SUUNNITELLAAN SUURMOSKEIJAA HELSINKIIN
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052719759184_uu.shtml
Suurmoskeijan alkurahoitus järjestyi ulkomailta
Loput veronmaksajilta?
Kommentit (55)
No voi kauheata. Jos näillä muillakin hulluilla saa olla kirkkonsa niin miksei näilläkin.
Järjetöntä. Noin kalliilt paikalta vielä. Rakennetaan se moskeija johonkin hevon kuuseen jos se vetäis nämä kulttuurinrikastajat perässä.
Siis ei kai tällaisia verorahoilla kustanneta? Jokainen uskonnollinen yhteisö maksakoon itse omat rakennuksensa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:05"]Siis ei kai tällaisia verorahoilla kustanneta? Jokainen uskonnollinen yhteisö maksakoon itse omat rakennuksensa.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Kirkko ja valtio eroon toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 07:23"]
Voi muuten asuntojen hinnat tippua rajusti alaspäin ja aamu unet mennä siellä jonne moskeijat rakennetaan (varsinkin jos kovaääniset asennetaan ja rukoushuudot kuuluvat lähiasukkaille 5 kertaa päivässä aamuvarhaisesta saakka) :) niin ja kova trafiikki ja härdelli, kun jokaikinen ramppaa edestakaisin pitkinpoikin ja etenkin tytöt ja naiset saavat olla varuillaan, kun sekaan mahtuu jos millaista porukkaa ja täten riskit kasvavat.
[/quote]Mihin se rakennetaan? Mä muutan heti sinne!
Siinä taas uusi oiva viha saarnaus paikka musuille kuinka vääräuskoiset tulee tappaa.
Vihapuhe on kiellettävä myös moskeijoissa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:12"]
Helsingin kaupunginvaltuuston koostumus, josta voi päätellä jotain:
Kok. 23
Vihr. 19
SDP 15
Vas. 9
PS 8
RKP 5
Kesk. 3
KD 2
SKP 1
Kunnallisvaalit tulossa. Mitä kunnallisverorahoillasi tehdään?
[/quote] Voi ei siellä ollaan kusessa, kun nuo puolueet hääräävät.
Varmaan Kalasataman asunnot menevät nyt entistä paremmin kaupaksi. Naapurina aito moskeija ja läntinen lähi-itäkeskus =)
Olikohan se Itävallassa, jossa kielsivät ulkomaisen rahoituksen tällaisiin hankkeisiin turvallisuussyistä...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:14"]
Vihapuhe on kiellettävä myös moskeijoissa.
[/quote] Arvaa kieltääkö? sehän olisi rasistista niitä kohtaan. Ainahan suomalaisia saa parjata ja kansanryhmää (omaansa) kiihottaa ilman minkäänlaisia seuraamuksia.. ja vaatia sharia4 Finland ja kutsua laillisesti ulkomaita myöten kunnia vieraita pitkäpartoja.
Ei jumankauta, meno lähtee hanskasta. Pakko muuttaa Helsingistä pois. Tälle maalle käy hullusti.
Suomalaisten hiljaa hyväksyminen ilman vastarintaa EI OLE TERVETTÄ
KUN IHMISET PITÄISIVÄT ELINTÄRKEISSÄ ASIOISSA YHTÄ SE OLISI KAIKKIEN EDUKSI.
Mikä tätä kansaa vaivaa
Rahoitus kuitenkin jostain Saudi-Arabiasta, jossa ei ole _yhtäkään_ kirkkorakennusta vaikka maassa on miljoona kristittyä siirtotyöläistä.
Mikäs saatana on vikana tässä meidän ev lut uskonnossa? Menkööt noihin meidän kirkkoihin rukoilemaan Jumalaa tai mitä lystäävät. Ei tänne tarvita yhtään lisää jumalanpalvontarakennuksia. Niitä on nyt joka kylässä, varmasti niissä voi huutaa allahia hyvin.
Palstapersuille jotka TAAS kerran osoittavat typeryytensä: Ortodoksi- ja luterilaiskirkot saavat tukea valtiolta, kaikki muut (jopa se teidän rakastamanne islam) joutuu maksamaan tilansa kokonaan itse.
Miten täysijärkinen ei tuota tiedä?
Ei tietenkään makseta verorahoilla. Ihmeellistä propagandaa.
ISIS saa kerhotilat