Kuvaile ulkonäkösi ensin negatiivisesti sitten positiivisesti
Kuinka erilaisen kuvan itsestään voikaan antaa katsentotapaa muuttamalla :) Ainakin minusta omien negatiivisten puolien listaaminen tuntuu helpommalta. Liekö suomalaista nöyryyttä, että itsensä kehuminen on vähän kiusallista... Mutta:
Ulkonäköni negatiivisesti:
Pyöreä naama
Pienet rinnat
Vinot hampaat
Silmäpussit
Pieni leuka
Positiivisesti:
Tummat ripset & kulmakarvat
Siniset silmät
Pitkät sääret
Hyvä takapuoli
Hyvä ryhti
Kommentit (81)
-Ohuet hiukset
-Pureskellut kynnet
-Pienet rinnat
-Pieni peppu
+Pitkä ja hoikka
+Nätit kasvot
+ Sixbäkki
Olen taikinanaamainen, pullea ja huonoihoinen nelikymppinen nainen, jolla nauravainen ja ystävällinen perusilme, kapea vyötärö ja hyvänmuotoiset rinnat.
-leveät hartiat
-isot jalat
-hieman ylipainoa
-paksut reidet
+tummat paksut hiukset
+ruskeat silmät
+pyöreä peppu
+hoikka vyötärö
Negatiivisesti: venymäarpia, lyhyt, vinot hampaat, pienet tissit ja pieni pömppö alavatsassa
Positiivisesti: oon pieni, melko treenattu kroppa, hyvä perse, isot silmät ja ihan viehättävät kasvot :)
Negatiiviset:
Ruma kroppa (ylipainoa 30kg, lättäperse, vyötäröläski, selkämakkarat, paksut kädet, selluliittia)
Iso nenä
Luonnonkiharat, kuivat hiukset
Isot jalat (koko 40, pari kokoa sirommat olis jees, muuten kyllä ihmeellisen kauniit jalat)
Tummat silmänympärystät, tämä on ihan ihon pigmenttihäiriö, ilman meikkiä näytän narkkarilta
Positiiviset:
Kauniit kasvot, etenkin silmät
Suorat, siistit hampaat
Mun suurin ongelma on siis koko mun kroppa, 20kg pois ja kiinteytystä ja tiedän että näyttäisin hyvältä. Mutta kun ei vaan saa aikaiseksi..
Negatiivista:
Näpyt naamalla
Pömppömaha
Lyhyet ripset (onneksi ripsari on ;))
.
Positiivista:
Tuuheat hiukset
Kiva takamus
.
Muuta en keksi...
- löysää mahassa ja tisseissä raskauksien jäljiltä.
- näkyy etten ole kova treenaamaan, varsinkin roikkupylly häiritsee vähän (ja olen alkanut ottaa itseäni niskasta kiinni)
- jenkkikset/vyötärö-lantiosuhde. Häirinnyt varsinkin jälkimmäinen teini-ikään tulosta saakka kun lantio leveni. Saa olla tosi tarkkana minkälaisia vaatteita itselleen ostaa..
+ kaunis hymy herkässä
+ kauniit, ilmeikkäät, harvinaisemman väriset silmät ja sopivat, naiselliset kulmakarvat.
+ normaalipainoinen, useammin laiha kuin "läski" olo
+ sopivan paksut ja pitkät hiukset, vaalennuksista huolimatta hyvässä kunnossa
+ olen lyhyt (itse tykkään, muiden mielipiteistä viis! :))
Viimeaikoina minulla on ollut tosi hyvä olo itsestäni ja se on näkynyt myös ulospäin. Se suurin kauneus ihmisissä ylipäänsä on itsevarmuus ja hyvä olo. Ulkoisilla tekijöilä on hyvin vähän tekemistä sen kanssa. Noista miinuksista huolimatta tunnen oloni kauniiksi ja seksikkääksi. En osaa sanoa mistä tämä on kummunnut, ehkäpä iän myötä..? :)
Läski, selluliittia, löysää, ohut tukka, herkkä punertava iho, ruma profiili, rumat jalat, valkoinen iho, silmäpussit, roikkuvat tissit.. Sit ne positiiviset.. Jäänsiniset silmät, kivan muotoset silmät, kivan värinen tukka ja kaunis laitettuna, osaan pukeutua itseäni imarteleviin vaatteisiin, litteä vatsa, ei raskausarpia.
Ruma, laikukas, harmaankalpeankellertävä akneileva ja helposti punastuva rasvainen iho, jossa luomia. Tiskivedenväriset silmät lähellä toisiaan kuin kampelalla. Lyhyet ja värittömät alaspäin sojottavat ripset. Harvat ja värittömät kulmakarvat. Ohuet huulet, liian pitkä ylähuulen ja nenän väli. Lyhyt ja leveä possunenä valtavilla sieraimilla, niin pysty, että sateella meinaa hukkua, kun nenästä sataa sisään. Rumat ja vinot hampaat, ruma, irvistysmäinen hymy. Miehekäs, laatikkomainen ja epäsymmetrinen leuka. Korvat eri korkeudella, eli silmälasit eivät pysy suorassa. Ohut, hapsottava ja superrasvoittuva maantienvärinen tukka, liian korkea otsa. Lyhyt ja paksu kaula, kyssäniska. Isot, roikkuvat läskitissit. Pitkä selkä ja lyhyet persjalat. Jalkojen iho niin ruma, atopian, ekseeman, psorin ja suonikohjujen peittämä, ettei voi kuvitellakaan pitävänsä mitään sääret paljastavaa asua. Leveä ja roikkuva laatikkomainen persus. Ylipainoa 20 kiloa.
Ainoa positiivinen asia oli ennen kauniit ja sirot pitkäsormiset kädet, sekä kauniin muotoiset pitkät kynnet. Nykyään kädet täynnä kroonista ihottumaa, niin meni sitten sekin. Sanomattakin selvää, että olen ihmisille kuin ilmaa, joskus ehkä joku tuijottaa säälien rumuuttani. Harvemmin tosin liikun ihmisten ilmoilla, koska koen sen ahdistavaksi.
Negat.
kesäsin kamala iho :(
Tissit liian pienet verrattuna muuhun vartaloon
Vartalo tasapaksu pötkö
ei peppua
Positiiviset:
Kauniit sormet ja luonnostaan täydellinen ranskalainen manikyyri
tummat piirteet
pitkät ja tuuheat ripset
sopusuhtaiset kasvonpiirteet
- läski, huono iho, huonokuntoiset hiukset +kauniit silmät, täyteläiset huulet, isot rinnat, pienet nännit, kiva nenä.
En ymmärrä miksi jotkut naiset listaavat negatiivisia asioita positiivisina. Älkää oikeasti valehdelko.
T. Mies
Negatiiviset: nenä voisi olla pienempi, tummat silmänaluset, toinen kulmakarva kasvaa väärin, näytän usein väsyneeltä, hiukset on liian ohuet, lantio liian kapea ja kummallisen muotoinen, rinnat vähän roikkuu. Otsa vähän liian korkea.
Nenä on kaunniin muotoinen, silmät on persoonalliset ja Poskipäät on kasvojen levein kohta kuten tyypillisillä venäläisillä. Pidän itse vähän leveitä kasvojani naisellisina, pidän pisamistani, suuni on kauniin muotoinen, samoin leuan alue. Hiukset on ruskeat luonnostaan ja olen hoikka. Peppu on hyvä ja hartialinja suora.
Vittu kuin hirvellä. Ei yhtä iso mutta yhtä korkealla.
Neg: raskaus- ja aknearvet, vähän iso nenä, löysä vatsanahka. Rinnat vähän riippuu. Otsaryppyjä. Hiuksissa kuivat latvat. Normaalipainoinen, mut voisi olla pari kiloa hoikempikin.
Pos: täyteläiset huulet, isot rinnat ja peppu, pitkät sääret, ylväs ryhti, säkenöivät isot silmät, pitkät hiukset. Sopusuhtainen vartalo, hyvät mittasuhteet.
Kokonaisuutena olen hyvä paketti.
Negatiiviset: vähän pysty nenä, hiukset ohuet, pömppömaha, rinnat vähän roikkuu, pienehköt silmät, finnejä, vinot hampaat, arpia, huono ryhti, selluliittia.
Positiiviset: pieni nenä, sopusuhtaiset kasvot, kivan väriset hiukset ja silmät, rinnat isohkot, silmät kivan muotoiset, kroppa muodokas ja suht sopusuhtainen, hiukset kiiltävät ja terveet.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:16"]
Neg: raskaus- ja aknearvet, vähän iso nenä, löysä vatsanahka. Rinnat vähän riippuu. Otsaryppyjä. Hiuksissa kuivat latvat. Normaalipainoinen, mut voisi olla pari kiloa hoikempikin.
Pos: täyteläiset huulet, isot rinnat ja peppu, pitkät sääret, ylväs ryhti, säkenöivät isot silmät, pitkät hiukset. Sopusuhtainen vartalo, hyvät mittasuhteet.
[/quote]
Jos rinnat roikkuu niin eipä isoisuudesta ole mitään hyvää asiaa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:16"]
[/quote]
Jos rinnat roikkuu niin eipä isoisuudesta ole mitään hyvää asiaa.
[/quote]Makuasia.
Isoisuudesta? Kuullostaa? Opetelkaa hyvät ihmiset kirjoittamaan.
NEG: kuivat hiukset, vinot alahampaat, epäsymmetriset rinnat ja harottavat varpaat.
POS: kauniit suuret ruskeat silmät, valloittava hymy, hyvä ryhti ja sporttinen kroppa!