olen löytänyt itsestäni katkeran miehiin pettyneen naisen.

Jokainen mies, kenet olen tuntenut elämäni aikana, on pettänyt joko kerran, useasti tai on suhde. Kukaan näistä miehistä ei ole rehellinen omalle puolisolleen. Tunnen paljon miehiä ja suurin osa ystäväsitäni on miehiä, joten olen usein mukana näillä miestenreissuilla ja näen sen kaiken. Ja ei, en sekaannu näihin kuvioihin, joten en ole osallisena tässä pettämisessä. Mukana on siis normaaleja, naimisissa olevia perheen isiä(kin), jotka tekevät poissa kotoaan ja humalassa aivan mitä mieleen tulee. Hyvin monella miehellä on myös suhde oman suhteen ulkopuolella. Tarkoituksena ei ole sitä omaa vaimoaan jättää, mutta ne pidetäänkin kotona äitiroolissa hoitamassa kotityöt ja lapset.

Olen myös itse omissa suhteissani tullut jokaisessa petetyksi. Olen jopa ollut avoimissa suhteissa, joissa on luvan kanssa saanut olla muita, mutta jopa nämä tapaukset on jätetty kertomatta minulle, vaikka näin on sovittu. Miksi? Onko valehteli osa pettämisen jännitystä, jota se ei tuntuisi samalta?

Onko todella LIIKAA pyydetty, että edes JOKU mies puhuisi joskus totta? 

Olen omasta mielestäni kaunis, olen hoikka ja olen urallani menestynyt. Olen rento ja hauska, tykkään seksistä hyvin paljon eikä minulla ole estoja sängyssä. Tykkään kaikesta peppuhommista kolmenkimppaan. En silti löydä miestä edes avoimeen suhteeseen, joka puhuisi minulle totta. 

Lisäksi olen jo turtunut naimisissa oleviin miehiin, jotka minua yrittävät lähestyä. En halua koskaan naimisiin, koska en halua näiden vaimojen osiin, mutta ei tämäkään "puoli" tee hyvää mielenterveydelle. Mikä avuksi? Missä ihmeessä on vika?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minusta sinun pitäisi kertoa noille petetyille vaimoille ja tyttöystäville tästä! Niin kauan kuin asiasta vaietaan, miehet jatkavat toimiaan ja luulevat että ok.

Vierailija
2/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain sanon että et ole törmännyt minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:21"]

Nyt se on tapahtunut minullekin, ikää 29 vuotta ja olen löytänyt itsestäni katkeran miehiin pettyneen naisen.

Jokainen mies, kenet olen tuntenut elämäni aikana, on pettänyt joko kerran, useasti tai on suhde. Kukaan näistä miehistä ei ole rehellinen omalle puolisolleen. Tunnen paljon miehiä ja suurin osa ystäväsitäni on miehiä, joten olen usein mukana näillä miestenreissuilla ja näen sen kaiken. Ja ei, en sekaannu näihin kuvioihin, joten en ole osallisena tässä pettämisessä. Mukana on siis normaaleja, naimisissa olevia perheen isiä(kin), jotka tekevät poissa kotoaan ja humalassa aivan mitä mieleen tulee. Hyvin monella miehellä on myös suhde oman suhteen ulkopuolella. Tarkoituksena ei ole sitä omaa vaimoaan jättää, mutta ne pidetäänkin kotona äitiroolissa hoitamassa kotityöt ja lapset.

Olen myös itse omissa suhteissani tullut jokaisessa petetyksi. Olen jopa ollut avoimissa suhteissa, joissa on luvan kanssa saanut olla muita, mutta jopa nämä tapaukset on jätetty kertomatta minulle, vaikka näin on sovittu. Miksi? Onko valehteli osa pettämisen jännitystä, jota se ei tuntuisi samalta?

Onko todella LIIKAA pyydetty, että edes JOKU mies puhuisi joskus totta? 

Olen omasta mielestäni kaunis, olen hoikka ja olen urallani menestynyt. Olen rento ja hauska, tykkään seksistä hyvin paljon eikä minulla ole estoja sängyssä. Tykkään kaikesta peppuhommista kolmenkimppaan. En silti löydä miestä edes avoimeen suhteeseen, joka puhuisi minulle totta. 

Lisäksi olen jo turtunut naimisissa oleviin miehiin, jotka minua yrittävät lähestyä. En halua koskaan naimisiin, koska en halua näiden vaimojen osiin, mutta ei tämäkään "puoli" tee hyvää mielenterveydelle. Mikä avuksi? Missä ihmeessä on vika?

[/quote]Missä seksihulluissa porukoissa sä oikein pyörit? Ei kuulu tuollainen mun ystäväpiireihin. T:Mies

Vierailija
4/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi viimeisessä kappaleessa. Olisit itsekin vaimona luultavasti samanlainen, jos mies ei antaisi puoleen vuoteen?

Vierailija
5/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä löytyy vika jos kaikki miehet joihin törmää on epärehellisiä. Ehkä kiinnitätä pari- ja kaverisuhteissasi liikaa huomiota ulkonäköön.

Vierailija
6/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa elämäm_koululta tai provolta?

Vierailija
7/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on täysin erilainen kaveri ja ystäväpiiri kuin aloittajalla, en ole itse esim pettänyt ikinä yhdessäkään suhteessa. Ikävää jos on tuollaista, ymmärrän aloittajaa, mutta en jaksa uskoa että tuollainen aloittajan meininki todellakaan on joku normi tässä maassa.

mies

Vierailija
8/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:25"]

Peilistä löytyy vika jos kaikki miehet joihin törmää on epärehellisiä. Ehkä kiinnitätä pari- ja kaverisuhteissasi liikaa huomiota ulkonäköön.

[/quote]

Minulla ei ole mitään merkitystä kavereiden ulkonäöllä eikä liioin kyllä ollut poikaystävienikään. Tämä vain jostain syystä tuntuu olevan täysin normaali toimintamalli ihmisille.

Vierailija
9/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole provo enkä elämänkoulusta vaan valmistunut kyllä ihan korkeakoulutusta. Asun Helsingin kantakaupungissa.

Ap

Vierailija
10/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:24"]

Toiseksi viimeisessä kappaleessa. Olisit itsekin vaimona luultavasti samanlainen, jos mies ei antaisi puoleen vuoteen?

[/quote]

En tiedä millainen olisin vaimona, jos ei mies antaisi puoleen vuoteen. Minulla oli kyllä mies, joka antoi aina joskus (kuukauden välein) ja muutenin haluton. myös tämä mies petti loppupeleissä.

Ap

Vierailija
11/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies, jolla ei ole naisia joka sormella ja tuonut sinkkuaikana joka ilta baarista naista kotiin. Vai kiinnostaako vain miehet joilla on vientiä joka suuntaan, että pääset toteamaan olevasi parempi kuin muut naiset?

Vierailija
12/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinua paljon nuorempi mutta olen törmännyt lukemattomiin kusipäihin. Sinkkuuskaan ei tunnu enää kamalalta taakalta joka itkettää minut uneen iltaisin, koska olen palannut takaisin maanpinnalle enkä kuvittele liikoja elämästä. MONTA kertaa olen päättänyt luovuttaa, mutta niin sitä ollaan vaan taasen siinä tilanteessa, että olen tutustumassa uuteen mieheen.
Aina kun meinaan menettää kaiken luottoni totaalisesti, pysähdyn ja mietin itseäni. Jos minä, rehellinen ihminen olen olemassa, niin olenko ainoa tässä maailmassa? No en varmasti ole.
Tiedän, että epärehellisyys ei riipu naamavärkistä, mutta ounastelisin, että hyvin monissa tapauksissa tämä petturi on tottunut kuulemaan ylistyssanoja ulkonäöstään ja hyppimällä naisesta/miehestä toiseen pitää heikon itsetuntonsa hengissä. Koska jos keskittyy aidosti ja oikeasti yhteen ihmiseen, niin ei saa tietää, onko hottis muiden silmissä. Mikäs sen kamalampaa.

Vierailija
13/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:34"]

Etsi mies, jolla ei ole naisia joka sormella ja tuonut sinkkuaikana joka ilta baarista naista kotiin. Vai kiinnostaako vain miehet joilla on vientiä joka suuntaan, että pääset toteamaan olevasi parempi kuin muut naiset?

[/quote]

Mikä ihmeen parempi kuin muut naiset? Menee kokonaan ohi.

Ap

Vierailija
14/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:30"]

[/quote]

En ole provo enkä elämänkoulusta vaan valmistunut kyllä ihan korkeakoulutusta. Asun Helsingin kantakaupungissa.

Ap

[/quote]

Oujees....että ihan Helsingin kantakaupungissa asustellaan. Ja vielä korkeakoulupohja. Oisko esim. valtsikka ? Peppuseksistä tykätään ja kolmen kimppakin on kivaa. Kyllähän sitä vähemmästäkin naisihminen pettyy suomalaisiin miehiin.

Seuraavaa (omakehussa ja stereotypioissa marinoitua) vuodatusta odotellessa..., huoh.  

Vierailija
15/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et itsekään mieti liikaa (tarpeeksi) sitoutumista ja miehet vaistoavat sen? Pitää uskaltaa olla ihan tosissaan sydänsurujenkin uhalla, jos haluaa tosissaan olevan puolison.

Vierailija
16/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Oujees....että ihan Helsingin kantakaupungissa asustellaan. Ja vielä korkeakoulupohja. Oisko esim. valtsikka ? Peppuseksistä tykätään ja kolmen kimppakin on kivaa. Kyllähän sitä vähemmästäkin naisihminen pettyy suomalaisiin miehiin.

Seuraavaa (omakehussa ja stereotypioissa marinoitua) vuodatusta odotellessa..., huoh.  

[/quote]

Mitähän omakehua noissa nyt on? Olen valmistunut amk:sta. Helsingin kantakaupungissa ei ole mitään ihmeellistä ja ihmiset nyt vain ovat erilaisia ja tekevät erilaisia asioita ja haluavat asua erilaisissa paikoissa. Pointtina näissä se, että olen omasta mielestäni kuitenkin varteenotettava rento nainen, jonka kanssa on hauskaa olla.

Ap

Vierailija
17/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat etsiä näitä miehiä, jotka pyörittää puolta kaupungin naisista. Niitä ei kiinnosta sitoutua kun aina on seuraava jonossa. Laske tasoa niin löytyy uskollisempia kumppaneita.

Vierailija
18/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä se vika löytyy, usko pois. Suomi on täynnä rehellisiä ja mukavia miehiä. Mieti miksi et törmää heihin.

Vierailija
19/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:40"]

Ehkä et itsekään mieti liikaa (tarpeeksi) sitoutumista ja miehet vaistoavat sen? Pitää uskaltaa olla ihan tosissaan sydänsurujenkin uhalla, jos haluaa tosissaan olevan puolison.

[/quote

Kyllä mulla se sitoutumisen halu vie aikaa eikä tule ihan heti. En ole varsinaisesti haluamassa naimisiin, mutta olisi ihana, kun olisi joku johon luottaa ja rakastaa.

Ap

Vierailija
20/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Mitähän omakehua noissa nyt on? Olen valmistunut amk:sta. Helsingin kantakaupungissa ei ole mitään ihmeellistä ja ihmiset nyt vain ovat erilaisia ja tekevät erilaisia asioita ja haluavat asua erilaisissa paikoissa. Pointtina näissä se, että olen omasta mielestäni kuitenkin varteenotettava rento nainen, jonka kanssa on hauskaa olla.

Ap

[/quote]

Joo, mutta ei se riitä sitoutumiseen. Varmastikin annat signaalia, että et hyväksy miestä omaan kategoriaasi, tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä