Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kirjauduin deittisovellukseen huh

Vierailija
24.01.2022 |

selasin 600 miestä läpi, ikä 36-44, kaikki niin väsyneen näköisiä että olen sittenkin mielummin yksin,.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hirveitä. Mieluummin joku kiva harrastus tai huonekasvi.

Vierailija
22/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus, olen itse 45 etten mitään nuorta miestä haluaisikaan, ikärajana oli 40-55, koska tiedän että vanhemmassakin päässä on ihan hienoja miehiä. Mutta ne kuvat, ah ne kuvat.... Ymmärrän ettei selfiet ole mikään harrastus, mutta ne alaviistoon otetut möllikuva ei saa kenestäkään edes hitusen houkuttelevan näköistä. :D Ja valtaosa oli huonokuntoisen ja liikkumattoman näköisiä, alkoholia kuvissa (ja näkyi naamasta), risuparta ja ylikasvanut hiusmalli... Lähde tällaisen kanssa sitten vaeltamaan tai teatteriin, saati vaikea kuvitella samaan sänkyyn päätyvänsä. Pikkuisen kun kiinnittäisi huomiota siisteyteen, ilmeeseen, vaatetukseen niin kävisi varmasti flaksi.

No, päädyin poistamaan sovelluksen ja jatkaa ilman.

Eipä kannata todellakaan. Itse katselen kun naiset hakee hompsuista kaveriani tanssimaan ja minua haukutaan homoksi. Eli siitä suomalaisen naisen miesmakua, jos olet vähänkään siistimmin pukeutunut tai omaat käytöstavat.

Ja sitten ne haluaa muuttaa sen hompsuisen sinun näköiseksi. Miehen pitäisi esiintyä kuin talo jossa on keittiö juuri remontoitu ja kylppäri, mutta muut huoneet tarvitsee fiksaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus, olen itse 45 etten mitään nuorta miestä haluaisikaan, ikärajana oli 40-55, koska tiedän että vanhemmassakin päässä on ihan hienoja miehiä. Mutta ne kuvat, ah ne kuvat.... Ymmärrän ettei selfiet ole mikään harrastus, mutta ne alaviistoon otetut möllikuva ei saa kenestäkään edes hitusen houkuttelevan näköistä. :D Ja valtaosa oli huonokuntoisen ja liikkumattoman näköisiä, alkoholia kuvissa (ja näkyi naamasta), risuparta ja ylikasvanut hiusmalli... Lähde tällaisen kanssa sitten vaeltamaan tai teatteriin, saati vaikea kuvitella samaan sänkyyn päätyvänsä. Pikkuisen kun kiinnittäisi huomiota siisteyteen, ilmeeseen, vaatetukseen niin kävisi varmasti flaksi.

No, päädyin poistamaan sovelluksen ja jatkaa ilman.

Eipä kannata todellakaan. Itse katselen kun naiset hakee hompsuista kaveriani tanssimaan ja minua haukutaan homoksi. Eli siitä suomalaisen naisen miesmakua, jos olet vähänkään siistimmin pukeutunut tai omaat käytöstavat.

Tanssiminen onkin lupaus parisuhteesta tai ainakin seksistä, eiku..

Vierailija
24/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia nykyään kukaan ei pariudu kun naisten nirsous on tätä luokkaa.

Vaikka AP olisi löytänyt jonkun miehen niin 100% varmuudella mies olisi ollut naista reilusti tasokkaampi ja sen takia miehen intresseissä olisi ollut maksimissaan hetken pano.

Voiiiih! Onko ikävää, kun möllimiehet= sinä ja tasoisesi eivät olekkaan kuuminta hottia deittisovelluksissa? Ikävää. Not.

Vierailija
25/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesei kehtaa nähdä deittisovelluksessa edes yhtään vaivaa, niin mielestäni se kertoo riittåvästi miehestä- ei kehtaa muutenkaan.

Vierailija
26/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks naiset naiset on täydellisiä että pystyy kitisee kun miehet eivät ole täydellisesti sitä mitä naiset haluavat

Vierailija
27/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoolainen ul1 taas tehnyt aloituksen

28/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulkomaan deittisovellukseen tyyppi Irlanti, Englanti, Italia....

Ei oo väsyneitä poikia!

Vierailija
29/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naisissakaan juuri kehumista ole. Sadoista profiileistä väsyneitä, ylipainoisia tai muutenvaan jotka ei nappaa. Toki hyvin säilyneitä ja itsestään huolta pitäneitä löytyy.

Vierailija
30/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne deittisivustojen naisetkaan mitään parhaimmistoa ole: suurin osa lihavia, tätimäisiä, äitejä.

Vierailija
31/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne deittisivustojen naisetkaan mitään parhaimmistoa ole: suurin osa lihavia, tätimäisiä, äitejä.

Mitä vikaa on äitiydessä?

Vierailija
32/32 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus löytyy saunan jälkeen, kokovartaloa peilistä vilkaisemalla. Miellyttääkö se?