Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kirjauduin deittisovellukseen huh

Vierailija
24.01.2022 |

selasin 600 miestä läpi, ikä 36-44, kaikki niin väsyneen näköisiä että olen sittenkin mielummin yksin,.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kissa.

Vierailija
2/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, säästyin

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, säästyin

M45

Joo ei noin vanhoja......

Vierailija
4/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, olen itse 45 etten mitään nuorta miestä haluaisikaan, ikärajana oli 40-55, koska tiedän että vanhemmassakin päässä on ihan hienoja miehiä. Mutta ne kuvat, ah ne kuvat.... Ymmärrän ettei selfiet ole mikään harrastus, mutta ne alaviistoon otetut möllikuva ei saa kenestäkään edes hitusen houkuttelevan näköistä. :D Ja valtaosa oli huonokuntoisen ja liikkumattoman näköisiä, alkoholia kuvissa (ja näkyi naamasta), risuparta ja ylikasvanut hiusmalli... Lähde tällaisen kanssa sitten vaeltamaan tai teatteriin, saati vaikea kuvitella samaan sänkyyn päätyvänsä. Pikkuisen kun kiinnittäisi huomiota siisteyteen, ilmeeseen, vaatetukseen niin kävisi varmasti flaksi.

No, päädyin poistamaan sovelluksen ja jatkaa ilman.

Vierailija
5/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs deittisovellukseen kirjauduit? Minäkin kirjauduin ja käyttöehdoissa lukee että hyväksyn yhteydenotot kuvitteellisilta profiileilta, eli jopas alkoi tulla viestejä toinen toistaan kauniimmilta naisilta. vastakseen heille olisi pitänyt maksaa yhtä sun toista maksua, eli ihan huijausta lli ainakin tuo. Onneksi loin humpuuki mailiosoitteen, sillä noita viestejä tulee satoja/viikko tahdilla edelleen.

Vierailija
6/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kenties unettomuudesta kärsivien deittisovellus?!

Vierailija
7/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenties unettomuudesta kärsivien deittisovellus?!

Ei varmaan kaukaa haettu, alkoholi heikentää unen laatua merkittävästi.

Vierailija
8/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut siellä. Tosin olenkin jo 48v vanhus.

Vierailija
9/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus, olen itse 45 etten mitään nuorta miestä haluaisikaan, ikärajana oli 40-55, koska tiedän että vanhemmassakin päässä on ihan hienoja miehiä. Mutta ne kuvat, ah ne kuvat.... Ymmärrän ettei selfiet ole mikään harrastus, mutta ne alaviistoon otetut möllikuva ei saa kenestäkään edes hitusen houkuttelevan näköistä. :D Ja valtaosa oli huonokuntoisen ja liikkumattoman näköisiä, alkoholia kuvissa (ja näkyi naamasta), risuparta ja ylikasvanut hiusmalli... Lähde tällaisen kanssa sitten vaeltamaan tai teatteriin, saati vaikea kuvitella samaan sänkyyn päätyvänsä. Pikkuisen kun kiinnittäisi huomiota siisteyteen, ilmeeseen, vaatetukseen niin kävisi varmasti flaksi.

Ihan hyvä, koska muuten olisit voinut päätyä yhteen eksän kanssa, joka sukii itseään ja pitää itsensä kuosissa, ajaa parran ja hiukset aina parturoitu ja laitettu. Mutta et kyllä häntäkään saisi kanssasi vaeltamaan tai teatteriin ja sängyssä joo on puhdas ja silleen miellyttävä, mutta aktissa onkin sitten ne tutut kaksi osapuolta, hän ja muna. Flaksi hänellä varmasti käy hyvinkin, mutta ketään ei saa pidettyä puolta vuotta pidempään. 

Vierailija
10/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs deittisovellukseen kirjauduit? Minäkin kirjauduin ja käyttöehdoissa lukee että hyväksyn yhteydenotot kuvitteellisilta profiileilta, eli jopas alkoi tulla viestejä toinen toistaan kauniimmilta naisilta. vastakseen heille olisi pitänyt maksaa yhtä sun toista maksua, eli ihan huijausta lli ainakin tuo. Onneksi loin humpuuki mailiosoitteen, sillä noita viestejä tulee satoja/viikko tahdilla edelleen.

Menit kusetukseen etkä deittiin.

Vierailija
11/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laskeutuisit sieltä norsunluutornistasi alas tänne muiden ihmisten keskuuteen. Jos kerran olet itse niin viehättävä niin miksi edellen olet sinkku?

Vierailija
12/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin löysin oikeen komean ja mukavan 48 vuotiaan miehen. Ehkä tästä jopa tulee jotain! (Hänen kuvansa ei antanut oikeutta hänen kasvoilleen, oli livenä oikeasti komea, kuvassa suht tavis)

Vierailija
13/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku missä pääosin Venäläisiä/Ukrainalaisia naisia?

Kai noihin joku aina haksahtaa koska niitä on niin paljon..

Vierailija
14/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia nykyään kukaan ei pariudu kun naisten nirsous on tätä luokkaa.

Vaikka AP olisi löytänyt jonkun miehen niin 100% varmuudella mies olisi ollut naista reilusti tasokkaampi ja sen takia miehen intresseissä olisi ollut maksimissaan hetken pano.

Vierailija
15/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...risuparta ja ylikasvanut hiusmalli... Lähde tällaisen kanssa sitten vaeltamaan...

Onhan niitäkin naisia näkynyt, jotka meikkaa metsässäkin, mutta lienee yhtä harvassa kuin miehet, jotka kantvat parranajovälineitä mukana.

Vierailija
16/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä helmiä eksyy sinne sekaan harvakseltaan, ei kannata heti luovuttaa. Omani löysin onneksi jo, mies ehti olla palvelussa muutaman päivän, kun poimin hänet pois

Vierailija
17/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...risuparta ja ylikasvanut hiusmalli... Lähde tällaisen kanssa sitten vaeltamaan...

Onhan niitäkin naisia näkynyt, jotka meikkaa metsässäkin, mutta lienee yhtä harvassa kuin miehet, jotka kantvat parranajovälineitä mukana.

Luetun ymmärtäminen: 5-

Vierailija
18/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poimit nyt vain pari sanaa kokonaisuudesta, kun tekstissä luki "huonokuntoisen ja liikkumattoman näköisiä, alkoholia kuvissa (ja näkyi naamasta), risuparta ja ylikasvanut hiusmalli... Lähde tällaisen kanssa sitten vaeltamaan tai teatteriin". Ehkä huonokuntoisuus ja liikkumattomuus liittyivät kuitenkin enemmän vaeltamiseen, risuparta ja huolimattomuus teatterissa tai muuten ihmisten ilmoilla käyntiin.

Vierailija
19/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten parasta ennen päiväys on jossain 35 ikävuoden paikkeilla.

N40

Vierailija
20/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannata todellakaan. Itse katselen kun naiset hakee hompsuista kaveriani tanssimaan ja minua haukutaan homoksi. Eli siitä suomalaisen naisen miesmakua, jos olet vähänkään siistimmin pukeutunut tai omaat käytöstavat.