Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lemmikkien palvonta on ällöttävää

Vierailija
26.05.2015 |

nih!

ap

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menny överiks eläinten palvonta nykyään joo...mut ohan kissat kauniita kateltavia. Tykkään kyl kattoo kuvia, vaikkei itellä oo kissaa enkä ota.

Vierailija
22/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvät hetket menee vaan niin pilalle ja latistuu kun ne pitää jakaa koko maailmalle. Siis yleisesti ottaen. Pitäiskö muka ottaa vakavasti ihmiset, jotka tyytyvät tällaiseen latteuteen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:32"] Lasten palvonta on yhtä ällöttävää mielistelyä ja hymistelyä. Ei tarkoita sitä, etten arvostaisi lapsia. Oikeestaan päinvastoin, mutta ketä oikeesti jaksaa vilpittömästi kiinnostaa someen ahdetut lapsikuvat. Eläinten palvonta menee kans niin yli. Aikamoista itsekkyyttä antaa eläimelle niin korostunut merkitys. ap [/quote] Pitäiskö sun jättää se some vähän vähemmälle, jos sen käyttö ällöttää. Keksi vaikka joku harrastus jossa et törmää eläimiin tai lapsiin. [/quote] Joo, muutan autiolle saarelle. En voi ottaa näitä palvojia vakavasti. ap

[/quote]

Heippa. Tsemiä sen eläimettömän saaren metsästyksessä.

Vierailija
24/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tai minkä tahansa yltiöpäinen palvonta on hassua,mielestäni. Tai kokoajan hehkutus just lapsesta tai lemmikistä tai jumalasta jossain facessa. Mutta parempi ne hössöttäjät kun valittajat.

Vierailija
25/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllä mä ymmärrän, että lemmikkiin kiintyy ja sen kuolema voi olla suuri suru. En paheksu sitä, tietenkään.

ap

Vierailija
26/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:32"] Lasten palvonta on yhtä ällöttävää mielistelyä ja hymistelyä. Ei tarkoita sitä, etten arvostaisi lapsia. Oikeestaan päinvastoin, mutta ketä oikeesti jaksaa vilpittömästi kiinnostaa someen ahdetut lapsikuvat. Eläinten palvonta menee kans niin yli. Aikamoista itsekkyyttä antaa eläimelle niin korostunut merkitys. ap [/quote] Pitäiskö sun jättää se some vähän vähemmälle, jos sen käyttö ällöttää. Keksi vaikka joku harrastus jossa et törmää eläimiin tai lapsiin. [/quote] Joo, muutan autiolle saarelle. En voi ottaa näitä palvojia vakavasti. ap

[/quote]

Heippa. Tsemiä sen eläimettömän saaren metsästyksessä.
[/quote]

Voisin vaikka ystävystyä saaren eläinten kanssa, ellei kävis niin ikävästi, että ne söisivät minut. Päätyisin lopulta somejulkkikseksi eläinystävineni. Ihmiset tykkäilisivät, mutta ketä oikeesti kiinnostais? Kirjoittaisin mieluummin vaikka kuolemattomat muistelmat seikkailuistani saaren elikoitten kanssa. Sitä klassikkoa luettais sit sukupolvelta toiselle. Ei mulla muuta.

ap

Vierailija
27/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäriä ei kandeis ees yrittää avata autiolla saarella, koska söpöilyeläimet pomppaisivat heti esille jostain. Ne on vaan valloittaneet koko maailman, se mua kyllästyttää, että on niin vaikeeta valita toisin.

ap

Vierailija
28/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin tunne-elämän omaavan mielestä on vaan ihana asia, kun ihmiset välittävät, kuka lapsistaan, kuka lemmikeistään, kuka puolisostaan, jotkut kaikista näistä jos kaikki nämä löytyy sieltä omasta kotoa, kuka nyt mitäkin on siihen omaan elämäänsä valinnut ja/tai saanut. Että semmosta.

Vierailija
29/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:26"]Lasten palvonta on paljon ällöttävämpää ja huomattavasti yleisempää.
[/quote]Täysin samaa mieltä.

Vierailija
30/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä totu siihen, että useimmat käyttävät hän-sanaa eläimestä puhuttaessa.

Vierailija
31/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oksetti inhimillistäminen Anna Abreun hau hau champion -mainoksessa. Jotain se höpötti, että meillä on turvasana (sana?) että äiti lähtee nyt töihin ja siitä koiralle tulee turvallinen olo, kun se tietää äidin tulevan aina takaisin kotiin. Juupa juu.

Vierailija
32/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota lääkkeet.
Puhuuko se itsekseen täällä koko ajan???

Vierailija
33/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:24"]Ap ota lääkkeet.
Puhuuko se itsekseen täällä koko ajan???
[/quote]
Ei puhu. Meitä on muitakin kummastelijoita.

Vierailija
34/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ennemmin lataan nettiin kuvia eläimistäni kuin lapsistani (joita ei ole eikä tule). Lasten kuvat joutuva kuiteskin pedareille runkkumateriaaliksi. Koirien haukkumisesta saa heti häätöuhkauksen mutta entäs se äpärä siellä kehdossa joka huutaa joka tunti? "Noku se on vaan vauva". 

Vierailija
35/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kummat syystä moni vanhempi kuvittelee, että vauvat ovat söpöjä. Ei, ne eivät ole muille kuin omille vanhemmilleen. Pennut sen sijaan ovat aina lähes aina söpöjä.

Vierailija
36/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkattia..niin eläimet kuin lapsetkin ovat ihania.
Itseltäni löytyy monta koiraa ja yksi rakas lapsukainen.
itselleni myös koirani ovat äärimmäisen rakkaita ja tärkeitä, ovat kuin perheen jäseniä!

Vierailija
37/38 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen höperö kissanainen enkä häpeä sitä :D Tosin näytän kuvia vauveleistani vain niille, joiden tiedän pitävän kissoista. Mulle ne on perheenjäseniä, yhtä rakkaita kuin äitini, siskoni ja poikaystäväni. Tykkään myös muiden kissoista ja kaikista eläimistä ylipäänsä. Lapsista en niin välitä ;)

Vierailija
38/38 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus... oonko mä sanonu, että inhoan eläimiä tai lapsia?Tyyppiesimerkki diitä, että joidenkin on vaan niin vaikeata ymmärtää otsikkoa. Ei tästä sen enempää.

ap