Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
No onko se A-kysymysmerkki-yliopisto nykyään oikea huippuyliopisto?
26.05.2015 |
Sellainenhan siitä ainakin juhlapuheissa piti tulla.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen itse töissä A:ssa ja noista logoista on tullut seminaarien vitsejä kun Aalto joskus antoi meille noottia niiden väärinkäytöstä. Nyt niitä esiintyy meidän powerpointeissa ainakin muodoissa A** ja A†A
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:11"]
Mikä on "A*!?:iin"
[/quote]
Se on yliopisto, joka on kovin epävarma omasta identiteetistään, mutta pitää silti kovaa melua itsestään...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
TKK:n tunsi kaikki ja se oli arvostettu opinahjo.
Huutomerkkikysymysmerkkiyliopisto on lähinnä huono vitsi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:11"]
Mikä on "A*!?:iin"
[/quote]
Aalto
Alue: Aihe vapaa
Ei ole muuten kun juhlapuheissa.