Jauhenlihaa ja jasminriistä
Kyytipojaksi lasillinen punaviintä. Mielestäni ablodien arvoinen ateria.
Kommentit (112)
Tiistaina klo 10 aamulla punaviiniä?
"Jauhenlihaa ja perunia."
Oisko ihan jauhelihaa ja perunoita? XD
It's so easy!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:25"]
"Jauhenlihaa ja perunia." Oisko ihan jauhelihaa ja perunoita? XD It's so easy!
[/quote]
Peruno? Epik fial.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:25"]
Oisko ihan jauhelihaa ja perunoita? XD It's so easy!
[/quote]
Perun noita? Vai siis mitä sä nyt yrität selittää?
Jauhen lihan syöminen on murha! Ihminen ei ole jauhen lihan syöjä! Palko kasvit kuten hernekset ja paput miehen tiellä pitää.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:07"]
Jauhen lihan syöminen on murha! Ihminen ei ole jauhen lihan syöjä! Palko kasvit kuten hernekset ja paput miehen tiellä pitää.
[/quote]
Kun nään jauhia niityillä ja vainioilla, niin pahaa tekee, kun joutuvat ihmisien suihin.
Minä söin nackykeittoa. Aioin tehdä sen kanssa myös patongia mut en jaksanutkaan. Illalla sitten vaikka sallaatin kans.
Kohta purskahtaa ekspressot näppikselle kun naurattaa liikaa!1
Meillä teinit tekivät äitienpäiväksi minulle susheja jauhenlihasta. En kehdannut olla syömättäkään vaikka maha meni sekasin...
Kyllä jauhenliha on hyvä takoissa. Mä tykkään tehdä takoja iltaisin kotona ja pukeutua samalla rennosti kolitsihousuihin ja teepaitaan ettei hihat ui ruoassa. Toi bilateks vaikutti kivalta mitä joku tuossa aiemmin kirjoitti. Pitäis varmaan joskus kokeilla. Tai sitten ilmajookaa. Mut siel on varmaan paljon vekaaneita.
Perunista saa jauhen paistiin hyvän lisukkeen ja myös pataatti on uusi muoti lisuke vihannes. Tykkään myös leikata kesäkurpitsia siivuiksi ja siihen päälle kaataa mauste liemeä, koska kesä kurpitsa on aika hailakka makuinen palko kasvi.