Noloja juttuja nyxän exästä
Huvin vuoksi tällainen ketju.
Itse löysin tuoreen miesystävän kaapista pussin jossa oli vaatteita, exä oli siis asunut samassa kämpässä. Katsoin tarkemmin ja kyseessä olivat exän jättämät tavarat - pussissa oli myös vino pino pikkareita joissa oli HIRVITTÄVÄT ruskeat jarruraidat!
Kommentit (18)
Miehesi itse käyttänyt niitä exän alushousuja :D
Lähetteli miehelle s-postiin kännisiä vuodatuksia joissa oli liikaa infoa :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:10"]Miehesi itse käyttänyt niitä exän alushousuja :D
[/quote] voi olla :D
Ap
Oletko varma, että ne on nyksän eksän? Vai jemmaako mies harrastekäyttöön muidenkin satunnaisten naikkosten alkkareita? Varo vain, ettei se pöhni sinunkin...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:11"]Oletko varma, että ne on nyksän eksän? Vai jemmaako mies harrastekäyttöön muidenkin satunnaisten naikkosten alkkareita? Varo vain, ettei se pöhni sinunkin...
[/quote] No ainakin katson etten jätä jarruraitaisia alkkareita ympäriinsä :D
Anteeksi nyt kun olen ilonpilaaja arvatenkin viihdyttäväksi tarkoitetussa ketjussa. Mutta en vaan ymmärrä, miksi pitää miettiä jotain nyksän eksää ja kaivella hänestä noloja juttuja. Omaa epävarmuuttaako siinä peitellään?
Kun olet noin lapsellinen ukkosi tulee jättämään sinutkin.
Kristallipallo on erittäin kirkas tänään.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:13"]Anteeksi nyt kun olen ilonpilaaja arvatenkin viihdyttäväksi tarkoitetussa ketjussa. Mutta en vaan ymmärrä, miksi pitää miettiä jotain nyksän eksää ja kaivella hänestä noloja juttuja. Omaa epävarmuuttaako siinä peitellään?
[/quote] Ne jarruraita-alkkarit innoitti tämän ketjun, huono huumori varmaan mutta oli huvittava juttu :D . Ei liity omaan epävarmuuteeni ja anomyyminähän täällä kirjoitellaan eli ketään ei nimellä herjata.
Nyxä? Tosiaanko kutsut sitä sillä nimellä? Eli odotettavissa on että on niitä tuleviakin miehiä.
Okei, täällä on korkea-moraalista porukkaa palsta täynnä. Anteeksi ja moi :D !
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:17"]Nyxä? Tosiaanko kutsut sitä sillä nimellä? Eli odotettavissa on että on niitä tuleviakin miehiä.
[/quote] Joo, ehkä? Seurustelu ei ole vakavalla pohjalla.
Ihhih, minua niin naurattaa kun yhdellä naisella oli pieruraita alkkareissa, ihhihhii.
Kakkap pieru pylly pymppy rupsu pissahousu Hihhhihhii!
Tukeva ex no:2,
14 vee.
Hei nyt niitä kalsareita löysemmälle mammat!
Tuli yllätetyksi itse teossa toisen miehen kanssa. Siksi on siis exä.
Oli kuulemma aika shokki kun näki hänet ensimmäisen kerran ilman meikkiä :D Kyseinen nainen meikkaa siis lievästi sanottuna ihan helvetisti arjesta juhlaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:51"]Oli kuulemma aika shokki kun näki hänet ensimmäisen kerran ilman meikkiä :D Kyseinen nainen meikkaa siis lievästi sanottuna ihan helvetisti arjesta juhlaan.
[/quote]
Miksi tämä asia kiinnostaa sinua niin hirveästi että pitää vauvapalstalle avautua aiheesta? Kuulostaa siltä tosiaan että sulla on pahoja itsetunto-ongelmia..
OMG?!