Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirveän herkkä - miten saisin kovetettua itseäni deittimaailmaan

Vierailija
24.01.2022 |

Vinkkejä kaipailen, kun ei meinaa nykymaailmassa pärjätä tämmöset liian kiltit, herkät, kunnolliset naiset deittimaailmassa/seurustelusuhteissa...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.. pelkään, että kohta olen vain vihainen ja katkera kaikille miehille. Kuinka monta kertaa pitää tulla kusetetuksi kunnes niin tapahtuu

Minua ei tarvinnut kusettaa kertaakaan. Ne viestit ja käytös riitti, kukaan ei ole kiinnostunut tutustumaan toiseen ihmiseen vaan pikadeittailemaan tai sitten vaan häiriköimään netissä.

Vierailija
22/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kai vähän herkkä mies, koska olen aristellut deittisovelluksiin ja tinderiin menoa. Ja kun ei baari ja yökerhot etc, nappaa, niin onko ihmekään, että olen sinkku. No mikäpä tässä ollessa.

Mielellään tutustuisi itsensä kaltaisiin deittisovelluksista perustamattomiin, mutta missäpä tällaisia tapaisi.

Samaa tietysti voisi kysyä toisinpäin, e. missä sinun kaltaiseen naiseen saattaiisin kohdata ja tutustua?

Itseni saattaa kohdata ja tai nähdä mm. lenkkipolulla suksimassa tai etenemässä lenkkarit jalassa, kirjastossa/ lehtilukusalissa tai vaikka lähikaupassa. - Ongelma kaikissa näissä paikoissa on se, että en ole oikein osannut aatella "isku paikkoina". - Vai pitösikö olla seuraavalla kerralla enempi aistit avoinna ja yrittää lähetyä jotain mielenkiintosielta vaikuttavaa?  - Harmittaa kun usein tuntuu sille, että Suomessa moraalisesti ja yleisesti hyväksyttyjä "iskupaikkoja" e. paikkoja, joissa saattaisi yrittää lähetyä itseä kiinnostavaa naista on melko vähän, vaikka, mitä sanotaan siitä, että sen toien voisi satavata ja löyttää, (melkein) mistä vaan...  

Aika harvassa paikassa, varsinkaan näinä aikoina. Ehkä juuri ja juuri siellä kirjastossa ja kaupassa.

Niinhän se on, ettei Suomessa oikein isketä kuin baarissa hirveässä kännissä. Varsinkin jos on itse ujo tai muuten varautuvainen, ei sitä kauhean helppo ole mennä kellekään puhumaan missään tavallisessa paikassa tai tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailma, etekin netissä, on julma herkkää naista kohtaan. Kaikkea saat silmillesi ja runsaasti. Siellä ei pärjää kuin huumorilla. Hyvällä tuurilla voit sieltä helmen löytää, mutta todennäköisemmin kohtaat jotain ihan muuta. Valehtelu tuntuu olevan päivän sana. Älä usko mitään ilman todisteita.

Hyvää sidätyshoitoa huonosti käyttäytyvistä miehistä saat Suomi24-keskustelusivuilta. Jos haluat pitää itsesi ehjänä, niin älä ota osaa keskusteluihin, lue ainoastaan. Varoitan: sivuoireena saatat haluta unohtaa ajatuksen deittailusta.

Tsemppiä

Vierailija
24/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten tämän palstan kautta mahdollista/luvallista saada joku kahdenvälinen yhteys toiseen kirjoittajaan? Jos vaikka kaksi tässä ketjussa kirjoittavaa henkilöä haluaisi tutustua ja vaihtaa yhteystietoja, miten se tapahtuisi?

Vierailija
25/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, se että missä voi tavata samanhenkisiä ihmisiä, on ongelma. Pitäisi joka kaupungissa olla jokin "sinkkukerho" missä voisi tavata oikeasti tosimielellä olevia ihmisiä.

Vierailija
26/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kai vähän herkkä mies, koska olen aristellut deittisovelluksiin ja tinderiin menoa. Ja kun ei baari ja yökerhot etc, nappaa, niin onko ihmekään, että olen sinkku. No mikäpä tässä ollessa.

Et ole jäänyt mistään paitsi. Kaikki tinderin kautta tapaamani naiset ovat olleet sekopäitä.

Vierailija
27/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten tämän palstan kautta mahdollista/luvallista saada joku kahdenvälinen yhteys toiseen kirjoittajaan? Jos vaikka kaksi tässä ketjussa kirjoittavaa henkilöä haluaisi tutustua ja vaihtaa yhteystietoja, miten se tapahtuisi?

Ei varmaan muuten kuin laittamalla sähköpostiosoitteen niin toinen voi sitten siihen kirjoittaa ja aloittaa yhteydenpidon

Vierailija
28/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meen treffeille niin mulla ei ole muuta tavoitetta kuin olla positiivinen kokemus naiselle. Sehän nyt on nähty, että en ole ollut elämän mies tai se oikea kellekään, mutta ainakin voin käytökselläni osoittaa, että on vielä hyviä ja kunnollisia miehiä olemassa. Tuorein eksä sanoi erotessa, että hänellä ei ole kokemuksia näin hyvin häntä kohtelevista naisista ja mun kaveri taas totesi kerran, että kaikesta huomaa, että arvostat naistasi. No jostain syystä olen taas sinkkuna.

M44

Vierailija
29/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan muuten kuin laittamalla sähköpostiosoitteen niin toinen voi sitten siihen kirjoittaa ja aloittaa yhteydenpidon

Miksi niin harvoin kukaan tekee noin? Eikö ole jotenkin turhauttavaa ja surullistakin, että ihmiset kertovat toiveistaan löytää toinen samanhenkinen ihminen, eivätkä kuitenkaan koskaan tutustu toisiinsa? Ehkä juuri tässä ketjussa kirjoittaa joku yksinäinen mies ja hänelle juuri se oikea nainen, jotka nyt jäävät edelleen yksin, vaikka ovat tavallaan jo niin lähellä löytää toisensa?

Vierailija
30/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin harvoin kukaan tekee noin? Eikö ole jotenkin turhauttavaa ja surullistakin, että ihmiset kertovat toiveistaan löytää toinen samanhenkinen ihminen, eivätkä kuitenkaan koskaan tutustu toisiinsa? Ehkä juuri tässä ketjussa kirjoittaa joku yksinäinen mies ja hänelle juuri se oikea nainen, jotka nyt jäävät edelleen yksin, vaikka ovat tavallaan jo niin lähellä löytää toisensa?

On siinä aika kynnys, kun ei tiedä toisesta yhtään mitään.

Vierailija
31/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jää liikaa olennaisia asioita selviämättä. Ei pelkästään se riitä että on samanhenkinen ja etsii samaa asiaa.

Vierailija
32/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pärjäsin deittimaailmassa hyvin vaan olemalla herkkä, empaattinen ja kiltti itseni. En teeskennyt mitään ja tykkäsin olla myös se kuunteleva osapuoli. Yllätyin kuin vienti olikin kovaa ja jokainen tapaamani mies halusi nähdä mut uudelleen. 

Mulla oli sama kokemus, kaikki olisivat halunneet jatkotreffejä. Itse halusin vain yhden kanssa, joka paljastui sittemmin pahimman luokan kusettajaksi. Siinä oli treffailut minun osaltani, ei kiitos enää.

Kuinka ollakaan... 

Vierailija
33/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä aika kynnys, kun ei tiedä toisesta yhtään mitään.

Tiedätkö, että joskus oli aika, ettei toisesta tiedetty treffeille lähtiessä yhtään mitään. Eikä siitä ole edes kovin kauaa...

Vierailija
34/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, se että missä voi tavata samanhenkisiä ihmisiä, on ongelma. Pitäisi joka kaupungissa olla jokin "sinkkukerho" missä voisi tavata oikeasti tosimielellä olevia ihmisiä.

En sinkkuna astuisi jalallakaan tuollaiseen kerhoon. Veikkaan, ettei kukaan muukaan mies (naisia kiinnostava sellainen). Varmaan saisivat sinkkunaiset keskenään kerhoilla.

Vierailija
35/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ei tarvia niin hirveesti toisesta tietääkään ennen treffejä, siellähän sitä sitten jutellaan ja tutustutaan. Ja aina livenä saa paremman kuvan toisesta muutenkin, eleistä, ilmeestä, olemuksesta...

Vierailija
36/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mitään maksa jos tekee itselleen anonyymin sähköpostiosoitteen ja liittää sen tänne sellaisen viestin perään, johon toivoo jonkun kommentoivan privaatisti. Itse en ole etsimässä seuraa, mutta jos olisin, voisin aivan hyvin tehdä noin.

Tyyliin "42v akateeminen sinkkumies Tampereelta, mulle voi kirjoittaa osoitteseen seja@se"

Vierailija
37/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pärjäsin deittimaailmassa hyvin vaan olemalla herkkä, empaattinen ja kiltti itseni. En teeskennyt mitään ja tykkäsin olla myös se kuunteleva osapuoli. Yllätyin kuin vienti olikin kovaa ja jokainen tapaamani mies halusi nähdä mut uudelleen. 

Voihan sitä vientiä ollakin, mutta olemalla empaattinen, herkkä ja kiltti vetää puoleensa kaikenmaailman hyväksikäyttäjiä.

Jep. Kun viestii olevansa vahva ja pitävänsä puolensa niin ne hyväksikäyttäjät ei halua uusille treffeille.

Vierailija
38/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma herkkä itsesi jatkossakin. Löydät sopivimman kumppanin sillä tavalla. Unohda ne deittisovellukset. Sinussa ei ole mitään vikaa, deittimaailma on p e r s i i s t ä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän