Päivi Räsänen käräjillä. Nyt nähdään suunta mihin Suomi on menossa.
Saako ihmisellä olla mielipiteitä ja sanoa ne ääneen vai ei?
En välitä mitä Päivi on sanonut, se ei ole se pointti. Asia on saako mielipiteensä sanoa ääneen.
Saako sanoa ettei halua Suomesta m u s limi maata. Saako sanoa että fe mi ni smi on pers hees tä.
Saako sanoa että a ja yliike on aikansa elänyt uhkailumisineen ja kiristämisineen.
Kommentit (801)
Vääriä opettajia taas kirjoitti:
Edelleen kukaan ei pelastu muuten kuin Jeesuksen kautta . Kukaan teistä meistä kenestäkään.
Se riippuu siitä pystyykö itse antamaan anteeksi itselleen epätäydellisyytensä vai tarvitseeko raskaampien syntien anteeksiantamiseen Jeesusta. Jos painolastia on liikaa niin omien syntien anteeksiantaminen ei onnistu ilman apua, Avusta seuraa kiitollisuus ja kehitys pysähtyy uskovaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se Räsäsen tviitti:
” Kirkko on ilmoittanut olevansa Setan Pride 2019 virallinen partneri. Miten kirkon oppiperusta, Raamattu, sopii yhteen sen kanssa, että häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?”
Ainakin ne homot mitä tuolla baarissa on niin arabeja ihan niiden maiden kansalaisia ja turkista montakin. Siis ei kristittyjä vaan muita uskontoja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse bi, enkä loukkaannu yhtään jos joku Räsänen sanoo sen olevan synti ja häpeä. :D Miksi loukkaantuisin? Hän saa olla sitä mieltä jos haluaa. Mäkin oon sitä mieltä, että himouskovaisuus on tyhmää.
Ei pidä ajatella kaikkea vain itsensä kautta. Minä ainakin ajattelen jotakuta epävarmaa nuorta osallistumassa prideen ja saa sitten lukea kansanedustajan suusta, että hän on synti ja häpeä. Todella törkeää ja tuollaisen puhuja ansaitsee rangaistuksen.
Ajatteletko nuoria lesboja, joille opetetaan Setan materiaaleissa, että lesbot harrastavat seksiä miesten kanssa? Nuoria lesboja, joiden tulisi tarkastella arvojaan ja joita syytetään transfobiasta, jos eivät halua peniksellistä kumppania?
Tämän palstan "100%" heterot ovat aina kummallisen hyvin perillä siitä mitä Setan materiaali pitää sisällään ja mitkä ovat kuumimpia puheenaiheita trans-piireissä.
Joko he jostain ihmeen syystä lukevat jatkuvasti sitä materiaalia tai sitten he vain luulevat tietävänsä mistä on kyse kun ovat kuulleet jonkun muun sanoneen netissä niin.
Tämä Räsäsen oikeudenkäynti on taas yksi todiste Raamatun puolesta. Seuraavat kaksi kohtaa Raamatusta sopivat täydellisesti tähän Räsäsen tilanteeseen. Siksi uskovien tulisi iloita siitä, että Raamatun ennustukset toteutuvat silmiemme edessä.
Matt. 10 luku:
"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset. Pitäkää varanne, sillä ihmiset vievät teidät oikeuden eteen ja ruoskivat teitä synagogissaan. Maaherrojen ja kuninkaidenkin eteen teitä tullaan viemään minun takiani, todistukseksi heille ja kansoille. Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua. Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki. Veli antaa veljensä surmattavaksi, isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiaan vastaan ja tuottavat heille kuoleman. Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. Kun teitä yhdessä kaupungissa vainotaan, paetkaa toiseen. Totisesti: te ette ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee. Ei opetuslapsi ole opettajaansa ylempi eikä palvelija isäntäänsä. Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta. Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. Varpusia saa kolikolla kaksi, mutta yksikään niistä ei putoa maahan, ellei teidän Isänne sitä salli. Teidän jokainen hiuskarvannekin on laskettu. Älkää siis pelätkö. Olettehan te arvokkaampia kuin kaikki varpuset."
Joh. 15 luku:
"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua. Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä. Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne. Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään. Joka vihaa minua, vihaa myös Isääni. Ellen olisi tehnyt heidän keskuudessaan tekoja, joita kukaan toinen ei ole tehnyt, he eivät olisi syyllisiä. Mutta nyt he ovat nähneet minun tekoni ja vihaavat sekä minua että Isääni. Näin täytyi käydä, jotta toteutuisi heidän kirjoitustensa sana: ’He ovat syyttä vihanneet minua.’ Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta. Myös te olette minun todistajiani, olettehan olleet kanssani alusta asti."
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kukaan ei pelastu muuten kuin Jeesuksen kautta . Kukaan teistä meistä kenestäkään.
Se riippuu siitä pystyykö itse antamaan anteeksi itselleen epätäydellisyytensä vai tarvitseeko raskaampien syntien anteeksiantamiseen Jeesusta. Jos painolastia on liikaa niin omien syntien anteeksiantaminen ei onnistu ilman apua, Avusta seuraa kiitollisuus ja kehitys pysähtyy uskovaiseksi.
Niin siis niille jotka ei vielä ole kristittyjä . Kristitty on ihan eri asia kuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Kirkko on ilmoittanut olevansa Setan Pride 2019 virallinen partneri. Miten kirkon oppiperusta, Raamattu, sopii yhteen sen kanssa, että häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?”Jatkan:
Tuosta EI MITENKÄÄN voi johtaa sitä, että sanat SYNTI JA HÄPEÄ tulisivat Raamatusta, vaan ne ovat sanoja, jotka Räsänen ITSE valitsee kuvaamaan Pride-kulkuetta osallistujineen.
Häpeäisi!!!!!!
Taas joku Raamatunoppinut selittää...
Vierailija kirjoitti:
” Kirkko on ilmoittanut olevansa Setan Pride 2019 virallinen partneri. Miten kirkon oppiperusta, Raamattu, sopii yhteen sen kanssa, että häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?”
Tuo ei muuten ole lainkaan ainoa asia josta nyt Päivi käräjillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hemmetissä saa sanoa tyhmiä mielipiteitään ääneen, jos se loukkaa toisen ihmisoikeuksia. Miksi pitäisi olla oikeus solvata tiettyä kansanryhmää? Et sinäkään haluaisi, että jollakin on oikeus häpäistä sinua julkisesti - vai haluisitko?
Surutta on rokottamattomia haukuttu jo kohta vuoden ajan usealla suulla ja kovaan ääneen.
Luuletko, että he saavat koskaan anteeksipyyntöä ja oikeutta?onneksi rokottamattomat eivät kutsu rokotettuja lampaiksi
"The obedient always think about themselves as virtuous, rather than
cowardly."
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tätähän ei haluta ymmärtää, että Räsänen solvaa homoja. Tässä ei ole millään muotoa uskonnonvapaudesta kyse.
Ihan asiasta on käräjillä.
Eihän tuo vielä mitään,suomessa on monia eri uskontoja.Tutustuin eräs päivä tekstiin koraanista..mitä vääräuskoisille käy .luuletteko että ilahduin..Päivi on KD ja Raamattu kirjoitettu koska olikaan....sanoja en kuullut mitä sanoikaan..jumala loi miehen ja naisen...siellä lukee niin.Koulussakin se opetettiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahinta homofobiaa tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa ajavat transaktivistit, joita tukemaan ovat intersektionaaliset feministit asettuneet. Sieltä tulee tällä hetkellä voimakas painostus homoja ja lesboja kohtaan, että näiden tulisi tutkistella sydäntään, jotta vapautuisivat asenteellisista genitaalipreferensseistään ja transfobiasta ja hyväksyisivät samaa biologista sukupuolta olevat seksikumppaneikseen, jos nämä kokevat olevansa eri sukupuolta.
Kun suurin osa taviksista ei edes kunnolla tajua mitä trans-ihmiset oikeastaan ovat niin olisi parempi että ette yrittäisi tulkita näitä "kiistoja" kun niistä tulee teille kuitenkin vain ihan väärä kuva.
Kerro meille, mitä transihmiset ovat ja kuinka vulvafanaatikko- ja genitaalifetisistinimittelystä on syntynyt väärä kuva?
Eli siis et oikeastaan tiedä. No sitähän minäkin.
Tälläkin Vauva-palstalla on harva se viikko pitkä ketju jossa ihmiset esittävät mitä ihmeellisempiä ajatuksia siitä mistä trans-seksuaalisuus johtuu ja mitä se on.
Ja hyviä ketjuja ovatkin, järki ja biologia ovat niissä läsnä. Sinä varmaan pyörit niin siinä omassa setakuplassasi, että et anna tosiasioiden pilata hyviä harhamaailmoja, sitten järkytyt kun kuplan ulkopuolella eletäänkin vielä kahden sukupuolen maailmassa ja tiedetään ettei sukupuolta mitenkään itse "määritellä", vaan siihen synnytään.
Se mitä olet luonteeltasi ja miten haluat pukeutua, ei sukupuoltasi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahinta homofobiaa tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa ajavat transaktivistit, joita tukemaan ovat intersektionaaliset feministit asettuneet. Sieltä tulee tällä hetkellä voimakas painostus homoja ja lesboja kohtaan, että näiden tulisi tutkistella sydäntään, jotta vapautuisivat asenteellisista genitaalipreferensseistään ja transfobiasta ja hyväksyisivät samaa biologista sukupuolta olevat seksikumppaneikseen, jos nämä kokevat olevansa eri sukupuolta.
Kun suurin osa taviksista ei edes kunnolla tajua mitä trans-ihmiset oikeastaan ovat niin olisi parempi että ette yrittäisi tulkita näitä "kiistoja" kun niistä tulee teille kuitenkin vain ihan väärä kuva.
Kerro meille, mitä transihmiset ovat ja kuinka vulvafanaatikko- ja genitaalifetisistinimittelystä on syntynyt väärä kuva?
Eli siis et oikeastaan tiedä. No sitähän minäkin.
Tälläkin Vauva-palstalla on harva se viikko pitkä ketju jossa ihmiset esittävät mitä ihmeellisempiä ajatuksia siitä mistä trans-seksuaalisuus johtuu ja mitä se on.
Ja hyviä ketjuja ovatkin, järki ja biologia ovat niissä läsnä. Sinä varmaan pyörit niin siinä omassa setakuplassasi, että et anna tosiasioiden pilata hyviä harhamaailmoja, sitten järkytyt kun kuplan ulkopuolella eletäänkin vielä kahden sukupuolen maailmassa ja tiedetään ettei sukupuolta mitenkään itse "määritellä", vaan siihen synnytään.
Se mitä olet luonteeltasi ja miten haluat pukeutua, ei sukupuoltasi muuta.
Minä olen hetero sekä avioliitossa toista sukupuolta olevan kanssa joten en ole missään muussa kuin heterokuplassa. Mutta toisin kuin sinä, minä en edes kuvittele että ymmärtäisin täysin mistä esim. trans-ihmiset lopulta kiistelevät koska se on niin kaukana omasta elämästäni ja kokemusmaailmastani. Ja siksi en mene väittämään mitä siellä tehdyt tietyt lausunnot edustavat tai eivät edusta.
Kritisoin siis vain ja ainoastaan sitä että ihmist heittelevät kaikenlaisia väitteitä kun ovat jotain raflaavaa joskus netistä vaikkapa trans-ihmisten kiistoista lukeneet.
Jos Räsänen saa tuomion, niin meillä ei käytännössä ole enää sanan vapautta.
Piraatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis niille jotka ei vielä ole kristittyjä . Kristitty on ihan eri asia kuule.
Milloin sinusta tulee kristitty olet vähän jäänyt ulos .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Kirkko on ilmoittanut olevansa Setan Pride 2019 virallinen partneri. Miten kirkon oppiperusta, Raamattu, sopii yhteen sen kanssa, että häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?”Juuri näin. Tätähän ei haluta ymmärtää, että Räsänen solvaa homoja. Tässä ei ole millään muotoa uskonnonvapaudesta kyse.
Pride on synti ja häpeä ja Raamatun vastainen ja kirkosta on tullut luopiokirkko.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo vielä mitään,suomessa on monia eri uskontoja.Tutustuin eräs päivä tekstiin koraanista..mitä vääräuskoisille käy .luuletteko että ilahduin..Päivi on KD ja Raamattu kirjoitettu koska olikaan....sanoja en kuullut mitä sanoikaan..jumala loi miehen ja naisen...siellä lukee niin.Koulussakin se opetettiin...
Niin ku Jeesuskin on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vertaisin asiaa urheiluun. Urheilujoukkueitakin (ihmisryhmä) saa suosia ja haukkua ja kritisoida jne.
Joskus urheilujoukkueet ovat/edustavat maita tai kansakuntia ja tällöinkin tietyn ryhmän suosiminen tai kannattaminen ja vastustajan haukkuminen on sallittua, ehkä tietyissä rajoissa mutta kuitenkin.
Eikös urheiluun kuulukaan vastustajan kunnioittaminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei homoudesta ole kenenkään pakko pitää eikä suitsuttaa sodoman ilosanomaa.
En oo mikään uskis, mutta tässä kohussa ei ole kyllä yhtään mitään järkeä. Ei niin mitään.
Wokettamisen leviämisen aiheuttama yliherkistyminen jotenkin näkyy tässäkin jutussa.
Tässä on Räsäsen oikeuksista kysymys. Oikeutta uskon, mielipiteen ja sananvapauteen ollaan kaventamassa. Jos syyte menee läpi niin yliherkistymiselle annetaan oikeudellinen pohja kaventaa ilmaisunvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Kirkko on ilmoittanut olevansa Setan Pride 2019 virallinen partneri. Miten kirkon oppiperusta, Raamattu, sopii yhteen sen kanssa, että häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?”Juuri näin. Tätähän ei haluta ymmärtää, että Räsänen solvaa homoja. Tässä ei ole millään muotoa uskonnonvapaudesta kyse.
Hän esittää kysymyksen ja kysymys kohdistuu itse asiassa kirkkoon eikä homoihin.
Ei homoudesta ole kenenkään pakko pitää eikä suitsuttaa sodoman ilosanomaa.
En oo mikään uskis, mutta tässä kohussa ei ole kyllä yhtään mitään järkeä. Ei niin mitään.