Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskomattoman pettynyt miehiin

Vierailija
27.05.2015 |

Nyt se on tapahtunut minullekin, ikää 29 vuotta ja olen löytänyt itsestäni katkeran miehiin pettyneen naisen.

Jokainen mies, kenet olen tuntenut elämäni aikana, on pettänyt joko kerran, useasti tai on suhde. Kukaan näistä miehistä ei ole rehellinen omalle puolisolleen. Tunnen paljon miehiä ja suurin osa ystäväsitäni on miehiä, joten olen usein mukana näillä miestenreissuilla ja näen sen kaiken. Ja ei, en sekaannu näihin kuvioihin, joten en ole osallisena tässä pettämisessä. Mukana on siis normaaleja, naimisissa olevia perheen isiä(kin), jotka tekevät poissa kotoaan ja humalassa aivan mitä mieleen tulee. Hyvin monella miehellä on myös suhde oman suhteen ulkopuolella. Tarkoituksena ei ole sitä omaa vaimoaan jättää, mutta ne pidetäänkin kotona äitiroolissa hoitamassa kotityöt ja lapset.

Olen myös itse omissa suhteissani tullut jokaisessa petetyksi. Olen jopa ollut avoimissa suhteissa, joissa on luvan kanssa saanut olla muita, mutta jopa nämä tapaukset on jätetty kertomatta minulle, vaikka näin on sovittu. Miksi? Onko valehteli osa pettämisen jännitystä, jota se ei tuntuisi samalta?

Onko todella LIIKAA pyydetty, että edes JOKU mies puhuisi joskus totta? 

Olen omasta mielestäni kaunis, olen hoikka ja olen urallani menestynyt. Olen rento ja hauska, tykkään seksistä hyvin paljon eikä minulla ole estoja sängyssä. Tykkään kaikesta peppuhommista kolmenkimppaan. En silti löydä miestä edes avoimeen suhteeseen, joka puhuisi minulle totta. 

Lisäksi olen jo turtunut naimisissa oleviin miehiin, jotka minua yrittävät lähestyä. En halua koskaan naimisiin, koska en halua näiden vaimojen osiin, mutta ei tämäkään "puoli" tee hyvää mielenterveydelle. Mikä avuksi? Missä ihmeessä on vika?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain miehekseni komean, mutta keskivertoa lyhyemmän ja ei niin sanavalmiin amis-miehen, vaikka itse olen yliopistosta valmistunut. On ollut luotettava jo 30 vuottaja omaa muitakin ihania piirteitä. Kiitos rakas!

42/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain miehekseni komean, mutta keskivertoa lyhyemmän ja ei niin sanavalmiin amis-miehen, vaikka itse olen yliopistosta valmistunut. On ollut luotettava jo 30 vuottaja omaa muitakin ihania piirteitä. Kiitos rakas!

Tämä! Veikkaan että Ap on pinnallinen ja haluaa just niitä menestyviä, hyvännäköisiä ja supliikkeja miehiä.

Oisko ainaki tatuoitu nainen tekoripsillä? Mielellää korkkarivara myös tulisi olla 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:42"]

Taidat etsiä näitä miehiä, jotka pyörittää puolta kaupungin naisista. Niitä ei kiinnosta sitoutua kun aina on seuraava jonossa. Laske tasoa niin löytyy uskollisempia kumppaneita.

Ja mikähän vaatimuksen taso? Minulla ei ole muita vaatimuksia kuin, että miehen olisi hyvä pystyä elättämään itsensä (minun menojani ei tartte maksaa), olisi huumorintajuinen ja rento. Pitäisi tykätä seksistä. Eipä oikein muuta sellaista tule mieleen. Ihmiset ovat niin erilaiisa persoonia.

Ap

Ehkä sinut on helppo iskeä tai tapaat miehiä, joiden on helppo iskeä (itsevarmoja jne)? Tai siis tasolla voidaan ajatella sitä, että sellainen mies, jonka ei edes tarvitse nähdä vaivaa "saadakseen" sinut ei tasoltaan ehkä hae pysyvää suhdetta. Varsinkaan sellainen mies, jonka on helppo lähestyä naisia. Mahdollinen "helppoutesi" ei tietenkään olisi ongelma miehelle, joka ei ole koskaan lähestynyt naista torjunnan pelossa ja sitten saisi sinut. Hän saattaisi halutakin pysyä siinä.

Vastaan nyt vuosia vanhaan viestiin...tämä logiikka on mielenkiintoinen, että naista "korkeatasoisempi" mies on ikään kuin oikeutettu kohtelemaan naista huonommin kuin "samalla tasolla oleva" mies kohtelisi. Aloittaja puhui miesten tavalla kohdella naisia YLEENSÄ joten oletetusti otanta on paljon muutakin kuin hän ja oma tasonsa.

Sitten on mielenkiintoista ajatella miten suhde-elämässä ei näemmä tarvitse lainkaan välittää mistään inhimillisyydestä vaan hyvä kohtelu on jotenkin ansaittava suhteessa toiseen ihmiseen. Mitä jos on korkeatasoinen ja hoikka vaikka suhteen alussa, mutta sairastuu ja lihoo 10 kiloa, onko silloin puoliso josta on nyt tullut se korkeatasoisempi oikeutettu kohtelemaan sairastunutta kuin pskaa?

Tämä logiikka poisselittää aina kaiken huonon kohtelun ja myös sisältää sen perusoletuksen, että tarpeeksi huonotasoinen kumppani käyttäytyy aina hyvin, koska hänellä ei ole suhde-elämässä vaihtoehtoja. Kun jokainen nainen joka on parisuhteita nähnyt tietää ettei miehestä tee hyvää se jos tällä on ulkonäkö jota kehuu lähinnä oma äiti.

Mitä en ymmärrä tässä kuviossa on se, että inkelit jotka edustavat miessukupuolta ja joiden piti olla se looginen osapuoli sukupuolensa perusteella rakentavat näitä epäloogisia ajatushimmeleitä.

Vierailija
44/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>tykkään seksistä hyvin paljon eikä minulla ole estoja sängyssä. Tykkään kaikesta peppuhommista kolmenkimppaan.

Oisko toi? Pyörit hyperseksuaalisten liskoaivomiesten kanssa kun ilmeisesti sellainen olet itsekin.

Vierailija
45/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:42"]

Taidat etsiä näitä miehiä, jotka pyörittää puolta kaupungin naisista. Niitä ei kiinnosta sitoutua kun aina on seuraava jonossa. Laske tasoa niin löytyy uskollisempia kumppaneita.

Ja mikähän vaatimuksen taso? Minulla ei ole muita vaatimuksia kuin, että miehen olisi hyvä pystyä elättämään itsensä (minun menojani ei tartte maksaa), olisi huumorintajuinen ja rento. Pitäisi tykätä seksistä. Eipä oikein muuta sellaista tule mieleen. Ihmiset ovat niin erilaiisa persoonia.

Ap

Ehkä sinut on helppo iskeä tai tapaat miehiä, joiden on helppo iskeä (itsevarmoja jne)? Tai siis tasolla voidaan ajatella sitä, että sellainen mies, jonka ei edes tarvitse nähdä vaivaa "saadakseen" sinut ei tasoltaan ehkä hae pysyvää suhdetta. Varsinkaan sellainen mies, jonka on helppo lähestyä naisia. Mahdollinen "helppoutesi" ei tietenkään olisi ongelma miehelle, joka ei ole koskaan lähestynyt naista torjunnan pelossa ja sitten saisi sinut. Hän saattaisi halutakin pysyä siinä.

Vastaan nyt vuosia vanhaan viestiin...tämä logiikka on mielenkiintoinen, että naista "korkeatasoisempi" mies on ikään kuin oikeutettu kohtelemaan naista huonommin kuin "samalla tasolla oleva" mies kohtelisi. Aloittaja puhui miesten tavalla kohdella naisia YLEENSÄ joten oletetusti otanta on paljon muutakin kuin hän ja oma tasonsa.

Sitten on mielenkiintoista ajatella miten suhde-elämässä ei näemmä tarvitse lainkaan välittää mistään inhimillisyydestä vaan hyvä kohtelu on jotenkin ansaittava suhteessa toiseen ihmiseen. Mitä jos on korkeatasoinen ja hoikka vaikka suhteen alussa, mutta sairastuu ja lihoo 10 kiloa, onko silloin puoliso josta on nyt tullut se korkeatasoisempi oikeutettu kohtelemaan sairastunutta kuin pskaa?

Tämä logiikka poisselittää aina kaiken huonon kohtelun ja myös sisältää sen perusoletuksen, että tarpeeksi huonotasoinen kumppani käyttäytyy aina hyvin, koska hänellä ei ole suhde-elämässä vaihtoehtoja. Kun jokainen nainen joka on parisuhteita nähnyt tietää ettei miehestä tee hyvää se jos tällä on ulkonäkö jota kehuu lähinnä oma äiti.

Mitä en ymmärrä tässä kuviossa on se, että inkelit jotka edustavat miessukupuolta ja joiden piti olla se looginen osapuoli sukupuolensa perusteella rakentavat näitä epäloogisia ajatushimmeleitä. mennään heti metsään kun puhutaan reiluudesta ja oikeudenmukaisuudesta jotka ovat täysin subjektiivisia käsityksiä. Elämä vaan on ja todellisuus ei mene minkään ideaalin mukaan.

Vierailija
46/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiseksi viimeisessä kappaleessa. Olisit itsekin vaimona luultavasti samanlainen, jos mies ei antaisi puoleen vuoteen?

Yllättävän usein pettäjällä on kyllä ihan aktiivinen seksielämä kotonakin, pettämiseen ajaa muut motiivit.

Vierailija
47/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestissä oli valtavia red flageja kenelle tahansa miehelle. Ei olisi vaimomatskua tuo, edes ei-katkeroituneena.

Vierailija
48/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihania. N22

Vierailija
49/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että katkeroitumisestaan huolimatta ap on ollut naimisissa tai vähintäänkin pitkässä parisuhteessa jo vuosia.

Vierailija
50/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhde sitten jokin ihmisoikeus? Mies on olemassa itseään varten, aivan kuin nainenkin.

Vierailija
51/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tajusit totuuden jo nyt. Se on paljon ankeampaan todeta muutaman lapsen kanssa nuoruus ja elämä menneenä sekä kroppan ollessa pilalla synnytysten vuoksi. 

Vierailija
52/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu vihapuheena.

Vierailija
53/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihania. N22

Kuinka monetta vuotta olet jo 22v miestrolli?

Vierailija
54/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä ap käy kun pyörii koko elämänsä naisvihamielisissä porukoissa. Olet yrittänyt identifioitua "hyväksi jätkäksi", mutta todellisuus on saanut siut kiinni. Jotta voisi pyöriä noin naisvihamielisessä porukassa, täytyisi itsekin pitää naisia vähempiarvoisina, ja sehän on vaikeaa henkilölle joka itsekin on nainen. 

Oma mieheni, ja hänen ystävänsä ovat kaikkia ihmisiä kunnioittavia, joten heidän seurassaan on hyvä olla. Myös omat ystäväni ovat ihmisiä ihmisille.

Vierailija
55/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viestissä oli valtavia red flageja kenelle tahansa miehelle. Ei olisi vaimomatskua tuo, edes ei-katkeroituneena.

Miehille kulissit on tärkeitä. Ei toi sinällään ollut valhetta. Viimeistään 50 korvilla aletaan hinkumaan vaimoa ja lapsia ettei jäädä mistään paitsi. Vaimo pysyy kotona miehen rellestäessä ulkomaailmassa. Talousliitoista kuulee tänäkin päivänä.

Vierailija
56/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset sen parempia ole. Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa. Kaikki olleet valmiita jättämään miehensä vuokseni, en ole mennyt tähän ansaan.

Vierailija
57/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset sen parempia ole. Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa. Kaikki olleet valmiita jättämään miehensä vuokseni, en ole mennyt tähän ansaan.

Sinkkuus kannattaa. Media kauppaa avioliiton ja perhe-elämän autuudesta. Sit petytään.

Vierailija
58/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uroksen tärkein tehtävä on hedelmöittää mahdollisimman monta naarasta, kaikki me ollaan eläimiä by Ismo Alanko.

Vietti ja vaisto käskevät sekoittaa geenejä jotta ihmiskunta säilyy, luonnollista.

Vierailija
59/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy jos geenit ei sekoitu kunnolla.

Suomalaiset ovat erityinen ryhmä – tutkijoiden merkittävä löytö sepelvaltimotaudista

– Suomeen on vuosituhansien kuluessa tullut kohtuullisen pieni joukko ihmisiä, jotka ovat asuttaneet maata kahdessa vaiheessa, ensin rannikkoseutuja ja sen jälkeen 1600-luvulla Koillis- ja Itä-Suomea. Väestö on pysynyt paikoillaan sukupolvesta toiseen ja muuttoliikettä on ollut melkoisen vähän.

– Nälkävuosien aikana joillakin alueilla jopa kolmannes väestöstä kuoli. Jos geenivariantteja oli tai on sattumalta tullut muualta Euroopasta suomalaisten keskuuteen, niitä on esiintynyt pienessä populaatiossa suhteellisesti enemmän kuin vaikkapa Saksassa tai Ranskassa, joiden väestöhistoria on ollut aivan erilainen, Ripatti kertoo.

Vierailija
60/70 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uroksen tärkein tehtävä on hedelmöittää mahdollisimman monta naarasta, kaikki me ollaan eläimiä by Ismo Alanko.

Vietti ja vaisto käskevät sekoittaa geenejä jotta ihmiskunta säilyy, luonnollista.

Onneksi syntyvyys laskee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän