Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUUNNITELLAAN SUURMOSKEIJAA HELSINKIIN

Vierailija
27.05.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052719759184_uu.shtml

Suurmoskeijan alkurahoitus järjestyi ulkomailta

Loput veronmaksajilta?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:28"]

Rahoitus kuitenkin jostain Saudi-Arabiasta, jossa ei ole _yhtäkään_ kirkkorakennusta vaikka maassa on miljoona kristittyä siirtotyöläistä.

[/quote] Huom! alkurahoitus (jos ei ole pötypuhetta), entä keski- ja loppurahoitus korjauksineen jne tulevaisuudessa? Suomalaisilta. Kyllä moskeijoihin riittää rahaa, mutta mikseivät pidä huolta omistaan? ja puhuvat kuinka toisiaan auttavat ja hoitavat. Onhan muslimeilla olemassa maissansa almut, eläkööt niillä rahoilla siellä mistä ovat tänne eksyneet.

Vierailija
42/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:33"]Palstapersuille jotka TAAS kerran osoittavat typeryytensä: Ortodoksi- ja luterilaiskirkot saavat tukea valtiolta, kaikki muut (jopa se teidän rakastamanne islam) joutuu maksamaan tilansa kokonaan itse.

Miten täysijärkinen ei tuota tiedä?
[/quote]

Palstapersu on taas lukenut sanan "islam" (tai moskeija) ja pelkää sossurahojensa puolesta. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyysärit vois herätä jo eilisiltä päiväuniltaan. Yksi jo ainakin herännyt, eikä osaa lukea edes.

Vierailija
44/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:33"]

Palstapersuille jotka TAAS kerran osoittavat typeryytensä: Ortodoksi- ja luterilaiskirkot saavat tukea valtiolta, kaikki muut (jopa se teidän rakastamanne islam) joutuu maksamaan tilansa kokonaan itse.

Miten täysijärkinen ei tuota tiedä?

[/quote]

Joo, mutta baptistit, helluntalaiset, vapaakirkolliset, baha'it, mormonit, jehovantodistajat, hindut, buddhalaiset, ruusuristiläiset, juutalaiset, sikhit, pelastusarmeija, adventistit, sityseurakunta jne. maksavat lystinsä itse.

By the way, varmaan šiialaiset, suufit ja ahmadiyyan kannattajat pääsevät myös moskeijaan ja voivat pitää siellä uskonnollisia toimituksiaan?

Vierailija
45/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon persereikään.

Vierailija
46/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sitten voidaankin muuttaa Kalasataman vieressä Sompanssisaareksi

Vierailija
47/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen rakentaa. En usko että itse viitsivät edes rakentaa..ei pysy housut jalassa, eikä vasara kädessä, niitä kun ei ilta myöhään ja yöllä rakenneta. Tykkäävät nukkua päivisin, kun on heillä niin raskasta rasistisessa maassa kärsiä.

Vierailija
48/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:54"]Kuka sen rakentaa. En usko että itse viitsivät edes rakentaa..ei pysy housut jalassa, eikä vasara kädessä, niitä kun ei ilta myöhään ja yöllä rakenneta. Tykkäävät nukkua päivisin, kun on heillä niin raskasta rasistisessa maassa kärsiä.
[/quote]

Nukkuvat siis töissä? Enpä usko.

Ihmeellinen käsitys teillä on muslimeista.

Jopa ramadanin aikaan he käyvät töissä. Vaikka syövätkin vasta auringonlaskun jälkeen, niin töissä käyvät päivisin.

Vierailija
49/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersu voisi sivistää itseään ja tutustua enemmän islamiin ja muslimikulttuuriin. Voisi vaikka aloittaa tuttavallisemmin tataareista jos arabit ovat liian pelottavia.

Vierailija
50/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:26"]

Palstapersu voisi sivistää itseään ja tutustua enemmän islamiin ja muslimikulttuuriin. Voisi vaikka aloittaa tuttavallisemmin tataareista jos arabit ovat liian pelottavia.

[/quote] Ei kiitos, lennä toki itse muslimimaahan ja pysy siellä. Kerro sitten kuinka kävi. Katsos kun sinä naisena et pääse lähellekkään tietokonetta, ellet ole varakkaampaa väkeä ja miehesi siitä pienenpienestä mitättömästä ns. järkevimmästä päästä. Sensuuri ja naisten asema. Täällä elävät muslimit (naiset) poimivat rusinat pullasta. Kun niin ihailet muslimeja, niin tee kaikille palvelus ja muuta pois.

Vierailija
51/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:26"]

[/quote] Ei kiitos, lennä toki itse muslimimaahan ja pysy siellä. Kerro sitten kuinka kävi. Katsos kun sinä naisena et pääse lähellekkään tietokonetta, ellet ole varakkaampaa väkeä ja miehesi siitä pienenpienestä mitättömästä ns. järkevimmästä päästä. Sensuuri ja naisten asema. Täällä elävät muslimit (naiset) poimivat rusinat pullasta. Kun niin ihailet muslimeja, niin tee kaikille palvelus ja muuta pois.
[/quote]

Aika usein käynkin Marokossa. Tuonko tuliaisia?

Vierailija
52/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:26"]

[/quote]

Aika usein käynkin Marokossa. Tuonko tuliaisia?
[/quote]

Ja voin sieltä vaikka palstailla niin näet että pääsen koneelle. Huh mitä idiootteja! Ihan oikeasti, matkusta, näe maailmaa, sivistä itseäsi, juntti!

Vierailija
53/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki vastustamaan tuota hanketta kaikin mahdollisin tavoin!

Vierailija
54/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIETÄÄKÖ JOKU MITÄ MUITA PAIKKOJA ON HARKITTU RAKENTAMISEEN/TILOIKSI/TONTIKSI

Kiinnostaisi vain tietää putoaako omistusasunnon hinta lopullisesti. Itselläni ei ole juurikaan mitään ongelmaa, mutta kyseisen tilan vierestä on varmaan vaikea saada asuntoaan myytyä kun tietää suurinpiirtein enemmistön suhtautumisen asiaan.

Vierailija
55/55 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aikamoinen riski ottaa hankkeeseen ulkomaista rahoitusta mukaan ihan turvallisuussyistä.