Häämatka pian, ehkäisyongelma - ei seksiä ollenkaan?
Tilanne sellainen että parin viikon päästä olisi tarkoitus että häät olisivat takanapäin ja olisimme jo matkalla. Nainen on neitsyt, ja lasta ei haluta missään tapauksessa, eli siis 99% varmuuskaan ei riitä!
Nainenhan voi tulla raskaaksi vain ovulaation tapahduttua 24h ajan ja sitä edeltävänä aikana, sen jälkeen seuraaviin kuukautisiin hedelmätön. Mutta kuinka voi tietää ovulaation? Itse tutkin asiaa ja ostin korkealaatuisen BBT-lämpömittarin, jolla tarkoitus mitata aamulämpö herätessä ja ovulaatio näyttäytyisi lämpötilan nousemisena loppukierron ajaksi. Lisäksi ostin ovulaatiotestejä, jotka näyttävät yleensä ovulaatiota 48-24 h edeltävän LH-hormonin purskeen virtsasta. Ajattelin että näiden menetelmien yhdistelmällä olisi mahdollisuus havaita tuo ovulaatio.
Ja jos sitä ei havaitse luotettavasti niin sitten vain pidättäytyä seksistä, sillä mikään näistä: kondomi, keskeytetty yhdyntä, tai edes yhdynnästä pidättäytyminen ei takaa 100% luotettavuutta, jos on mahdollisuus että ovulaatio tapahtuisi kuitenkin. Oon ymmärtänyt että pelkästään kalenteria katsomalla ei 100% luotettavuuteen päästä vaikka jättäisi aivan kierron loppupuolelle seksin, ovulaatio kun voi tapahtua vaikka kuinka myöhään joissain tapauksissa.
Eli nyt ongelma on siinä, että naiselle tietysti kovat odotukset olleet että saisi vihdoin kokea seksiä häiden jälkeen, mutta vaatii 100% varmuutta ettei lasta voi tulla. ja itse hommasin nuo varusteet ja oon opiskellut paljon asiaa, mutta hän ei oikeastaan edes tiedä tästä, ehdin näyttää lämpömittaria ja hän säikähti, ja kertoilee vaan kuinka lukenut netistä että ovulaatio 16. päivä ja 5 päivää ennen ja jälkeen varottava.
Pahoin pelkään että joudun häiden jälkeen toteamaan ettemme voi harrastaa seksiä kuin vasta tulevien kiertojen aikana, jos voimme tarkkailla ovulaation tapahtumista. Nyt hänellä alkoi jo viime viikon loppupuolella kuukautiset, joten ovulaatiohan on saattanut jo tapahtuakin, tai ainakin olisi syytä ollut jo aloittaa nuo mittaukset ja testaukset. Oli sellainen kutina että hyvinkin voisi olla jo ovulaatio tapahtunut hääpäiväksi, mutta kun sitä ei voi tietää varmaksi ilman tutkimista, niin eihän sitä voi seksiä harrastaa 100% varmuudella ehkäisystä mitenkään koko reissulla.
vai olenko erehtynyt? ja vaikka jos seksiä harrastettaisiin ilman yhdyntääkin, niin onhan siinä mahdollisuus että lähekkäin ollessa, siittiöitä sisältävää eritettä voisi joutua huomaamatta vääriin paikkoihin, ihminenkun on erehtyväinen.
Kommentit (90)
selvä..kirjoittelen sitten seuraavan kerran kun selviää miten kävi häiden suhteen ja kaikki muu..tiedän että varmasti suurin osa toivoo kaikista varoitusmerkistä huolimatta että tässä kävisi hyvin loppujen lopuksi, nämä kulttuurien väliset liitot ovat aina hieman haastavampia ja moni asia voi näyttää pahemmalta kuin onkaan tietämättömyyden takia, varsinkin kun heidän perheensä uskonnollisena ja muutenkin eroaa paljon tämänkin maan meiningistä, niin eivät paikalliset tututkaan ymmärrä..Mutta lähden nyt opiskelemaan tuota parisuhdeopasta, niinhän sitä sanotaan ettei toista voi muuttaa vain itsensä, joten siitä lähdetään nyt, onnellista liittoa tavoittelemaan aktiivisesti eikä murehdita, kun kerran päätös on jo tehty! :)
Siitä tutustumisesta vielä: Voihan sitä keskustella internetin välityksellä esimerkiksi Skypen avulla ihan videopuheluitakin. Pelkkä "mulla ei ole varaa matkustaa ulkomaille joka viikonloppu" ei ole mikään syy rynnätä suinpäin naimisiin tutustumatta ensin.
Miehet on Marsista ja naiset Venuksesta on sulle parisuhdeopas..?! :D Sä oot kyllä itte ihan anuksesta.
Oon lukenut molempia ketjuja, on ihan jees trolli :D Kehottaisin että rupeat vaikka satusedäksi.
Hei mulla on sulle parempi idea, tutustu mieluummin muhun ja tee vaihtoski mikäli meillä synkkaa:DD Täytin juuri 24-vuotta ja sinkkuillut vuoden. Ulkoisesti hoikka, vaalea ja kaunis vaikken tykkääkään kehua itseäni. Vaikutat todella mukavalta, rotia kyllä tarviit enemmän. Olen itse hyvin menestynyt kampaamoalan yrittäjä pääkaupunkiseudulta enkä rahan perässä. Koskaan en kohtelis miestä noin kuin tuo sun nykyinen. Mites ois<3
Miten vaimo pärjää työpäivät, jos pikku piipahduksella ap:n luo ehtii tulla äitiä ikävä?
Luin juuri sen toisen ketjun kokonaisuudessaan, enkä voi kuin kauhistella. Jos ap on oikea ihminen ja tosissaan, tilanteessa ei taida olla enää mitään tehtävissä, sillä hän kieltäytyy hyväksymästä tosiasioita ja toimimasta järkevästi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:14"]
Morsian ei halua tavata ja tää on sata eikun miljoonavarmasti sama tyyppi. EI KANNATA KOMMENTOIDA.
[/quote]
Niinhän hän sanoi sivulla 2.
Ei kannata kommentoida, tämä vielä ja sitten riittää minulle.