Jos naiset jatkavat hiusten shokkivärjäämistä, lävistysten ja tatuointien ottoa niin syntyvyys laskee nollaan
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on just tollasia, ei kiinnosta "paskaakaan", vaikka oma kansa kuolisi sukupuuttoon!
Ei tosiaan, jos puolet siitä kansasta on sinunlaisiasi.
Etkä sinäkään lapsia halua, sinä haluaisit vain päästä nylkyttämään.
Totta muuten. Ei näitä vinkumiehiä lapset kiinnosta vaan ovat vain ottaneet siitä aiheen, jolla päästä syyllistämään naisia siitä, etteivät anna heille haaraväliä
Mulla ei ole ollut kysyntää silloinkaan kun olin tatuoimaton, lävistyksetön ja maantienharmaa sekä meikitön, joten ihan omalla päätöksellä värjäsin tukkaani juuri niillä väreillä mitkä miellyttivät minua.
Ja suurin osa tuntemistani naisista vakavissa parisuhteissa omaavat tatuointeja, lävistyksiä ja värjäävät hiuksiaan. Kälyni kaikkea tätä ja veljeni on korkeatuloinen ja korkeastikoulutettu.
pysyypähän tuollaiset palstaulikilttikset kaukana, fine by me.
pitääkin ostaa lisää hiusväriä.
Eräs nainen totesi Twitterissä, että luonnossa vahvat värit pitävät eläimelle/kasville haitalliset yksilöt poissa, koska muutoin eläin/kasvi syötäisiin. Jos tämä tehoaa joihinkin miehiin, niin sehän on vaan hyvä asia.
Erikoinen näkemys. Oman mutuni mukaan sokkivärjätyillä lävistysnaisilla on lapsia ehkä useammankin miehen kanssa. Tuntuu siis miehille todellakin kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen totesi Twitterissä, että luonnossa vahvat värit pitävät eläimelle/kasville haitalliset yksilöt poissa, koska muutoin eläin/kasvi syötäisiin. Jos tämä tehoaa joihinkin miehiin, niin sehän on vaan hyvä asia.
jaajaa,, ai siksikö koiras eläimet ja linnut ovat koristeellisia?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hyvä että ap:n kaltaiset herkkähipiäiset kilttikset jää sitten lisimättä jos tuollaiset naiset ei kiinnosta.
Hyvin ovat kuvatun kaltaiset naiset lähipiirissä perheitä perustaneet.
On niitä niissä lähiöslummeissa paljonkin. Miehenä joku juoppo kriminaali yleensä.
"fiksut miehet", tarkoitit varmaan sokeat miehet.