Hiusten leikkaaminen
Pähkäilen pitäisikö leikata vyötärölle ulottuva tukka polkaksi. Tukka on paksu ja taipuisa. Töissä on aina kiinni ja vapaallakin useimmiten kun on niin kuuma ja sotkeutuu. Mutta silti epäilyttää. Jos näytänkin tädiltä polkassa.
Kommentit (14)
Leikkaa pois jos siltä tuntuu. Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara.
Mä leikkasin pitkät pari vuotta sitten kerrostetuksi eteenpäin piteneväksi polkaksi, tykkään aivan älyttömästi! Pitkät oli aina kiinni, eivät siis paljoa lyhyestä eronneet. Nyt saan pidettyä sekä auki että kiinni ja vaihtelua on paljon enemmän. suosittelen!
http://www.bestinspired.com/wp-content/uploads/2015/05/Best-Layered-Long-Haircuts.jpg
Oisko tämäntyylinen mitään? Ei ole lyhyt mutta vaihteleva ja saa vielä hienot kampaukset!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:26"]Näytät pojalta polkassa.
Kaunista pitkää tukkaa ei iknä pidä mennä leikkaamaan, jälki on kamalaa ja sen jälkeen on naisellisuus ja seksikkyys mennyttä.
[/quote]
Höpöhöpö
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:46"]
Joillain naisilla lyhyet tai lyhyehköt hiukset ovat paljon paremman näköiset kuin pitkät. Riippuu esimerkiksi kasvonpiirteistä ja kallonmuodosta.
[/quote]
Itse kuulun tuohon porukkaan. Minulla oli ristiselkään asti ulottuvat paksut hiukset ja pätkäisin ne ihan olkapäille asti ulottuviksi. Nyt kasvot pääsevät oikeuksiinsa kun paksut hiukset eivät ole kehystämässä niitä raskaina.
Mutta tosiaan, pätkäise ekaksi vaikka puoleen selkään niin kuin joku ehdotti.
Minä pätkäisin vähän yli olkapään ulottuneet hiukseni "pixie cut"- tyyppisiksi ja olen nyt kohta vuoden viihtynyt tässä lookissa. Toki kampaajalla pitää käydä useasti, mutta muuten olen viihtynyt todella hyvin, olisi pitänyt aiemmin jo leikkauttaa. Sen verran kauan ollut pitkät hiukset, että vieläkin hiuksia pestessä shampoota tulee otettua enemmän kuin on tarvis :D
Näytät pojalta polkassa.
Kaunista pitkää tukkaa ei iknä pidä mennä leikkaamaan, jälki on kamalaa ja sen jälkeen on naisellisuus ja seksikkyys mennyttä.
ÄLÄ LEIKKAA! Pahin virhe mitä voit tehdä! Varsinkaan suurinosa miehistä ei tykkää. Ja vielä polkka...
Typerin päätös, mitä voit tehdä. Jätä se tukka rauhaan. Ei tykkää miehet, ei naiset (vaikka pojan näköiset kananperse-AV-mammat muuta vakuuttavatkin).
Leikkauta ensin puoliselkään. Ei oo ihan niin radikaali muutos kuin polkka. Siitä on si helppo jatkaa, jos vielä intoo.
Älä leikkaa! Vyötärölle ulottuvat hiukset harvoin kyllä näyttää terveiltä, napsaise vaikka latvasta 10cm pois ja kokeile uutta kampausta? :)
Leikkauta pitkä polkka mieluummin. Googlaa long bob.
Joillain naisilla lyhyet tai lyhyehköt hiukset ovat paljon paremman näköiset kuin pitkät. Riippuu esimerkiksi kasvonpiirteistä ja kallonmuodosta.
Tukan kunnossa ei ole vikaa. Värjätty kerran viimeisen 4 v. aikana, oma väri tummanruskea. Ehkä jos tätä kerrostaisi hiukan enemmän.
Ehkä vaan maltan mieleni ja vaikka värjään hiukan sävyä. Nuo kuvat kerroksellisesta lyhyestä palkasta näyttää vaan niin kivalta.