Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millon teillä on tasaantunut hormonikierukan kanssa?

Vierailija
27.05.2015 |

Otin hormonikierukan viime marraskuussa eli puoli vuotta sitten. Ekat kuukaudet vuoti päivittäin, sitten loppui viikoksi, alkoi taas viikoksi ja loppui. Jossain välissä oli useampi viikko vuodotta (laskin, että vajaa 40 päivää) kun taas alkoi tuhruvuoto. Tuhrua kesti noin viikon, se loppui ja alkoi alavatsassa menkkamaiset kivut ja juilinnat. Näitä kipuja oli kuutisen päivää ja nyt alkoi taas vuoto.

Sinänsä vuoto ei haittaa, koska pelkkä pikkuhousunsuoja riittää, mutta kieltämättä olisi mukavaa jos se alkaisi tulemaan edes hieman säännöllisemmin. En todellakaan osannut odottaa taas uutta vuotoa, onneksi olin kotona kun hölähti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasaantunut ja sain veritulpan jalkaani.. :-(

Vierailija
2/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin viim elokakuussa ja tammikuuhun sti tiputteli päivittäin. Sen jälkeen on tiputellut ihan silloin tällöin muutama tippa. Eikä muitakaan sivuoireita ( akne tai migreeni) joita kumpaakin pelkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä kierukan (jälki?)tarkastus tulossa kesäkuussa, toki aion kysyä sielläkin asiaa sitten.
Tuntuu vaan typerältä kun on näitä menkkakipuja, ennen kierukkaa ei ollut koskaan mutta toisaalta olenkin synnyttänyt välissä, eli en tiedä olisivatko kovemmat kivut ilman kierukkaa nykyisin.

Ap

Vierailija
4/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti tasaantui. Melko pian kuukautiset loppui kokonaan. Minulla on jo kolmas hormoonikierrukka. Kuukautisia tai mitään muutakaan oireita ei ole ollut 13 vuouteen

Vierailija
5/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:54"]Ihan heti tasaantui. Melko pian kuukautiset loppui kokonaan. Minulla on jo kolmas hormoonikierrukka. Kuukautisia tai mitään muutakaan oireita ei ole ollut 13 vuouteen
[/quote]
Tätä toivoin itsekin ja samaten olin usein kuullut, että puolisen vuotta voi mennä tasaantumiseen. Huomenna asennuksesta on päivälleen puoli vuotta ja vieläkin epäsäännölliset vuodot ja satunnaiset alavatsakivut häiriönä :/ ap

Vierailija
6/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tasaantunut. Kaksi vuotta tiputtelua päivittäin, sekä normi kuukautiset kerran kuussa. Poistan koko kapistuksen.