Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirveän herkkä - miten saisin kovetettua itseäni deittimaailmaan

Vierailija
24.01.2022 |

Vinkkejä kaipailen, kun ei meinaa nykymaailmassa pärjätä tämmöset liian kiltit, herkät, kunnolliset naiset deittimaailmassa/seurustelusuhteissa...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kai vähän herkkä mies, koska olen aristellut deittisovelluksiin ja tinderiin menoa. Ja kun ei baari ja yökerhot etc, nappaa, niin onko ihmekään, että olen sinkku. No mikäpä tässä ollessa.

Vierailija
2/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vinkkini samankaltaisena naisena on tutustua ihmisiin livenä, mielellään tuttavien kautta. 

Itselleni tämä ei ole mahdollista tällä hetkellä, mutta mihinkään äppeihin en ole menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne deittimaailmaan. Minä menin ja oli huonoin päätökseni koskaan. Mitään muuta en sieltä saanut kuin itseni rikottua.

Vierailija
4/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kai vähän herkkä mies, koska olen aristellut deittisovelluksiin ja tinderiin menoa. Ja kun ei baari ja yökerhot etc, nappaa, niin onko ihmekään, että olen sinkku. No mikäpä tässä ollessa.

Mielellään tutustuisi itsensä kaltaisiin deittisovelluksista perustamattomiin, mutta missäpä tällaisia tapaisi.

Vierailija
5/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pärjää? Itse pitän eniten juuri tällaisista naisista. Tukka putkella menevät ekstrovertit ei ole minun juttu.

Vierailija
6/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oii älä pliis koveta itseäs jotain tuollaista varten, ei se oo sen arvoista. Tuo ettei herkkä pärjää nykymaailman seurustelusuhteissa on haitallinen ja rajoittava uskomus, jonka voi muuttaa.

Vierailija
7/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan en ole enää tyytyväinen sinkkuna olemiseen. Kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä, kosketusta, kumppanuutta todella paljon. Mutta vaikeaa on kyllä tutustua muutakaan kautta kuin deittisovellusten.

Vierailija
8/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä näitä herkkiä ja tuntevia miehiä sitten löytää?

Vierailija
9/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei pärjää? Itse pitän eniten juuri tällaisista naisista. Tukka putkella menevät ekstrovertit ei ole minun juttu.

Ei pärjää henkisesti, koska hyväksikäyttäviä kylmiä ihmisiä on pilvin pimein.

Vierailija
10/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.. pelkään, että kohta olen vain vihainen ja katkera kaikille miehille. Kuinka monta kertaa pitää tulla kusetetuksi kunnes niin tapahtuu

Vierailija
11/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pärjäsin deittimaailmassa hyvin vaan olemalla herkkä, empaattinen ja kiltti itseni. En teeskennyt mitään ja tykkäsin olla myös se kuunteleva osapuoli. Yllätyin kuin vienti olikin kovaa ja jokainen tapaamani mies halusi nähdä mut uudelleen. 

Vierailija
12/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä näitä herkkiä ja tuntevia miehiä sitten löytää?

Minä M35 olen eri deittisovelluksissa ja tällä palstalla.

Vierailija
13/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pärjäsin deittimaailmassa hyvin vaan olemalla herkkä, empaattinen ja kiltti itseni. En teeskennyt mitään ja tykkäsin olla myös se kuunteleva osapuoli. Yllätyin kuin vienti olikin kovaa ja jokainen tapaamani mies halusi nähdä mut uudelleen. 

Mulla oli sama kokemus, kaikki olisivat halunneet jatkotreffejä. Itse halusin vain yhden kanssa, joka paljastui sittemmin pahimman luokan kusettajaksi. Siinä oli treffailut minun osaltani, ei kiitos enää.

Vierailija
14/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan oo pärjänny. Joo vientiä on ja aina ne haluais nähdä uudestaan.

Mutta en mitään tervettä ja kunnollista parisuhdetta ole vielä löytänyt.

Vierailija
15/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama kokemus, kaikki olisivat halunneet jatkotreffejä. Itse halusin vain yhden kanssa, joka paljastui sittemmin pahimman luokan kusettajaksi. Siinä oli treffailut minun osaltani, ei kiitos enää.

Valitsit joukosta ainoan kusipääkusettajan ja sitten petyit miehiin vaikka se oli oma miesvalintasi.. Tyypillistä.

Vierailija
16/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsit joukosta ainoan kusipääkusettajan ja sitten petyit miehiin vaikka se oli oma miesvalintasi.. Tyypillistä.

Petyin yhteen mieheen, mutta sekin riitti minulle. Ihan kamala kokemus.

Vierailija
17/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö hyvinkin moni mies ole herkkä ja syvästi tunteva? Itse olen sellainen ja moni muu tuntemani mies niin ikään. Ulospäin ei välttämättä näy tavallisessa arkielämässä. Oikeastaan kun ajattelen omaa ystäväpiiriäni, tuntuu että sen tyyppisiä naisia on vähemmän kuin miehiä.

Vierailija
18/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa oli jotain sellaista naisellista herkkyyttä, mikä kovilta mimmeiltä puuttuu ja joka oikeasti vetoaa moneen mieheen.

Vierailija
19/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä vientiä ollakin, mutta olemalla empaattinen, herkkä ja kiltti vetää puoleensa kaikenmaailman hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
20/38 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään tutustuisi itsensä kaltaisiin deittisovelluksista perustamattomiin, mutta missäpä tällaisia tapaisi.

Samaa tietysti voisi kysyä toisinpäin, e. missä sinun kaltaiseen naiseen saattaiisin kohdata ja tutustua?

Itseni saattaa kohdata ja tai nähdä mm. lenkkipolulla suksimassa tai etenemässä lenkkarit jalassa, kirjastossa/ lehtilukusalissa tai vaikka lähikaupassa. - Ongelma kaikissa näissä paikoissa on se, että en ole oikein osannut aatella "isku paikkoina". - Vai pitösikö olla seuraavalla kerralla enempi aistit avoinna ja yrittää lähetyä jotain mielenkiintosielta vaikuttavaa?  - Harmittaa kun usein tuntuu sille, että Suomessa moraalisesti ja yleisesti hyväksyttyjä "iskupaikkoja" e. paikkoja, joissa saattaisi yrittää lähetyä itseä kiinnostavaa naista on melko vähän, vaikka, mitä sanotaan siitä, että sen toien voisi satavata ja löyttää, (melkein) mistä vaan...  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä