Kenelle pitää ilmoittaa kun joku on tuonut vinttikomerooni kotinsa remonttiroskat?
Kauhukseni tajusin, että varastokoppi oli ollut lukitsematta viime viikonlopusta jolloin hain sieltä mattoja. Pelko persiissä menin katsomaan tilannetta ja mitään ei oltu viety, mutta kaksi säkillistä muovista lattiamattoa sekä palasiksi laitetut (kastuneet) alakaapistot. Laitoin komeron lukkoon ettei vaan se joku tuo lisää terveisiä.
Isännöitsijä, poliisi vai huoltoyhtiö on se taho jolle teen ilmoituksen?
Kommentit (20)
Älä ole tuollainen hysteerinen vosu...
Tämän takia niissä komeroissa pitää olla asukkaan hankkimat riippulukot, mutta sinä et sitten hankkinut...Taitavat olla aika kalliita?
Nosta romut varastokopista käytävän puolelle. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia niissä komeroissa pitää olla asukkaan hankkimat riippulukot, mutta sinä et sitten hankkinut...Taitavat olla aika kalliita?
Kunnan sossuluukussa asuva pikkuinen rassukka on ottamassa yhteyttä isännöitsijään, poliisiin ja ties minne, vaikka vika on itsessä. Vie ne roskat kiltisti ihan itse roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnan sossuluukussa asuva pikkuinen rassukka on ottamassa yhteyttä isännöitsijään, poliisiin ja ties minne, vaikka vika on itsessä. Vie ne roskat kiltisti ihan itse roskiin.
Minä elän sosiaalidemokraattisessa unelmayhteiskunnassa, ei se minun vikani ollut! Auttakaa nyt minua!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ketään kiinnostaa. Heivaa roskat pois ja jatka elämää.
Kunnon kommunistitoimintaa sotkea paikkoja.
Kyllä tuo nyt varmaan pitäisi ilmoittaa vähintään vihreiden eduskuntaryhmälle.
Nosta ne romut käytävälle ja ilmoita huotoyhtiölle tai isännöitsijälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne samalla jaksaa sinne roskiin kantaa ja samalla kun vie niitä roskia, niin potkii itseään perseelle rangaistukseksi tyhmyydensään jättäessään sen riippulukon ostamatta.
Alepan kassalle valittaisin. kunnallisvalituksenkin kautta hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä elän sosiaalidemokraattisessa unelmayhteiskunnassa, ei se minun vikani ollut! Auttakaa nyt minua!
Niinhän sinä elät ja veronmaksajat maksavat sinunkin loisen elämisen.
Viet vaan roskiin ja hankit lukon.
Juuri tuon takia ne komerot pitää lukita. Kuuntele kuka tekee remonttia. Minusta ne voi jättää käytävään kun ei ole sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ruma ihminen sisältä. Oksetat minua. Ei ihme ettei sinulla ole ystäviä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne samalla jaksaa sinne roskiin kantaa ja samalla kun vie niitä roskia, niin potkii itseään perseelle rangaistukseksi tyhmyydensään jättäessään sen riippulukon ostamatta.
Ei. Remonttiroskat Ei kuulu taloyhtiön roskiin. Jos joku näkee niin hän joutuu maksumieheksi. Käytävään.
Jos itselle osuisi niin varmaan raijaisin vain roskiin asenteella oma vika. En kehtaisi kyllä isännöitsijää tai huoltomiestä vaivata.
Jos tietäisin kuka ne laittoi, niin tietysti laittaisin eka sen häkin eteen ne niin voi viedä itse pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on kylläkin siinä ääliössä, joka toisten koppiin roskiaan survoo.
Tuskin ketään kiinnostaa. Heivaa roskat pois ja jatka elämää.