Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häämatka pian, ehkäisyongelma - ei seksiä ollenkaan?

Vierailija
27.05.2015 |

Tilanne sellainen että parin viikon päästä olisi tarkoitus että häät olisivat takanapäin ja olisimme jo matkalla. Nainen on neitsyt, ja lasta ei haluta missään tapauksessa, eli siis 99% varmuuskaan ei riitä!

Nainenhan voi tulla raskaaksi vain ovulaation tapahduttua 24h ajan ja sitä edeltävänä aikana, sen jälkeen seuraaviin kuukautisiin hedelmätön. Mutta kuinka voi tietää ovulaation? Itse tutkin asiaa ja ostin korkealaatuisen BBT-lämpömittarin, jolla tarkoitus mitata aamulämpö herätessä ja ovulaatio näyttäytyisi lämpötilan nousemisena loppukierron ajaksi. Lisäksi ostin ovulaatiotestejä, jotka näyttävät yleensä ovulaatiota 48-24 h edeltävän LH-hormonin purskeen virtsasta. Ajattelin että näiden menetelmien yhdistelmällä olisi mahdollisuus havaita tuo ovulaatio.

Ja jos sitä ei havaitse luotettavasti niin sitten vain pidättäytyä seksistä, sillä mikään  näistä: kondomi, keskeytetty yhdyntä, tai edes yhdynnästä pidättäytyminen ei takaa 100% luotettavuutta, jos on mahdollisuus että ovulaatio tapahtuisi kuitenkin. Oon ymmärtänyt että  pelkästään kalenteria katsomalla ei 100% luotettavuuteen päästä vaikka jättäisi aivan kierron loppupuolelle seksin, ovulaatio kun voi tapahtua vaikka kuinka myöhään joissain tapauksissa. 

Eli nyt ongelma on siinä, että naiselle tietysti kovat odotukset olleet että saisi vihdoin kokea seksiä häiden jälkeen, mutta vaatii 100% varmuutta ettei lasta voi tulla. ja itse hommasin nuo varusteet ja oon opiskellut paljon asiaa, mutta hän ei oikeastaan edes tiedä tästä, ehdin näyttää lämpömittaria ja hän säikähti, ja kertoilee vaan kuinka lukenut netistä että ovulaatio 16. päivä ja 5 päivää ennen ja jälkeen varottava. 

Pahoin pelkään että joudun häiden jälkeen toteamaan ettemme voi harrastaa seksiä kuin vasta tulevien kiertojen aikana, jos voimme tarkkailla ovulaation tapahtumista. Nyt hänellä alkoi jo viime viikon loppupuolella kuukautiset, joten ovulaatiohan on saattanut jo tapahtuakin, tai ainakin olisi syytä ollut jo aloittaa nuo mittaukset ja testaukset. Oli sellainen kutina että hyvinkin voisi olla jo ovulaatio tapahtunut hääpäiväksi, mutta kun sitä ei voi tietää varmaksi ilman tutkimista, niin eihän sitä voi seksiä harrastaa 100% varmuudella ehkäisystä mitenkään koko reissulla.

vai olenko erehtynyt? ja vaikka jos seksiä harrastettaisiin ilman yhdyntääkin, niin onhan siinä mahdollisuus että lähekkäin ollessa, siittiöitä sisältävää eritettä voisi joutua huomaamatta vääriin paikkoihin, ihminenkun on erehtyväinen. 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hääjärjestelyt on jo vauhdissa, kävin maksamassa jo koristeista ja kukista häihin 800 euroa. viikonloppuna toinen erä ruokiin sun muihin.  Kuulemma hääpäivänä hääauto hakisi mut asunnoltani ja ajaisi hänen kotiinsa josta hän hyppäisi kyytiin, että sillon sit taidan nähdä ekan kerran missä asuu elle auto jää kauemmaksi talosta :D

Vierailija
42/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herramunjee, tää jätkä on pihalla kuin lumiukko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että viestit 41 ja 42 ovat ap:n kirjoittamia, mutta jos ovat, sanokaa minun sanoneen, että "hääpäivänään" ap löytyy pahoinpideltynä ja ryöstettynä ukrainalaisesta (vai oliko se Valko-Venäjä?) pöpeliköstä. Luottokortti ja passi ovat kadonneet ja "morsiamen" prepaid-liittymä ei ole käytössä. Syy, miksi "appivanhempien" luona ei ole käyty, on se, etteI naiseen pystyisi yhdistämään mitään tietoja. Oletko edes tarkistanut paikallisesta maistraatista, onko naisen nimistä henkilöä oikeasti olemassa? Kävitte yhdessä hakemassa esteettömystodistuksen avioliittoa varten niin, että näit tietojen ja leimoja olevan aitoja?

Vierailija
44/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä mun kirjoittamia. Kyllä mä kuittenkin olen ihan itsekin nyt käynyt hoitamassa paperiasioita täällä maistraatissa, ihan aidot todistukset on ja tavannut veljet ja vanhemmat, ollut autonsa kyydissä ja nähnyt rekisterinumeronkin :D

Ehkä he vaan sitten vähän häveliäitä, haluavat että kaikki on tip top ennenkuin tapaan, tai että varmasti ollaan naimisiin menossa ennenkuin siellä käyn, kuulemma ketään miestä ei ole kotiinsa vienyt elämässään. 

ja hän selitti syynkin siihen miksi on suhtautunut niin nuivasti. Koska miehen kuuluisi olla kaikesta vastuussa, ja nyt olen maassa jossa en pysty hoitamaan kaikkia asioita puuttuvan kansalaisuuden ja kielitaidon takia. Joten hänestä se tuntuu väärältä asetelmalta, vaikka olisikin vain lyhyen aikaa.

Esim. se että erehdyin kysäisemään jotain täällä asunnossa olevan lämminvesivaraajan toiminnasta häneltä, ajattelematta sen enempää, hän kertoi sen jääneen vaivaamaan kovasti, että miehen ei kuuluisi kysyä vaimolta asioita ja häntä huolestuttaa. huoh..ja minä kun oon mies joka kyllä yleensä osaa hoitaa asian kuin asian ominpäin ja kätösin niin että herättänyt hämmästystä lähipiirissä mutta toinen ei tietysti taaskaan edes voi tietää tätä ja keskittyy vain olemaan huolissaan ja luomaan merkityksiä täysin merkityksettömille asioille.

Samaten myönsi epäilemäni asian, että jos luonteeni mukaisesti sanon jotain positiivista ympärilläni olevista asioista, niin hän ahdistuu ja menee hiljaiseksi, pelätessään että se tarkoittaa sitä etten suostu täältä muuttamaan koskaan..! Että vähän vaikeaa sen takia kun toinen ei oikeastaan voi tuntea mua enkä edes saa tilaisuutta antaa asioiden puhua puolestaan tai selostaa omia näkemyksiäni, kun hän pallottelee kuvitteellisia ongelmia.

Sen takia näistä ehkäisyasioistakaan en tiedä miten puhua hänelle, etten taas aiheuta jotain kriisiä josta en tiedä mitään muuta kuin kylmän käytöksen.

Mutta nyt kuitenkin ymmärrän häntä paremmin kun kertoi nuo asiat jotka häntä vaivaavat, ja maansa epävakauden aiheuttaman suuren kaipuun muualle. Kuitenkaan se ei auttanut siihen että hän ymmärtäisi minua kun en saanut oikein tilaisuutta puhua, kun hän oli puhunut kauan, alkoi katsoa televisiota. Kun sanoin että haluaisin nyt vuorostani kertoa asiat kun niin kovin tärkeää että hän ymmärtäisi miten asiat on eikä tarttis kuvitella turhia, niin hän vain totesi että "hei,sovitaan yks asia, mä oon nainen joka voi tehdä monta asiaa yhtä aikaa, että voit puhua kun kattelen telkkaria, kuulen kyllä" :D

mutta vähän sellasta se oli sit ettei siitä taas tullut mitään keskustelua ja aika loppu taas ja enää yks viikonloppu ennen häitä, eli aika vähälle jää tutustuminen ja ne pari kommenttiakin jotka ehdin siinä sitten sanomaan, tajusin jälkeenpäin hänen viileiden vastausten jälkeen että tietysti nekin voi ymmärtää täysin päinvastoin. Tää on aika hankalaa, että niin vähän hetkiä ku voi jutella että sit ku ei toiseen luoteta niin sanat kääntyy helposti ylösalaisin kun kuunnellaan vaan pari lausetta ja niitä sit omissa oloissamme mietitään. Mut pakko vaan luottaa että matkan aikana ehditään tutustua paremmin sit häiden jälkeen.

Vierailija
45/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti ihan tervejärkinen? Vai onko sinulla esim. Asperger tai muu aivotoiminnan häiriö? Ei pahalla, mutta tuollaisen tekstipötkön suoltaminen viittaisi johonkin... epänormaaliin. Lisäksi et ota minkäänlaisista neuvoista onkeesi, uskot naisen sepityksiä asiasta kuin asiasta, mikään ei herätä epäilyksiäsi.

Itse uskon vakaasti, että olet kusessa. Korviasi myöten.

Vierailija
46/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tosin vaan vähän ihmetyttää että kun hän alusta asti puhunut siitä kuinka mies päättää asiat ja on perheen pää, valitsee asuinmaan ja kaiken ja nainen mielestään kunnioittaa miestä kaikessa. Ja nytkin että mun ei tulisi edes pyytää apua tai kysyä mistään, vaan vain olla vastuussa kaikesta.

Kyllä, sen ymmärrän, mutta kuinka sitten samaan aikaan hän ei sitten luota mihinkään, haluaa selvitellä mun suunnittelemia matkoja ja ehdottaa että vaihtaisin niitä, alkaa ehdotella mihin mun pitäis rahani sijoittaa, jos kerron meneväni hierojalle hän alkaa kertoa että se ei ole tarpeen, parempi säästää ne rahat johonkin muuhun

(sinänsä taas typerän tuntuista väittelyä kun täällä se hieronta 10e ja varmasti tuottaa enemmän parantuneena työtehonani että saisi nukuttua, kunhan jokin tähän stressiin auttaisi joka noista oikutteluistaan mulle syntynyt)

tai jos sanon meneväni opiskelemaan hänen kieltänsä niin alkaa ilmaista ettei se ole tarpeen ja miksi pitäisi oppia ( samaan aikaan puhunut että aikoo puhua tuleville lapsillemme äidinkieltään, ja ettei tykkää siitä etten ymmärrä täällä kieltä, joten miehenä vastuulliselta tuntuva ratkaisu mun mielestä on opetella kieltä, en halua etten ymmärrä perheeni puhetta!)

ja aika monessa jutussa tätä hänellä, että aina on mielipide siitä miten asioiden pitäisi olla mutta silti niin tärkeää että mies on kaikesta vastuussa ja päättää, jälkimmäinen kyllä sopii mulle mutta ei voi vaan toimia niin että toinen sit kritisoimassa joka asiaa, se jos mikä vie mielenkiinnon suunnitella ja ottaa vastuuta asioista. 

Vierailija
47/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mulla asperger? en usko :D kaipa vaan erikoinen elämäntilanne jossa ei ole ennen ollut ja hämmentää monella tavalla, ja vailla tuttuja kontakteja vieraassa maassa saa runosuonen pulppuamaan vähemmän onnistuneella tavalla.

Vierailija
48/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta niin toimiihan teillä kädet ja suu ja s.lelut mukaan matkalle ja eikun nauttimaan :)

Vierailija
49/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään tajunnut, miksi ap on naimassa ihmisen, jota ei edes tunne. Minäkään en aio harrastaa seksiä ennen avioliittoa, mutta en silti ikipäivänä naisi miestä, johon en ole ehtinyt ensin tutustua kunnolla.

Vierailija
50/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt apinaa koijataan...

Vierailija
51/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:59"]

mutta hääjärjestelyt on jo vauhdissa, kävin maksamassa jo koristeista ja kukista häihin 800 euroa. viikonloppuna toinen erä ruokiin sun muihin.  Kuulemma hääpäivänä hääauto hakisi mut asunnoltani ja ajaisi hänen kotiinsa josta hän hyppäisi kyytiin, että sillon sit taidan nähdä ekan kerran missä asuu elle auto jää kauemmaksi talosta :D

[/quote]

30 € elatusmaksu ja 800 € hääkukkasiin.  Suomessa siis n. 4000 € hääkukkiin

Vierailija
52/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä haluaa, niin on pakko myöntää että on aina riski raskauteen. Edes pienikin. Valitettava tosi asia. Jos jälkiehkäisykään ei sovi, ja ehdottomasti ette halua raskautua, niin pidättäytyminen taitaa olla ainut vaihtoehto joka antaa 100% varmuuden. Mikään ehkäisykeino ei takaa 100% asti, ainoastaan max 99%. Luultavastihan naisesi ei tulisi raskaaksi jos osaatte kondomia käyttää. Entäs kuparikierukka? Ei ole hormoneja, tosin ei suositella neitsyelle laitettavaksi kun suosivat jo synnyttäneitä naisia... Mutta niin. Edes tuplaehkäisy ei anna 100% varmuutta joten kannattaa nyt uudestaan keskustella mitä siltä avioliitolta haluaa. Ja miksi ehdoton takaraja olisi 2 vuotta?
Minustakin tämä kuulostaa provolta mutta vastasimpa kuitenkin. Jos näin ihme tilanne jollain olisi.
t. Sh-opiskelija

Vierailija
53/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen muijalla olevan aidsin tms. ja kaikkea muuta kuin neitsyt. Taitaa kämpästäänkin löytyvän elätettäviä enemmänkin.

No epäilyksiä myös maanisesta aapeestä, yhtään kirjoitustaan en kestänyt lukea paria lausetta enempää:P

Vierailija
54/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI OLET MENOSSA NAIMISIIN?

Vierailija
55/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, ettei se nainen halua sinua. Tuo neitsyys ja ehkäisy ovat vain tekosyitä. Niiden jälkeen löytyy kolmas. Luultavasti pitää jalkansa ristissä, koska se veli on 'veli'. Tai sitten se nainen odottelee sitä valkoratsuista prinssiä jenkeistä löytyväksi. 

Vierailija
56/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että lähes kaikki ovat sitä mieltä että seksissä on AINA raskauden riski. Oletteko koskaan kuulleet suuseksistä, anaalista, käsipelistä? Yhdyntäkö se kaiken auvon ja onnen tuo, ja jos sitä ei saa niin ei seksiä ollenkaan!

Vierailija
57/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän typerää tekstiä! Ap ei kulje likimainkaan täysillä valoilla, ihme kun on osannut edes kotimaasta poistua. Eikö tuollaista voisi omaiset huolehtia takaisin?

Vierailija
58/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä. nyt asiaa sulateltuani ymmärrän kyllä, parasta ihan aikuisten oikeasti unohtaa ne ehkäisyasiat kokonaan, kun ei selvästikään olla vielä valmiita.

Miksi mennä naimisiin kun ei vielä tunneta? No koska ollaan eri maista, ja rakastumisvaiheessa innoissaan sovittiin niin pian, että vihdoin voitaisiin viettää aikaa enemmän yhdessä kuin muutama tunti viikonloppuina aina kerran kuussa kun reissasin tänne, eli sellainen aika käytännön syy.

En vieläkään ole keksinyt millä näin etänä kauhean hyvin edes voisi tutustua, jos vakaumus ei salli yhdessä asumista ja se on sit vaan parit treffit kerran kuussa tai kahdessa.

Vaikkapa nyt jos ois sitten sovittu että ens jouluna mentäis naimisiin, niin sit ois vaan nähty arviolta 6 viikonloppua useamman kerran, käyty kävelyllä ja museossa ja syömässä parina päivänä kuukaudessa ja oltu parhaimmillamme ne lyhyet hetket ja sit taas erossa. En osannut nähdä että se kauhean paljon mitään muuttaisi, eli piti vaan valita että luottaako että homma onnistuu vai luovuttaako kokonaan, kuitenkin joku 3-4000 euroa niihin reissuihin ehti jo syksyn ja kevään aikana mennä, eli tuollaisten panostusten kohdalla on yleensä katsottava että onko järkeä reissata turhan takia.

Eli sellainen järkevä asenne pitää olla. Toista alkoi sitten pelottaa tämä nopea tahti ja nähdä minussa mörköjä siellä missä niitä ei olekaan, joten tunneyhteys ja romantiikka ja rakastumisvaihe ovat historiaa.  Mutta kaikki suunnitelmat oli jo tehty, kutsut lähetetty, mä valmistauduin tähän ja muutin tänne, viralliset passit kaikki on hän hankkinut mun nimelläni itselleenkin, joten todettiin sitten että mitäs muutakaan tässä nyt voimme, kuin tehdä suunnitelman mukaan ja toivoa että asiat lutviutuu sitten kun lutviutuvat.

kyllä mä tiedän että voi kuulostaa aika epäilyttävältä, ja paljon on niitä tarinoita kun hyväntahtoista ulkomaalaista koijataan, mutta helppoa se on huudella kun ei itse ole tilanteessa. Ja miettikää nyt itsekin, jos olisitte 26 vuotiaita neitsyitä, ei ikinä kokemusta seurustelusta, aina asunut vanhempien helmoissa täydellä ylläpidolla, niin ei se niin helppoa ole kuvitella minkälaista se on asua yhtäkkiä miehen kanssa, kaikenlaiset asiat pelottaa. 

Vierailija
59/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on rakastunut, mutta samalla pelokas, se ei käyttäydy noin. Ja ihan varmasti niitä tapaamisiakin järjestyisi useammin, jos kiinnostusta olisi. Kysypä siltä toiselta ko. maan naiselta, joka on ystäväsi, miten siellä normaalisti siveät perhetytöt menevät naimisiin ja miltä tämä hänestä kuulostaa. 

Vierailija
60/90 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:39"]

Epäilen muijalla olevan aidsin tms. ja kaikkea muuta kuin neitsyt. Taitaa kämpästäänkin löytyvän elätettäviä enemmänkin.

No epäilyksiä myös maanisesta aapeestä, yhtään kirjoitustaan en kestänyt lukea paria lausetta enempää:P

[/quote]

Veikkasin viimeksi psykoosia. Mutta tosiaan mania on todennäköisempi vaihtoehto. Siihen ei tosin kuulu kuvitellut asiat. Paitsi tietenkin ihan trollailumielessä.

Voisiko tämä olla sama henkilö, joka kirjoitti kauhean sepustuksen exän nyxästä ja takertui 10 v vanhaan tyttöystävään?