Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi wt-naiset saavat niin paljon miehiä?

Vierailija
26.05.2015 |

Kaikilla tietämilläni wt-naisilla käy koko ajan hyvä flaksi - myös yh-äideillä, joita täällä pilkataan. Miksi? Mitä piirteitä heissä miehet arvostavat (eikä kyse ole vain seksistä, sillä monet ovat myös kihloissa/naimisissa).

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia miehiä on vaikka millä mitoin. Esimerkiksi itse olen todella kranttu miesseurasta ja keskivertomiehen kanssa en ala edes flirttiin/todellakaan suostu seurustelemaan. Jos pudottaisin rimaa reilusti  ja käyttäytyisin rennommin viestittäen kaiken maailman äijille, että seura kelpaa (wt-tyylisemmin) niin varmasti niitä miehiä olisi ihan riittämiin.

Vierailija
82/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rennompia. Ei ole snobeja ja osaa nauttia niistä pienistäkin elämän iloista. Ei vaadi mieheltä niin paljon. Yleisesti sellaiset naiset vetoaa, jotka ovat hauskoja, rentoja eivätkä niuhota turhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ketkä niitä wt-naisia on? Valkoista roskasakkia siis? Olenko minäkin, kun mieheni jätti, kun oli itse pohjasakkaa, pahoinpiteli ja petti? Itse olen koulutettu, mutta yh ja kauniskin.

Vierailija
84/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kanssa, että se on tuo statusjuttu. Kun nämä ns. wt-naiset istuvat jatkuvasti baareissa ja tuntevat kaikki ja kaikki tuntevat heidät, niin heidät mielletään siten ehkä tutuiksi ja suosituiksi. He ovat niin sanotusti oikeasta viiteryhmästä, esim. jostain baarista jossa itsekin paljon käydään ja joidenkin omien kaveiden kavereita. Ap.

Vierailija
85/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kyllä on, vaikka en itsekään tiedä miksi. Ehkä miehet vaan luonnostaan rakastuvat renttuihin.

Vierailija
86/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tästä opimme? Kannattaa siis olla wt! :D

Vierailija
87/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:37"]

No loppukädessä miehet inhoavat kireitä, suorittajanaisia, jotka eivät osaa rentoutua/nauttia elämästä rennolla otteella. Juuri sellainen kiiltävätukkainen, siisti nainen, joka siivoaa kaikki vapaa-ajat tai urheilee, tai viettää tarkan aikataulutettua elämää, on aina töissä tai koulutuksessa, ei jaksa kiinnostaa tavismiehiä! Rento nainen osaa nauttia seksistä, vapaa-ajasta, nauraa ja on yleensä ihan ok luonne, toisin kuin sellainen itsetiedostava, tarkka, nipottava, ylisiisti, ylitarkka, jatkuvasti menossa oleva ja vaativa, nalkuttava, tyytymätön suoritajanainen. Siksi.

[/quote]

juuri näin.

mies36

Vierailija
88/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:32"]

No tämä yh ei kyllä ole miestä löytänyt. Pitäisi varmaan ryypiskellä jos sitten löytyisi. Eli omalla kokemuksella sanon: yh ei kelpaa miehille.

[/quote]

Et ole sitten ehkä wt? Sellainen rääväsuinen tyyppi, ja suosittu.
[/quote]
Kyllä minussa aika paljon on wt piirteitä mutta ei nähteeksi tarpeeksi :D

Vierailija
89/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että näiden naisten kanssa miehet voivat jatkaa juomista, tupakoimista ja muita huonoja tapojaan ilman että kukaan nipottaa. Johtaa tosin usein riitelyihin ja pahoinpitelyihin ja alkoholismiin, mutta siitä viis kunhan nainen ei nipota.

Vierailija
90/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:01"]

No loppukädessä miehet inhoavat kireitä, suorittajanaisia, jotka eivät osaa rentoutua/nauttia elämästä rennolla otteella. Juuri sellainen kiiltävätukkainen, siisti nainen, joka siivoaa kaikki vapaa-ajat tai urheilee, tai viettää tarkan aikataulutettua elämää, on aina töissä tai koulutuksessa, ei jaksa kiinnostaa tavismiehiä! Rento nainen osaa nauttia seksistä, vapaa-ajasta, nauraa ja on yleensä ihan ok luonne, toisin kuin sellainen itsetiedostava, tarkka, nipottava, ylisiisti, ylitarkka, jatkuvasti menossa oleva ja vaativa, nalkuttava, tyytymätön suoritajanainen. Siksi.

[/quote]

juuri näin.

mies36

[/quote]

Tavismiehet harvoin kiinnostaa urallaan oikeasti ansioituneita naisia. Korkeatuloisimmat menestyjämiehetkään eivät tavallisesti pariudu yhteiskäytössä olleiden pubiruusujen kanssa, vaan nainen on samaa tasoa.

Vierailija
91/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko myöntää että olen itsekin pari kertaa elämässäni hairahtunut wt-naiseen, mutta nyt oppinut ettei heillä ole minulle mitään annettavaa. Ikinä en ole heitä aktiivisesti hakenut, mutta jostain niitä on elämääni ilmestynyt.

Fiksu, akateeminen nainen kiinnostaisi paljon enemmän, jotta saisi kaltaistaan seuraa. He eivät vaan väkisin tunge elämääni enkä oikein tiedä mistä sellaisen löytäisin.

Vierailija
92/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:06"]

[/quote]

juuri näin.

mies36

[/quote]

Tavismiehet harvoin kiinnostaa urallaan oikeasti ansioituneita naisia. Korkeatuloisimmat menestyjämiehetkään eivät tavallisesti pariudu yhteiskäytössä olleiden pubiruusujen kanssa, vaan nainen on samaa tasoa.

[/quote]

olen itse korkeastikoulutettu ja niinpäinpois, mutta tykkään rennoista jollakin tapaa wt-suuntautuneista huumorintajuisista ei-niuhoista naisista.

mies36

Vierailija
93/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:06"]

[/quote]

juuri näin.

mies36

[/quote]

[/quote]

olen itse korkeastikoulutettu ja niinpäinpois, mutta tykkään rennoista jollakin tapaa wt-suuntautuneista huumorintajuisista ei-niuhoista naisista.

mies36

[/quote]

Olen niuho ja takakireä jos "väärä" mies tekee aloitteen, joka ei yllä ns. riman yli. Meikäläinenkin on rento ja naureskelee miehen vitseille, kun oikea mies sattuu kohdalle. Harrastan itse tälläistä syrjintää miehiä kohtaan. En viitsi tuhlata aikaa mieheen, jonka kanssa homma ei kuitenkaan toimisi.

Vierailija
94/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:48"]

Samanlaisia miehiä on vaikka millä mitoin. Esimerkiksi itse olen todella kranttu miesseurasta ja keskivertomiehen kanssa en ala edes flirttiin/todellakaan suostu seurustelemaan. Jos pudottaisin rimaa reilusti  ja käyttäytyisin rennommin viestittäen kaiken maailman äijille, että seura kelpaa (wt-tyylisemmin) niin varmasti niitä miehiä olisi ihan riittämiin.

[/quote]

Oi ylhäinen yksinäisyys. Miks sua mä halajan?

Vierailija
95/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen yksi teini (nyt jo aikuinen ja yh) nainen joka magneetin lailla kaatoi kaikkia Suomen mamumiehiä niin hän oli luonteeltaan sellainen iloinen, rempseä, aina menossa, aina äänessä ja hänellä oli Angelina jolien huulet. Ehkä se oli ne huulet ja se naisen iloinen luonne jonka avulla kaatoi miehiä, kun ei ollut muuten mikään ns. erityinen tapaus ja kaikki ne miehetkin kyllä tiesivät että ko. nainen juo ja pettää eikä oikein sovi pitkään suhteeseen. Moni mies haluaa kokeilla jos edes joltain saa, ettei tarvitse olla yksin kaiken aikaa

Vierailija
96/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:19"]

[/quote]

[/quote]

Ihan riittävästi on ollut miehiä, vaikka olenkin valikoiva. En ole tosin lähipubista niitä löytänyt.

Vierailija
97/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:20"]

Tuli tästä mieleen yksi teini (nyt jo aikuinen ja yh) nainen joka magneetin lailla kaatoi kaikkia Suomen mamumiehiä niin hän oli luonteeltaan sellainen iloinen, rempseä, aina menossa, aina äänessä ja hänellä oli Angelina jolien huulet. Ehkä se oli ne huulet ja se naisen iloinen luonne jonka avulla kaatoi miehiä, kun ei ollut muuten mikään ns. erityinen tapaus ja kaikki ne miehetkin kyllä tiesivät että ko. nainen juo ja pettää eikä oikein sovi pitkään suhteeseen. Moni mies haluaa kokeilla jos edes joltain saa, ettei tarvitse olla yksin kaiken aikaa

[/quote]

Kaikkia Suomen mamumiehiä? On lienee aika tekevä nainen saanut olla. Tarkoitat varmaan vain pk-seudun mamumiehiä, joistain tietyistä piireistä.

Vierailija
98/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:25"]

Helppoja nakkeja.

[/quote]

Ei wt-naiset ole sen helpompia tai vaikeampia. Sitä paitsi seksi heidän kanssaan on järjestään huonoa vaikka heillä kyllä itsellään on suuret kuvitelmat taidoistaan.

Myönnän että tämä oli ihan mätäpäinen kommentti, mutta kirjoitin mitä ajatyelen.

Vierailija
99/113 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:19"]

[/quote]

[/quote]

Ihan riittävästi on ollut miehiä, vaikka olenkin valikoiva. En ole tosin lähipubista niitä löytänyt.

[/quote]

Minä ihmettelen melko usein miksi niillä wt-junteilla ja -jutilla on keskenään niin hauskaa?

Eivät osaa keskustelle kulttuurista, politiikasta, tai muusta elämänkatsomuksesta.

Oikein harmittaa, kun eivät ymmärrä typeryyttään!!

Vierailija
100/113 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:38"]

[/quote]

Jos mietin itseäni niin olen korkeakoulutettu, ujo, aika kitti, mutta en mikään supersiivoaja tai nipo. Mutta ei käy flaksi :D

[/quote]

No ensinnäkään kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan. Pitää olla piireissä, jossa liikkuu sinkkuja, tai jos kaikki kaverit ovat jo naimisissa, tai muuten vakiintuneet, niin ei auta kuin etsiä työpaikalta joku sopiva sinkku, ja ihan rohkeasti lähestyä. melkein jo riittää, kun hymyilet aina hänet nähdessäsi.

Toinen juttu on siinä, että kukaan mies ei tarvitse hyvin menestyvää akateemista naista. Kenestä mies voisi enää vaistojensa mukaan huolehtia (miehilläkin on tarve tuntea itsensä tärkeiksi).  Löytyy toki naistennaurattajia, jotka elävät naisten kustannuksella, mutta sellaisen "ystäväksi" ei tarvitse alentua.

Mitä jos yrittäisit olla hieman helpommin lähestyttävä. Mene perjantaina yksin baariin istuman tiskille (anteeksi tämä) ilman meikkiä. Sen jälkeen voit ihan rauhassa valita juttelemaan tulevista miehistä mieleisesi, joskin on tärkeää, että jos mies ei kiinnosta, niin et saa toki loukata häntä, mutta toki lopetat seurustelun, jotta seuraavalle tulee tilaa.

[/quote]

Hörähdys. Jos mä menisin perjantaina baariin yksin istumaan ilman meikkiä, niin siinähän saisin istua tälläytyneiden kaunottarien ja muiden viihteelle lähteneiden keskellä.... Ei meillä naisilla nyt sentään ihan noin helppoa ole!

[/quote]

Itse asiassa naisilla on noin helppoa. Kun avaa vielä suunsa niin seuraa saa kuka tahansa joka näyttää ihmiseltä

[/quote]

Jossain Helsingin baareissa saa kyllä istua ihan ylhäisessä yksinäisyydessään koko illan ellei itse tee aloitteita - varsinkin jos näyttää siltä että on vain sattumalta paikalla ilman meikkiä. Kokemusta on. Voi päteä muihinkin suuriin kaupunkeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan