Häämatka pian, ehkäisyongelma - ei seksiä ollenkaan?
Tilanne sellainen että parin viikon päästä olisi tarkoitus että häät olisivat takanapäin ja olisimme jo matkalla. Nainen on neitsyt, ja lasta ei haluta missään tapauksessa, eli siis 99% varmuuskaan ei riitä!
Nainenhan voi tulla raskaaksi vain ovulaation tapahduttua 24h ajan ja sitä edeltävänä aikana, sen jälkeen seuraaviin kuukautisiin hedelmätön. Mutta kuinka voi tietää ovulaation? Itse tutkin asiaa ja ostin korkealaatuisen BBT-lämpömittarin, jolla tarkoitus mitata aamulämpö herätessä ja ovulaatio näyttäytyisi lämpötilan nousemisena loppukierron ajaksi. Lisäksi ostin ovulaatiotestejä, jotka näyttävät yleensä ovulaatiota 48-24 h edeltävän LH-hormonin purskeen virtsasta. Ajattelin että näiden menetelmien yhdistelmällä olisi mahdollisuus havaita tuo ovulaatio.
Ja jos sitä ei havaitse luotettavasti niin sitten vain pidättäytyä seksistä, sillä mikään näistä: kondomi, keskeytetty yhdyntä, tai edes yhdynnästä pidättäytyminen ei takaa 100% luotettavuutta, jos on mahdollisuus että ovulaatio tapahtuisi kuitenkin. Oon ymmärtänyt että pelkästään kalenteria katsomalla ei 100% luotettavuuteen päästä vaikka jättäisi aivan kierron loppupuolelle seksin, ovulaatio kun voi tapahtua vaikka kuinka myöhään joissain tapauksissa.
Eli nyt ongelma on siinä, että naiselle tietysti kovat odotukset olleet että saisi vihdoin kokea seksiä häiden jälkeen, mutta vaatii 100% varmuutta ettei lasta voi tulla. ja itse hommasin nuo varusteet ja oon opiskellut paljon asiaa, mutta hän ei oikeastaan edes tiedä tästä, ehdin näyttää lämpömittaria ja hän säikähti, ja kertoilee vaan kuinka lukenut netistä että ovulaatio 16. päivä ja 5 päivää ennen ja jälkeen varottava.
Pahoin pelkään että joudun häiden jälkeen toteamaan ettemme voi harrastaa seksiä kuin vasta tulevien kiertojen aikana, jos voimme tarkkailla ovulaation tapahtumista. Nyt hänellä alkoi jo viime viikon loppupuolella kuukautiset, joten ovulaatiohan on saattanut jo tapahtuakin, tai ainakin olisi syytä ollut jo aloittaa nuo mittaukset ja testaukset. Oli sellainen kutina että hyvinkin voisi olla jo ovulaatio tapahtunut hääpäiväksi, mutta kun sitä ei voi tietää varmaksi ilman tutkimista, niin eihän sitä voi seksiä harrastaa 100% varmuudella ehkäisystä mitenkään koko reissulla.
vai olenko erehtynyt? ja vaikka jos seksiä harrastettaisiin ilman yhdyntääkin, niin onhan siinä mahdollisuus että lähekkäin ollessa, siittiöitä sisältävää eritettä voisi joutua huomaamatta vääriin paikkoihin, ihminenkun on erehtyväinen.
Kommentit (90)
Luulet vaan että se on neitsyt. Niin kuin hyväuskoisena hölmönä nielet kaiken muunkin sonnan mitä se hempukka sulle syöttää. Ei voi kuin nauraa kuinka suomimiestä taas viedään kuin pässiä narussa... :D :D :D
Kuukauden, parin päästä saammekin lukea avauksen, jossa ap ihmettelee, kuinka ei ole seksiä vieläkään herunut, mutta rahat on kyllä totaalisen loppu... :D
Jos jo tämä seksi ja ehkäisy on näin vaikeaa, miten vaikeaa tuleekaan olemaan kaikki muu.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:10"]
En usko, että viestit 41 ja 42 ovat ap:n kirjoittamia, mutta jos ovat, sanokaa minun sanoneen, että "hääpäivänään" ap löytyy pahoinpideltynä ja ryöstettynä ukrainalaisesta (vai oliko se Valko-Venäjä?) pöpeliköstä. Luottokortti ja passi ovat kadonneet ja "morsiamen" prepaid-liittymä ei ole käytössä. Syy, miksi "appivanhempien" luona ei ole käyty, on se, etteI naiseen pystyisi yhdistämään mitään tietoja. Oletko edes tarkistanut paikallisesta maistraatista, onko naisen nimistä henkilöä oikeasti olemassa? Kävitte yhdessä hakemassa esteettömystodistuksen avioliittoa varten niin, että näit tietojen ja leimoja olevan aitoja?
[/quote] Tää taitaa olla se sama häiskä, joka siitä morsiamestaan kirjoitti sekavan monisivuisen ketjun.
Joku "morsian ei halua enää tavata" tms. ketju. Hyvä provo kyllä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:19"]
Jos nainen on rakastunut, mutta samalla pelokas, se ei käyttäydy noin. Ja ihan varmasti niitä tapaamisiakin järjestyisi useammin, jos kiinnostusta olisi. Kysypä siltä toiselta ko. maan naiselta, joka on ystäväsi, miten siellä normaalisti siveät perhetytöt menevät naimisiin ja miltä tämä hänestä kuulostaa.
[/quote]
No yksi kaveri on täältä, jonka tapasin jo 5 vuotta sitten. En mitenkään erikseen alkanut kertoa muuta kuin että oon menossa naimisiin, hän vain kyseli asioista, ja aika pian alkoi sanoa asioita kuten että: toivottavasti sua ei nyt huijata, kuulostaa pahalta, ei hääpuvut täällä maksa tuollaisia summia, miten sulle voikin sattua ja tapahtua, hänellä varmaan lapsi ennestään, tai mieskin, yms.. oli pakko lopettaa keskustelu ku alko tuntua niin pahalta. Toinen tuttu jonka kaa juttelin täältä, haukku ihan huijarimeiningiksi, oli pakko lopettaa yhteydenpito sen kanssa..ja yhdelle tutulle en sit montaa asiaa halunnut mainita, mutta hänkin ihmetteli kovasti tätä kaikkea. Ja vanhempani veljeni kaikki ovat aika huolissaan.. joten voitte arvata että tottakai mä oon vähän hämmentynyt!
hommasin nyt kirjan "miehet on marsista naiset venuksesta", se on suosittu opus ja kuulemma auttaa miestä ja naista ymmärtämään toisiaan, eli siihen tässä alan paneutua, kuten myöskin"mindfulness for dummies", opus joka auttaa oppimaan olemaan tyytyväisempi ja nauttimaan elämän hetkestä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4466051/ketju/morsian_sanoi_ei_tunnu_enaa_kivalta_tavata
Saagan alkutahdit täältä. Älä jaksa enää, kaikki on sulle toitottanut, että tule helvettiin sieltä ja se morsio ei ole oikeasti kiinnostunut.
Siis, ihan hyvin voitte harrastaa seksiä, jätätte vain yhdynnän pois kuvioista. Ja veikkaan, että jos harrastatte seksiä kierron pari ennen yhdyntää, seksielämästänne tulee paljon paljon nautittavampaa jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:19"]
Jos nainen on rakastunut, mutta samalla pelokas, se ei käyttäydy noin. Ja ihan varmasti niitä tapaamisiakin järjestyisi useammin, jos kiinnostusta olisi. Kysypä siltä toiselta ko. maan naiselta, joka on ystäväsi, miten siellä normaalisti siveät perhetytöt menevät naimisiin ja miltä tämä hänestä kuulostaa.
[/quote]
No yksi kaveri on täältä, jonka tapasin jo 5 vuotta sitten. En mitenkään erikseen alkanut kertoa muuta kuin että oon menossa naimisiin, hän vain kyseli asioista, ja aika pian alkoi sanoa asioita kuten että: toivottavasti sua ei nyt huijata, kuulostaa pahalta, ei hääpuvut täällä maksa tuollaisia summia, miten sulle voikin sattua ja tapahtua, hänellä varmaan lapsi ennestään, tai mieskin, yms.. oli pakko lopettaa keskustelu ku alko tuntua niin pahalta. Toinen tuttu jonka kaa juttelin täältä, haukku ihan huijarimeiningiksi, oli pakko lopettaa yhteydenpito sen kanssa..ja yhdelle tutulle en sit montaa asiaa halunnut mainita, mutta hänkin ihmetteli kovasti tätä kaikkea. Ja vanhempani veljeni kaikki ovat aika huolissaan.. joten voitte arvata että tottakai mä oon vähän hämmentynyt!
hommasin nyt kirjan "miehet on marsista naiset venuksesta", se on suosittu opus ja kuulemma auttaa miestä ja naista ymmärtämään toisiaan, eli siihen tässä alan paneutua, kuten myöskin"mindfulness for dummies", opus joka auttaa oppimaan olemaan tyytyväisempi ja nauttimaan elämän hetkestä.
[/quote]
No nyt se sitten selvisi. Olenkin ihmetellyt, miltä planeetalta olet.
KAIKKI siellä, kotona, täällä sanovat sinulle, että morsian on huijari. Eikä morsian itsekään jaksa enää edes esittää rakastettavaa ja ihastunutta. Sinä olet ainoa, joka yksin vaalit päässäsi haavekuvaa tulevaisuudesta. Usko jo, sitä ei ole eikä tule tuon naisen kanssa.
Tuo nainen ei ole neitsyt ja jos jostain syystä olisi, sinä et ole se mies, jolle sitä säästellään.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:46"]
Siis, ihan hyvin voitte harrastaa seksiä, jätätte vain yhdynnän pois kuvioista. Ja veikkaan, että jos harrastatte seksiä kierron pari ennen yhdyntää, seksielämästänne tulee paljon paljon nautittavampaa jatkossa.
[/quote]
Ei se nainen tule antamaan ap:lle. Lue tuo toinen ketju, jos hermot kestää.
kyllä mä sen jo tajuan ettei ole kiinnostunut..kyllähän sen nyt huomaa, miten erilainen oli vuodenvaihteessa, kun verrataan nykyiseen käytökseen.
Mutta kuten sanottua, syynä lienee se että pelot ja huolet ja toisesta vikojen etsiminen ja suoranainen kuvittelu ja ahdistuneisuus ja samalla kokemattomuus vienyt kaiken mielenkiinnon puolin ja toisin.
Nyt on jäljellä se, että tunnemme vastuun tehdyistä ratkaisuista, ja vieraat ansaitsevat häänsä. Vähän jo mietin sitä vihkimistäkin, voi olla hämmentynyt tunne kun hääpari antaa vain tervehdyksenomaisen poskipusun toisilleen..mutta sellaista se nyt on. Vastuu on meillä, ajan myötä rakentaa luottamus toisiimme, ja itse ottaa vastuuta parisuhteen onnellisuudesta.
hän kertoi että kotoa on opetettu että aina pitää pyrkiä parempaan ja saamaan enemmän. että toivon että se sitten koskee niitä muitakin asioita jatkossa kuin vain rahasta ja omistuksista puhumista, kuten vaikkapa suurempaa onnellisuutta avioliitossa, parempaa osaamista vuorovaikutukseen ja sen tietoista harjoittelua yms.
Ja on muistettava että hän vielä niin nuori, ja kokematon, että äkkiä sitä varmasti asiat alkavat mennä parempaan suuntaan kun alkuhämmennykseltä selvitään.
oon kyllä tässä miettinyt jo sitä avioehto juttua..täällähän sellasia ei taideta tehdä kun ei avio-oikeuttakaan ole. Mutta jos suomeen lähetän aviopaperit vahvistettavaksi, niin sittenhän se avio-oikeus muodostuu..eli se avioehtosopimus pitäisi samalla tehdä. Ei kyllä ole mitään hajua miten moisen keskustelun aloittaessani tunnelmalle ja jatkolle käy..ei ole nimittäin puhuttu moisista ikinä, mutta nyt kun huomaa tiettyjä asioita, alkaa se tuntua kyllä järkevältä! Hetki sitten vielä olin valmis että laitettaisiin hänen nimiinsä uusi tuleva menestysbisnekseni, mutta nyt mietin jo avioehtoa...hieman surullista, ja taitaa kertoa vähän siitä että oma luottamus vähentynyt. Ja sehän se syö suhdetta.
Mistä olet kuullut, ettei ko. maassa olisi avio-oikeutta omaisuuteen? Naiselta, veljeltä, joltain heidän juristilta vai itse ottanut selvää riippumattomasta lähteestä? Kysy siltä toiselta ystävältäsi, johon otit jo etäisyyttä tai sitten kysy vielä juristilta.
Ette te ole velkaa häitä vieraille. Voihan ne ruuat ja tanssit tarjota ilman häitäkin, jos ne kerran on tilattu ja maksettu.
Paskan marjat vieraita kohtaan on mitään vastuuta järjestää häitä. Olette idiootteja. Ja sinä tulet todennäköisesti menettämään ne loputkin rahasi.
Miten joku voi olla noin tyhmä?
ja toisekseen, nainen on hyvin itsenäinen, joten ei vain ehkä kaipaa tapaamista niin usein. Sanoi itsekin jo tutustumisen alussa, että oli päättänyt ellei löydä hyvää ulkomaalaista miestä, ei tarvitse suhdetta ja voi asua vanhempiensa kanssa aina.
Ja jos kerta tohon ikään mennessä ei ole vielä seurustellutkaan, niin kyllähän se nyt kertoo ettei välttämättä kauheasti kaipaa sitä. Ja kun kerta sen rakastumisvaiheen aikanakin mielenkiinto katosi kun ei välittömästi olisikan päässyt ulkomaille, niin kertoohan sekin että hänen luonteelleen vain ei ole niin tärkeää sellainen seurustelufiilistely, vaan enemmänkin suunnitelmallinen ja tavoitteellinen persoona, ja perhe on läheinen.
Nytkin sanonut että kaipaa perhettään niinä hetkinä kun on mun kanssa. Että ollut 26 vuotta heidän kanssaan, normaalia että tuntuu oudolta olla ilman. Mähän olen vielä kuitenkin loppupeleissä puolituntematon tapaus, ja vasta avioliiton aikana voin ansaita sen perheenjäsenen arvon hänen maailmassaan.
Sataprosenttinen fakta on, että ap ei tule saamaan onnellista avioliittoa tämän morsion kanssa.
95-prosenttinen fakta, että menettää myös bisneksensä ja muut rahansa.
Se akka on 26!!!! Ei se ole mikään 16-vuotias kokematon kakara! Se ei vaan oikeasti ole kiinnostunut susta, eikä koskaan kiinnostukaan, usko jo!!! Eikö vaan kantti kestä myöntää tätä itsellesi ja lähteä litomaan vielä kun on mahdollisuus?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:03"]
ja toisekseen, nainen on hyvin itsenäinen, joten ei vain ehkä kaipaa tapaamista niin usein. Sanoi itsekin jo tutustumisen alussa, että oli päättänyt ellei löydä hyvää ulkomaalaista miestä, ei tarvitse suhdetta ja voi asua vanhempiensa kanssa aina.
Ja jos kerta tohon ikään mennessä ei ole vielä seurustellutkaan, niin kyllähän se nyt kertoo ettei välttämättä kauheasti kaipaa sitä. Ja kun kerta sen rakastumisvaiheen aikanakin mielenkiinto katosi kun ei välittömästi olisikan päässyt ulkomaille, niin kertoohan sekin että hänen luonteelleen vain ei ole niin tärkeää sellainen seurustelufiilistely, vaan enemmänkin suunnitelmallinen ja tavoitteellinen persoona, ja perhe on läheinen.
Nytkin sanonut että kaipaa perhettään niinä hetkinä kun on mun kanssa. Että ollut 26 vuotta heidän kanssaan, normaalia että tuntuu oudolta olla ilman. Mähän olen vielä kuitenkin loppupeleissä puolituntematon tapaus, ja vasta avioliiton aikana voin ansaita sen perheenjäsenen arvon hänen maailmassaan.
[/quote]
Tai sitten puhuu lööperiä? Ettehän te tunne toisianne ja ettehän te puhu mistään ja luottamusta ei ole. Aivan käsittämättömät lähtökohdat avioliitolle. Miksi ihmeessä uskot häntä? Haluat uskoa, että saat siveän ja herttaisen neitsyen, mutta näyttää siltä, että huijariin olet langennut.
Minäkin ihmettelen, kuinka sokea voi ihminen olla!
eli ei tässä mitään huijausta tartte olla takana. ja avio-oikeudesta oon kyllä lukenut ihan itse, yllätyin miten vähäpätöinen paperi avioliitto tässä maassa on, eroprosentti jotain 70 ainakin ollut :O
Että lienee ihan puhtaat jauhot pussissa. Hän haaveillut aina muuttavansa pois, ja kuulemma opiskeluikäisenä sai mahdollisuuden mennä saksaan, mutta ei halunnut mennä yksin ilman että on ketään pitämässä huolta hänestä. Että ulkomaalainen kiltti aviomies jolla raha-asiat kunnossa, lienee silloin se paras vaihtoehto.
Aika simppeliähän se on. Eihän se sulje pois etteikö se parisuhdekin voisi ajan myötä kehittyä hyväksi. Ehkä sitä on vaikea suomesta käsin ymmärtää, kun meillä niin erilaiset mahdollisuudet. Vai miltä teistä tuntuisi jos korkeakoulutuksen jälkeen vuosien työuran aikana kuukausipalkka ei siltikään riittäisi vuokraamaan asuntoa ja elämiskuluihin, ainoa vaihtoehto asua vanhempien luona tai naida mies.
Ja kun haluaisi ulkomaille mutta jos kuukausipalkka 300 euroa niin siitä aika hidasta säästää minkäänlaisiin menoihin kun hintatasokin jatkuvasti nousee, ja työaika olisi silti 9 tuntia joka päivä. Eikä mitään tietoa tulevasta, kokemus osoittanut että hänen kotimaassaan asiat voivat muuttua vuodessa enemmän kuin kukaan osasi kuvitella, eikä yhteiskunnan toimintaan voi luottaa.
"... Hetki sitten vielä olin valmis että laitettaisiin hänen nimiinsä uusi tuleva menestysbisnekseni, mutta nyt mietin jo avioehtoa..."
Miten joku jaksaa ja viitsii... Mielenvikasta. Ja tuollaisille me maksetaan yhteiskunnan varoista satuilupalkkaa:/
Morsian ei halua tavata ja tää on sata eikun miljoonavarmasti sama tyyppi. EI KANNATA KOMMENTOIDA.
Tämä on täsmälleen saman tyypin tekele, kuin se aikaisempi 'morsian ei halua' -ketju. Tyypillä on ihan kohtuuhyvä mielikuvitus -vaikka onkin täysi idiootti. Odottaa, että ketju painuu muutaman sivun ja sitten taas nostaa sekopäisellä vuodatuksella.
.
No, mua ei nyt jaksa enää napata, vaihda jo ap levyä.