Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI NIIN MONI LAPSI TAI NUOTI LINTSAA KOULUSTA?

Vierailija
27.05.2015 |

Useita tunnen tutuista, että välillä on aina "kipeä" ja jää kotiin. Vaikka koulussa kaikki hyvin. Ei vain huvita mennä. Miksi näin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat sallii sen. kun vanhemmatkaan ei kunnioita mitään, miten lapsetkaan vois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
4/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lintsasin koska ahdisti olla siellä yksin ja sos. tilanteiden pelko ja masennus oli helvettiä. Mutta jos koulussa on kavereita ja kaikki on hyvin niin varmaan laiskuus.

Vierailija
5/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni jättää lukematta tekstinsä ennen lähetystä?

Vierailija
6/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsasin vain YHDEN kerran koulusta, kun en halunnut mennä koulu-uintiin ja istua yksin englannin tunnilla

N17

Vierailija
7/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisopettajat.

Ennenvanhaan kun oli miesopettajat ne kävi kotoa hakemassa jos lintsas

Melkein kaikki asiat menny päin mäntyä sen jälkeen kun naisia alettiin ottaa työelämään 60-luvulla

Vierailija
8/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koulussa ei edetä ja siellä päivätolkulla samojen asioiden kertaaminen on harvinaisen puuduttavaa.

T: ysiluokkalainen

Vierailija
9/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä koulussa sitten ei ole "kaikki hyvin". Näyttää voi siltä, mutta pinnan alla voi olla ongelmia.

Vierailija
10/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lintsasin jonkin verran yläasteella, koska koulumatkani piteni 1,5 km:stä 5 kilometriin eikä aina vain huvittanut pyöräillä. :D Menkkojen takia lintsasin myös usein, siis menkkakipujen ja muutenkin hirveän homssuisen olon takia. Peruskoulun ka 8,8.

Lukiossa lintsasin sitten jo paljon useammin. Kävin viikonloppuisin töissä ja arkena oli kiva ottaa omaa aikaa yksin kotona loikoen. Aamuherätykset olivat myös tuskaa siinä iässä, usein olin pois ekan tai kaksi ekaa tuntia. Joskus lähdettiin kaverin kanssa shoppailemaan/syömään jos oli ns. turhia aineita tiedossa, esim liikuntaa jossa sijainen. Kyllä, todella teiniä käytöstä, teinejähän silloin oltiinkin. Olin kuitenkin aika tunnollinen oppilas ja autoin paljon kavereitani joilla oli vaikeampaa. Kirjoitin E:n paperit.

Vierailija
11/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu on perseestä

Vierailija
12/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella AP itsekin lintsasi nuotena koulutsta.

Vierailija
13/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lintsasin sen takia paljon koska mua syrjittiin, jouduin olemaan yksin ja entiset kaverit levitti juoruja. Päälle päin kaikki varmaan näytti olevan ihan ok, mutta en tehny yläasteen ajan paljon muuta ku lintsannut ja itkenyt kotona ja sairastuin syömishäiriöön...

Vierailija
14/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:07"]Koska koulussa ei edetä ja siellä päivätolkulla samojen asioiden kertaaminen on harvinaisen puuduttavaa.

T: ysiluokkalainen
[/quote]

Voin opettajana sanoa, että tämä on aivan totta. Nykyään suurin osa ajasta menee kaikista yksinkertaisimpien asioiden selittämiseen ongelmaoppilaille.

Vierailija
15/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:07"]Koska koulussa ei edetä ja siellä päivätolkulla samojen asioiden kertaaminen on harvinaisen puuduttavaa. T: ysiluokkalainen [/quote] Voin opettajana sanoa, että tämä on aivan totta. Nykyään suurin osa ajasta menee kaikista yksinkertaisimpien asioiden selittämiseen ongelmaoppilaille.

[/quote]

Ne nopeammat varmaan voisi tehdä sillä aikaa haastavampia tehtäviä?

terveisin toinen ope, joka ihmettelee koululaisten runsaita poissaoloja ja vanhempia, jotka niitä kuittaavat hyväksytyiksi. Elämä ei ole aina pelkkää kivaa ja välillä on tylsää ja kavereitten kanssa riitoja ja vatsa kipeä ja nukuttaa jne. mutta se on sitä elämää. Miten meinaatte siloittaa lapsenne elämää, kun heidän pitäisi itse ottaa vastuu itsestään ja työnteostaan?

Vierailija
16/16 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näitten lintsareiden ja muiden velttoilijoiden ja lusmujen takia koulussa ei päästä etenemään normaaliin tahtiin, vaan koko ajan on kerrattava, että kaikki pysyvät kärryillä. Kas kun se on peruskoulun idea. Ei tarvitse kantaa teoistaan vastuuta. Ja mammat vaan silittelee mukuloitaan myötäkarvaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän