Päivi Räsäsen oikeudenkäynti on hyvä esimerkki siitä että Suomi ei ole valmis sananvapauteen. Oletteko huomanneet, että Suomessa ei saa olla "väärää mieltä" tietyistä asioista???
Esimerkiksi homoudesta täytyisi tykätä ja rokotteista myös. Kristillisiä arvoja pitäisi kavahtaa, mutta kaikenlaiset meediot on in.
Mun mielestä sananvapauteen ja mielipidevapauteen kuuluu nimenomaan se, että asioista saa ihan aidosti olla sitä mieltä kuin itse on ja sen saa myös tuoda esiin seuraamuksitta.
Onneksi Päivi Räsänen todetaan oikeudessa syyttömäksi. Muussa tapauksessa Suomessa olisi miljoonia laittomia kirjoja nimeltä Raamattu.
Kommentit (3444)
Se että homoutta pitää puolustella ja selitellä kertoo jo paljon koko asiasta.
Hiiop. Joko meni jauhot suuhun?
"Päivi voittaa varmasti."
Siinä tapauksessa ainakin, että täällä on aito sanan- ja uskonvapaus. Olisi ennenkuulumatonta, että Raamatusta kiinnipitämisestä saisi minkäänlaista tuomiota demokraattisessa läntisessä maassa...
Toivottavasti oikeuden päättäjät ovat eheitä ihmisiä.
Jos oikeus tapahtuu, Raamatun oppien noudattaminen ja arvoista kertominen ei voi olla rikos.
https://yle.fi/uutiset/3-12381488
Oikeus on todennut, että Päivi Räsänen ei ole tehnyt mitään pahaa. Kaikki syytteet hylätty.
No eipä ollut yllätys, sen verran absurdi koko syyte.
Onko se Raija-syyttelijä jäänyt jo eläkkeelle?
Vierailija kirjoitti:
Oikeus on todennut, että Päivi Räsänen ei ole tehnyt mitään pahaa. Kaikki syytteet hylätty.
Hienoa! Oikeus toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Oikeus toteutui.
JIPPII, pieni voitto sananvapaudelle.
Kunpa saataisiin tämäkin palsta sensuurivapaaksi.
Sebastian Tynkkynen homoudesta
Mulla oli kirjava sateenvarjo, jossa oli sateenkaaren värit. Mutta en kehdannut enää sitä käyttää, koska sateenkaaren väreistä on tullut homouden merkki.
Hullua, sillä sateenkaari on Raamatun mukaani Jumalan ja ihmisen välisen liiton merkki ja lupaus.
Hyvä, hienoa. Vielä voi uskoa oikeuteen.
Täytyy - ikävä kyllä - myöntää, että seksuaalivähemmistön Päivi Räsäseen kohdistama takaa-ajo ja maalittaminen on muuttanut mielikuvaani kyseisestä vähemmistöstä huomattavasti negatiivisempaan suuntaan.
Se temppu jonka kyseinen ihmisryhmä on tehnyt, on omiaan vahingoittamaan kyseisen ihmisryhmän imagoa ja sitä kautta muuttamaan minun suhtautumistani heihin.
Minullakin on oikeus mielipiteeseeni seksuaalista vähemmistöä kohtaan - he juuri itse muuttivat sitä heidän kannalta merkittävästi epäedullisempaan suuntaan.
Jossain vaiheessa - ennnemmin tai myöhemmin - tulen käyttämään tätä heidän tekoaan heitä itseään vastaan.
Olkaa jatkossa tarkempia suhtaumisessanne meitä muita kohtaan: Kohdelkaa meitä ihmisinä.
Lakimies
Espoo
Räsähtäneet puhuu sanan vapaudesta ja on asettamassa rajoja (perustuen uskontoon), huhhei
Eikös jumala luonut ihmisen omaksi kuvakseen?
Kumma kun nuoruudessani Suomi ei koskaan esiintynyt (mediassa ym) ahdasmielisenä paikkana....
Räsänen on ansainnut sen mitä oikeuskäsittely tuo tullessaan hän vihaa vähemmistöjä ja tuomitsee
Päivissä ei ole mitään aitoa. Hän on täynnä vihaa siinä kaikki
Räsänen häviää varmasti hänen vihansa vähemmistöjä kohtaan on merkittävää
Päivi voittaa varmasti.