Olen jo ihan väsynyt kesän rientoihin...
Joo, itseaiheutettu ongelma, ja varsinainen first world problem onkin, ja eihän tästä saisi valittaa... mutta purkaudun nyt vähän kuitenkin, kun oon niin henkisesti väsynyt.
Ajattelin keväällä, että tästä tulee elämäni kesä, kaipasin eloa, menoa, tekemistä, elämisen tunnetta, hauskuutta.
Varasin 2 ulkomaanmatkaa, kahdet festariliput, 1 konserttilipun, lisänä on ollut parit juhlat suvun kesken ja normaalit omat liikuntaharrastukset joissa olen yrittänyt nyt kesälläkin käydä. Plus sitten mökillä olen koittanut ehtiä käydä, huolehtimassa nurmikot jne.
Ja nyt oon niiiiin väsynyt ja haluaisin vaan pysyä kotona ja katsoa netflixiä sohvalla. Ensi viikonlopulle on taas sovittua menoa, enkä tiedä millä ilveellä saan itseni siihen moodiin, että olen hauskaa seuraa enkä väsähtänyt, kyllästynyt ja haukotteleva tylsimys...
Odotan syyskuuta kuin kuuta nousevaa. Silloin on seuraava ajankohta, kuin kalenterissani on vapaa viikonloppu.
Kommentit (26)
No sittenhän mulla menee hyvin kun ei oo rahaa tehdä mitään, jee! Nim. työtön.
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan EI ja tee tilaa itsellesi sinne kalenteriisi.
Itse minä olen 90%:sti nämä menoni varannut ja pyydellyt kavereita mukaan. Joten en nyt kyllä kehtaa mitenkään alkaa perumaan...
Mutta ensi keväälle aion kirjoittaa kalenteriin muistiin, että "älä buukkaa kesää täyteen!"
Ap
Vierailija kirjoitti:
Just nyt oon kateellinen sulle.
Ap
Tunnistan samaa. Miten sitä yliarvioikaan oman jaksamisensa jossain ihme puuskassa. Ja sitten katuu myöhemmin.
Läpinäkyvä provo, valittaa asioista jotka itse on valinnut, ei mennyt lävitse. Keksi uusi !
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vajaa?
Mikään noista mistä hän kirjoittaa, ei ole toteutunut. Kunhan jauhaa, rivien välistä tunnistaa valehtelun !
Mulla tavallaan sama paitsi etten itse järjestä vaan kutsuja satelee ja tuntuu että kaikki tutut pitäisi kesän aikana nähdä. Sitten kun niitä vielä on ympäri Suomea niin kiirettä pitää. Ja joo, voisin sanoa ei mutta ei nyt kyllä huvita jos kerran vuodessa nähdään sanoa etten jaksa! Lompakko vaan kärsii. Tänä kesänä on tosin sukulaisten kanssa juhlittuja merkkipäiviä yhdistetty niin niihin on mennyt vähemmän aikaa. Mutta elokuun viikonloputkin vielä kaikki täynnä menoa. Levätään sitten syksyllä ja talvella ap 😀
Aivan sama tilanne! Varasin keväällä mm 2 Kreikan matkaa, toinen jo takanapäin. Peruin tällä viikolla toisen, kun ei vaan jaksa taas lähteä. Ja useita kotimaan reissuja. 2 kk ollut lomalla, onneksi nyt kalenteri alkaa olla hyvin tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tavallaan sama paitsi etten itse järjestä vaan kutsuja satelee ja tuntuu että kaikki tutut pitäisi kesän aikana nähdä. Sitten kun niitä vielä on ympäri Suomea niin kiirettä pitää. Ja joo, voisin sanoa ei mutta ei nyt kyllä huvita jos kerran vuodessa nähdään sanoa etten jaksa! Lompakko vaan kärsii. Tänä kesänä on tosin sukulaisten kanssa juhlittuja merkkipäiviä yhdistetty niin niihin on mennyt vähemmän aikaa. Mutta elokuun viikonloputkin vielä kaikki täynnä menoa. Levätään sitten syksyllä ja talvella ap 😀
Kiitos vertaistuesta, levätään sitten syssymmällä joo 😅
Ap
Minulla meni loppukesän suunnitelmat uusiksi kun sain rajun keuhkokuumeen, jouduin sairaalaan ja nyt olen kotona puolikuolleena toipumassa. Harmittaa tämäkin, en olisi halunnut perua menoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse minä olen 90%:sti nämä menoni varannut ja pyydellyt kavereita mukaan. Joten en nyt kyllä kehtaa mitenkään alkaa perumaan...
Mutta ensi keväälle aion kirjoittaa kalenteriin muistiin, että "älä buukkaa kesää täyteen!"
Ap
Mulla oli aiempina vuosina samanlaista ongelmaa ja se yltyi pahimmillaan jonkinlaiseksi ihmisvihaksi. En jaksanut edes puhelimeen vastata kun ihmisten ääni ärsytti. Asuin silloin myös lähellä Kuopion satamaa. Nytkin siellä raikuu rockcock ja humalaiset kyrväkkeet kuseksimassa ympäriinsä. Nykyään asun rauhallisemmalla paikalla ja osaan myös varoa sosiaalista ja muuta ylikuumenemista liiallisella seikkailulla.
M30
Mä en ole koko kesänä käynyt yhtään missään ja olen tosi tyytyväinen. Rahat ja vaiva on säästynyt. Nuorempana sitä tulikin kaikenlaisissa kissanristiäisissä ja lomareissuilla ravattua. Sitä sanotaan että vanhana viisastuu.
Minä jouduin työttömäksi ennen kesää. En ole tehnyt mitään tässä kesällä. Huomenna menen kuitenkin juhlimaan ihan terassille.
Sama ongelma kuin ap:lla, on lomastressi kun olen mennyt varailemaan ja lupailemaan osallistumista kaikenlaiseen. Ja sitten sitä varsinaista oleilua ja rentoutumisaikaa ei olekaan just ollenkaan. No, ihan oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä ole, et tiiä mitä on kun kärvistelee 800 euron tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä ole, et tiiä mitä on kun kärvistelee 800 euron tuloilla.
Itseasiassa, kyllä tiedän, hyvinkin. Enkä nytkään tienaa kuin 400 € enemmän kuin sinä, teen osa-aikatyötä.
Ap