Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenialainen lakimies haluaa naimisiin Obaman tyttären kanssa – tarjoaa karjaa va

Vierailija
27.05.2015 |

Aitoa rakkauttaan vannova nuori lakimies haaveilee yksinkertaisesta elämästä 16-vuotiaan Malia Obaman kanssa.

Kenialainen lakimies aikoo tarjota Yhdysvaltojen presidentille Barack Obamalle karjaa hänen 16-vuotiaasta tyttärestään. Mies haluaisi naimisiin Malia Obaman kanssa, kertoo uutistoimisto AFP.

Felix Kiprono on valmis maksamaan Obamalle 50 lehmää, 70 lammasta ja 30 vuohta päästäkseen naimisiin presidentin tyttären kanssa.

– Kiinnostuin hänestä vuonna 2008, Kiprono kertoi nairobilaiselle sanomalehdelle AFP:n mukaan.

Tuohon aikaan Obama oli pyrkimässä ensimmäiselle presidenttikaudelleen. Hänen tyttärensä Malia oli silloin vasta 10-vuotias.

Suku auttaa rahankeruussa

– Itse asiassa en ole tapaillut ketään siitä lähtien ja lupaan olla uskollinen hänelle. Olen kertonut asiasta perheelleni ja he ovat valmiita auttamaan minua myötäjäisten keruussa, Kiprono sanoi.

Lakimies aikoo esitellä tarjouksensa Obamalle ja toivoo, että presidentti ottaa tyttärensä mukaan ensimmäiselle viralliselle Kenian vierailulleen. Obaman on määrä vierailla Keniassa heinäkuussa.

Presidentti Obaman isä on syntynyt Keniassa. Obaman yli 90-vuotias kenialainen isoäiti ja muita sukulaisia asuu edelleen Kenian länsiosassa sijaitsevassa Kogelossa.

– Olen laatimassa Obamalle kirjettä, jossa pyydän häntä ottamaan Malian mukaan Kenian matkalle. Toivon, että suurlähetystö toimittaa kirjeeni Obamalle, Kiprono sanoi.

"Rakkauteni on aitoa"

Lakimies kieltää kärkkyvänsä Obaman omaisuutta.

– Ihmiset saattavat luulla, että olen perheen rahojen perässä. Asia ei ole niin. Rakkauteni on aitoa.

Nuoren Kipronon ikää ei ole kerrottu julkisuuteen. Mies on jo suunnitellut, kuinka hän aikoo kosia. Hän haluaisi pyytää Malian kättä kotikylänsä lähellä sijaitsevalla kukkulalla. Häissä ei suinkaan nautittaisi shampanjaa, vaan perinteistä piimän kaltaista mursik-juomaa.

Kiprono haaveilee yksinkertaisesta elämästä nuoren Malian kanssa.

– Opetan Malian lypsämään lehmää ja valmistamaan ugalia eli maissipuuroa sekä mursikia kuten kaikki muutkin heimon naiset.

http://yle.fi/uutiset/kenialainen_lakimies_haluaa_naimisiin_obaman_tyttaren_kanssa__tarjoaa_karjaa_vastineeksi/8019953

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Gutale. Jahtaa 10-vuotiasta pikkutyttöä.

Vierailija
2/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama varmasti tarttuu tarjoukseen ilomielin. :) Saadanpahan Valkoisen talon pihalle karjaa laiduntamaan ja länsimaisten arvojen mukaan myytyä tytär vanhemmalle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:17"]

Perus Gutale. Jahtaa 10-vuotiasta pikkutyttöä.

[/quote]Uusi puolue suomeen, PG - PerusGutaleet.

Ajaa mamujen asioita

Vierailija
4/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten suloista. Malia on varmasti oikein otettu tuosta tarjouksesta.

Vierailija
5/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta plussaa gutaleelle siitä, että kovan myötäjäishinnan olisi valmis maksamaan :D Nimittäin Keniassa tuo määrä karjaa on todella arvokas. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan