Miksi miehet kuvittelevat, että heillä on valinnan varaa parisuhdemarkkinoilla?
Miehiä on kuitenkin 30 000 enemmän ikäryhmissä 20-40.
Kommentit (82)
Kaikilla on valinnanvara. Aina voi valita myös parittomuuden, ei ole mikään pakko tyytyä huonoon suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]Nyt tulee kova paljastus: naisia on muuallakin kuin Suomessa!
[/quote]
Ihan yhtä lailla siellä muuallakin on miehistä enemmän tarjontaa.
Pyhä Vulva ansiottomalle jalustalleen!!!!
Niistä miehistä onkin sitten hyvä valita se paras :)
Joillakin on varaa vaatia ja moni valitsee yksinolon mielummin, että olisi epätyydyttävässä suhteessa.
Väitän, että nykyaikana niin miesten ja naistenkin vaatimukset ovat monta kertaa epärealisitisia ja täysin kohtuuttomia, elämme vain sellaista aikaa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]
Nyt tulee kova paljastus: naisia on muuallakin kuin Suomessa!
[/quote]
Oooouh plot twist! Ja mistäs arvon aloittaja tietää että kaikki miehet haluavat naisen? Itse olen mielummin ilman kuin jonkun rotan kanssa (onneksi olen löytänyt jo onneni)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]
[/quote]
Oooouh plot twist! Ja mistäs arvon aloittaja tietää että kaikki miehet haluavat naisen? Itse olen mielummin ilman kuin jonkun rotan kanssa (onneksi olen löytänyt jo onneni)
[/quote]
Jep ja jokunen prosentti valitsee pariksi toisen miehen.
Kyllä minäkin olen aina valinnut yksinolon mielummin, että olisin ihan kenen kanssa tahansa. En ole ikinä ymmärtänyt miksi jotkut ihmiset ja varsinkin miehet tyytyy ihan mihin tahansa. Ei se pillu nyt niin ihmeellinen ole, että sen takia pitäisi sietää aivan mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:51"]
[/quote]
Alkaa kyllästyttää tää pyhä vulva-tyyppi. Vittu mikä idiootti.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]Nyt tulee kova paljastus: naisia on muuallakin kuin Suomessa! [/quote] Ihan yhtä lailla siellä muuallakin on miehistä enemmän tarjontaa.
[/quote]
Sehän ei vissiin ollut kuitenkaan ap:n kysymyksen kovinta ydintä, että miksi naiset kuvittelevat, että heillä on valinnanvaraa...
Jaa-a. Kuvittelevat olevansa jumalan lahjoja naisille. Varsinkin yli 30-vuotiaat ikäloput.
Jos on varakas, niin on varaa valita.
Miehiäkin on muualla.Ihan komeitakin
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]Nyt tulee kova paljastus: naisia on muuallakin kuin Suomessa! [/quote] Ihan yhtä lailla siellä muuallakin on miehistä enemmän tarjontaa.
[/quote]
Sehän ei vissiin ollut kuitenkaan ap:n kysymyksen kovinta ydintä, että miksi naiset kuvittelevat, että heillä on valinnanvaraa...
[/quote]
Miehiä on ikäluokissa 20-40 n. 30 000 enemmän kuin naisia.
En kuvittelekaan. Vedän käteen ja ryyppään, se riittää mulle.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:26"]En kuvittelekaan. Vedän käteen ja ryyppään, se riittää mulle.
[/quote]
Sama, huoria on myös olemassa.
Itselläni ainakin on valinnan vapaus. Aina valomerkin aikaan käy moni tyttö hihasta roikkumassa ja vonkaamassa. M25.
Kyllähän usein kaikkea liikkuvaa panen, mutta vakavampaan suhteeseen haluan muunlaisen tytön kuin valomerkin aikaan löydetyn. Ei vaan parane kertoa omaa menneisyyttään tuollaiselle "naapurintytölle".
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:51"]
[/quote]
Alkaa kyllästyttää tää pyhä vulva-tyyppi. Vittu mikä idiootti.
[/quote]
Mikä olikaan ongelmasi? Se että kaikki eivät arvota mammojen sukupuolielintä palvonnan ja jalustalle nostamisen arvoiseksi ?