Miksi miehet kuvittelevat, että heillä on valinnan varaa parisuhdemarkkinoilla?
Miehiä on kuitenkin 30 000 enemmän ikäryhmissä 20-40.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:34"]
Itselläni ainakin on valinnan vapaus. Aina valomerkin aikaan käy moni tyttö hihasta roikkumassa ja vonkaamassa. M25.
Kyllähän usein kaikkea liikkuvaa panen, mutta vakavampaan suhteeseen haluan muunlaisen tytön kuin valomerkin aikaan löydetyn. Ei vaan parane kertoa omaa menneisyyttään tuollaiselle "naapurintytölle".
[/quote]
Laitako jotain aikataulua menoistasi, etten tule vahingossa liikkuneeksi lähelläsi. Vituttaisi jos yrittäisit tulla panemaan ihan vaan sen takia, että en ole paikallani. Seison mielummin liikkumattomana kun menet ohi...
mies
Siksi koska miehelle kelpaa suunnilleen nainen kuin nainen. Jos miestä vokottelee yksi älykäs nainen ja kymmenen wt-muijaa, niin hänellä on 11 vaihtoehtoa mistä valita. Jos naista vokottelee yksi fiksu ja sata junttia niin naisella on vain yksi vaihtoehto.
Koska minulla on. Kolmenkympin molemmin puolin olevia sinkkunaisia riittää täällä pkseudulla ovelle jonoksi asti. Näiden naisten harmiksi minulla ei tosin ole aikomustakaan päästää yhtään suhdetta säännöllistä seksiä ja treffailua pidemmälle, eli tavallaan en oikeastaan edes ole parisuhdemarkkinoilla siinä mielessä miten ap asian ehkä ymmärtää.
M36
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:10"]
Siksi koska miehelle kelpaa suunnilleen nainen kuin nainen. Jos miestä vokottelee yksi älykäs nainen ja kymmenen wt-muijaa, niin hänellä on 11 vaihtoehtoa mistä valita. Jos naista vokottelee yksi fiksu ja sata junttia niin naisella on vain yksi vaihtoehto.
[/quote]
Jatkuvastihan täällä naiset valittaa, kuinka ovat parisuhteessa väkivaltaisen/juopon/saamattoman/pettäjän/sian kanssa, ei oikein vaikuta siltä, että naiset olisivat kovin kranttuja tai kykeneviä valitsemaan niistä 101 miehestä sen yhen oikein vaihtoehdon...
Jollain 20-30 pinnalla on. Lopuilla miehillä ei niinkään.
Järjetöntä laskea koko ikäluokkaa. Jos 20-40 -vuotiaiden joukosta jätetään pois vangit, sekakäyttäjät ja kaikki muut jotka ovat kertakaikkisen kykenemättömiä järjelliseen parisuhteeseen, niin jäljelle jää enemmän naisia kuin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:56"]Helsingissä on ainakin tuoreiden tutkimusten mukaan enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä, joten siellä (eli suurimmassa kaupungissa) naiset eivät ainakaan voi kuvitella saavansa kenet tahansa tekemättä itse aloitetta.
[/quote]
Helsingissä kompensoi se taas voimakkaasti, että sinkkunaiset on kauttaaltaan jörjettömän nirsoja....
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:20"]Järjetöntä laskea koko ikäluokkaa. Jos 20-40 -vuotiaiden joukosta jätetään pois vangit, sekakäyttäjät ja kaikki muut jotka ovat kertakaikkisen kykenemättömiä järjelliseen parisuhteeseen, niin jäljelle jää enemmän naisia kuin miehiä.
[/quote]
Kyllä kai naisissakin on parisuhteeseen kelpaamattomia? Ei varmaan yhtä paljon mitä miehissä, mutta kyllä naisia on vähemmän mitä miehiä. Vangitkin kelpaa monelle naiselle.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:13"]
Kyllä minäkin olen aina valinnut yksinolon mielummin, että olisin ihan kenen kanssa tahansa. En ole ikinä ymmärtänyt miksi jotkut ihmiset ja varsinkin miehet tyytyy ihan mihin tahansa. Ei se pillu nyt niin ihmeellinen ole, että sen takia pitäisi sietää aivan mitä tahansa.
[/quote]
Parisuhde pillun takia on kyllä turhan kallis ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:56"]Helsingissä on ainakin tuoreiden tutkimusten mukaan enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä, joten siellä (eli suurimmassa kaupungissa) naiset eivät ainakaan voi kuvitella saavansa kenet tahansa tekemättä itse aloitetta. [/quote] Helsingissä kompensoi se taas voimakkaasti, että sinkkunaiset on kauttaaltaan jörjettömän nirsoja....
[/quote]
Eipä nuo nyt niin nirsoja ole. Moni nainen on perusluonteeltaan kuin harakka, kiiltävä kiinnostaa. Sopusuhtaisen kropan kun verhoaa kalliin näköiseen, hyvin istuvaan pukuun ja köyttää jonkun naurettavan kalliin näköisen kellon ranteeseen, niin seuraa löytyy vaikka lähi-Alepasta, kunhan vain vähän saa suutansa auki.
Siksi miehet kuvittelevat että heillä on valinnan varaa parisuhdemarkkinoilla, koska he pitävät itseään keskivertoa parempana. Niin auton kuskina kuin parisuhdemarkkillakin.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]
Nyt tulee kova paljastus: naisia on muuallakin kuin Suomessa!
[/quote]
Totta. Ja kaiken lisäksi mikä mieletön tasoero sinne ylempään suuntaan, kun verrataan suomalaisiin naisiin.
[/quote]
Syy saattaa olla, että heidän naisellisuutensa on vahvempi ja roolittuneempi kuin suomalaisten.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]
[/quote]
Totta. Ja kaiken lisäksi mikä mieletön tasoero sinne ylempään suuntaan, kun verrataan suomalaisiin naisiin.
[/quote]
Onhan siinä tasoeroa, kun vässykkämies ostaa idästä kotipiian itselleen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:12"]
Koska minulla on. Kolmenkympin molemmin puolin olevia sinkkunaisia riittää täällä pkseudulla ovelle jonoksi asti. Näiden naisten harmiksi minulla ei tosin ole aikomustakaan päästää yhtään suhdetta säännöllistä seksiä ja treffailua pidemmälle, eli tavallaan en oikeastaan edes ole parisuhdemarkkinoilla siinä mielessä miten ap asian ehkä ymmärtää.
M36
[/quote]Ja sä luulet, että ne haluaa sut...
[/quote]
Oikeastaan on minulle herttaisen yhdentekevää, mitä ne naiset pohjimmiltaan haluavat, niin kauan kuin saan heiltä sen mitä itse haluan eli ripauksen romantiikkaa ja hyvää seksiä. En toki itsekään lupaa sen enempää, mutta monelle se tuntuu riittävän kun joidenkin kanssa on vuosiakin tapailtu säännöllisesti.
M36
Vain kommunistinen idealisti luulee että jokaisen markkina-arvo on toisen sukupuolen silmissä sama.
Naiset himoitsevat miesten Appleja ja ihmettelevät miksi ne ovat "sitoutumiskammoisia" ja pettäviä sikoja
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:26"]En kuvittelekaan. Vedän käteen ja ryyppään, se riittää mulle. [/quote] Sama, huoria on myös olemassa.
[/quote]Naiset kiittävät päätöstäsi. Ja ne maksulliset saavat korvauksen vaivastaan. Fiksu valinta.
[/quote]Osa miehistä on täysiä huoria itse.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:12"]
M36
[/quote]Ja sä luulet, että ne haluaa sut...
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]
[/quote]
[/quote]
Onneksi suomalainen mies on kuumaakin kuumempi jumalan lahja naisille.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:56"]
Helsingissä on ainakin tuoreiden tutkimusten mukaan enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä, joten siellä (eli suurimmassa kaupungissa) naiset eivät ainakaan voi kuvitella saavansa kenet tahansa tekemättä itse aloitetta.
[/quote]
Kyllä moni silti kuvittelee/odottelee. Ihan varmasti.