Jauhenlihaa ja jasminriistä
Kyytipojaksi lasillinen punaviintä. Mielestäni ablodien arvoinen ateria.
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:13"]
Enemmän pitäisi kyllä kalta syödä, lohea, ahveneja, haukeja, 1000kalaa, kuhea ja kuningasrapun jalkoja.
[/quote]Kumpikin sopii hyvin shusiin.
Valitettavasti en osaa laittaa lohta enkä varsinkaan kuhta!
[/quote]
Myö saatiin kalua, naapurin isäntä kävi verkoilla ja anto meillekin:)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]Olen ennen aina tehnyt vieraille vuohenjuustosalaattia, mutta seuraavaksi teen tietysti jauhenjuustosalaattia. Voi olla mieluisa yllätys vieraille.
[/quote]
Ja saa vuohi raukka kerrankin itse syödä juustonsa!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:13"]
Enemmän pitäisi kyllä kalta syödä, lohea, ahveneja, haukeja, 1000kalaa, kuhea ja kuningasrapun jalkoja.
[/quote]
Valitettavasti en osaa laittaa lohta enkä varsinkaan kuhta!
[/quote]
Lohta ja kuhta ei saa käristää pannulla liikaa. Ei siinä muuta niksiä ole. Yhtä helppoa kuin jauhin paistaminen!
Mulla on aina lyhyt hiainen paituli päälä kun juon kaakkaota.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:40"]Olen ennen aina tehnyt vieraille vuohenjuustosalaattia, mutta seuraavaksi teen tietysti jauhenjuustosalaattia. Voi olla mieluisa yllätys vieraille. [/quote] Ja saa vuohi raukka kerrankin itse syödä juustonsa!
[/quote]
Söin kerran metsästäjämpihvin. Suuttui ihan helmetisti!
Hyviä ohjeita täälä, ei tartte syödä enään pelkkää puurta!
Nyt tuntuu kerankin että olisi samam mielisiä kirjottelijioita täälä, ihanaa. Minäpä tykkään tehhä jauhen lihasta macarooni laatikkoa, se on oikeeta qurmee ruokaa kun hyvin laittaa. Lapset syö kauhiasti ja laitetaan paljon kestuppia pääle. Tykkäättekö laittaa muneja laatikkoon vai pelkkä kastike?
Minun pitää vähentää munejen syöntiä, kun nuo lapora arvot oli niin huonoja. Minä käytän vain senappia ja markariinia.
Onko tää jauhen sukua sika-nauta elikolle kun usein tarjotaan yhdessä ?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:11"]
Mä tykkään piirtää paljon piirrustuksia ja väli palaksi on kiva hotkaista vaikka panaania niin jaksaa taas piirrustaa. Ehtoisin on kivaa rojahtaa sänkylle makailemaan, joskus jopa kenkät jalassa.
[/quote]
Kuullostaa hyvältä! Minäkin vietin eillisen noin. Mutta sitten piti käydä kakkalla.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:19"]
Sen, jolla on ruokansulatusvaikeuksia, ei kannata syödä paljon graniittiomenoja.
[/quote]
Tyhmä, ne on kranaattiomeneita.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:21"]Nyt tuntuu kerankin että olisi samam mielisiä kirjottelijioita täälä, ihanaa. Minäpä tykkään tehhä jauhen lihasta macarooni laatikkoa, se on oikeeta qurmee ruokaa kun hyvin laittaa. Lapset syö kauhiasti ja laitetaan paljon kestuppia pääle. Tykkäättekö laittaa muneja laatikkoon vai pelkkä kastike?
[/quote]
Ei muneja! Ite teen saman laisen kastikkeen ku lasakneen. Hyvää tulee.
Meilläpä syyvään tänäpä rapanperipierakkaa!
Kuullostaa ihanan erinlaiselta :)
Ajattelin pitää dexmex illan, onko liikaa jos pyydän vieraita pukemaan bontchot päälle? Ruukana tarjolla natsoja/shipsejä, ehkä avogaado-dibbiä ja jauhenlihatortillat kera sallaatin - ja tietysti viintä :)
Mä varaan kanpaajalle ajan permamenttia varten. Laitan illalla uuven vliitsi takin ja varkut
Haluaisin pitää intialaisen illan, mutten oikein tiedä, mitä ne intiaanit syö. Villihevoseita tai mylsihärkiä ehkä?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:29"]
Ja vielä kun jäkiruuaksi tarjoat tuoreen ananaan, niin a vot!
[/quote]
Ananaa on kyllä herkullinen hedelmi. Ehkä parasta mutusteltavaa palverin aikana. Houkuttelee tosin jonkin verran kärpäisiä, joten ei voi jättää kauaksi aikaa huoneenlämmöön.