Päivi Räsänen käräjillä. Nyt nähdään suunta mihin Suomi on menossa.
Saako ihmisellä olla mielipiteitä ja sanoa ne ääneen vai ei?
En välitä mitä Päivi on sanonut, se ei ole se pointti. Asia on saako mielipiteensä sanoa ääneen.
Saako sanoa ettei halua Suomesta m u s limi maata. Saako sanoa että fe mi ni smi on pers hees tä.
Saako sanoa että a ja yliike on aikansa elänyt uhkailumisineen ja kiristämisineen.
Kommentit (801)
Mooseksen lain mukaan varastettu kuorma auto on tuhoon vihittyä Jumalan silmissä ...
Vääriä opettajia taas kirjoitti:
Edelleen kukaan ei pelastu muuten kuin Jeesuksen kautta . Kukaan teistä meistä kenestäkään.
Todisteet?
Kyse on vain siitä, että sä uskot niin ja oikeudessa sellainen hölinä ei ikävä kyllä päde. Pitää olla faktaa.
Olen itse bi, enkä loukkaannu yhtään jos joku Räsänen sanoo sen olevan synti ja häpeä. :D Miksi loukkaantuisin? Hän saa olla sitä mieltä jos haluaa. Mäkin oon sitä mieltä, että himouskovaisuus on tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hemmetissä saa sanoa tyhmiä mielipiteitään ääneen, jos se loukkaa toisen ihmisoikeuksia. Miksi pitäisi olla oikeus solvata tiettyä kansanryhmää? Et sinäkään haluaisi, että jollakin on oikeus häpäistä sinua julkisesti - vai haluisitko?
Kenen ihmisoikeuksia Räsänen on loukannut, en ole nähnyt että loukkaavasti koskaan mistään ois puhunut. Sehän on himouskovainen, eli uskoo raamattuun, on vain puhunut siten kuin rasmatun vuoksi ajattelee.
Eihän tässä maassa tuomita muslimejakaan, vaikka ne oikeasti elävät ja puhuvat Suomen lakien vastaisesti.
Ei-ap
Millaisia muslimikommentteja tarkoitat?
Lisäksi, jokainen, joka on lukenut Päivin tviitin, josta on syytteessä on nähnyt Päivin muita ihmisiä tuomitsemassa.
Muslimit saa sen Mooses lain mukaan päälle sylkeminen päälle sylkemisestä varastettu raha pussi varastetusta kahvikuppi kahvikupista kenkä kengästä huivi huivista silmä silmästä Siinain ja Siionin Vuori elää orjuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse bi, enkä loukkaannu yhtään jos joku Räsänen sanoo sen olevan synti ja häpeä. :D Miksi loukkaantuisin? Hän saa olla sitä mieltä jos haluaa. Mäkin oon sitä mieltä, että himouskovaisuus on tyhmää.
Ei pidä ajatella kaikkea vain itsensä kautta. Minä ainakin ajattelen jotakuta epävarmaa nuorta osallistumassa prideen ja saa sitten lukea kansanedustajan suusta, että hän on synti ja häpeä. Todella törkeää ja tuollaisen puhuja ansaitsee rangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Sexpo määrittelee homoseksuaalien seksuaaliset rajat transfobiaksi:
"Yksilöiden käsitykset transihmisistä seksi- tai suhdekumppaneina voivat olla transvihamielisiä tai transfobisia. Jos jokin ihmisryhmä suljetaan kategorisesti pois mahdollisista kumppaneista ennakkoluuloisin tai halveksuvin perustein, sellainen ajattelu on transfobista."
"...jos ryhtyy jakamaan omia transfobisia perustelujaan sosiaalisessa mediassa tai muulla tavalla julkisuudessa, voidaan jo alkaa puhua vihapuheesta. Transvihamielinen julkinen puhe ei ole hyväksyttävää, vaikka sillä perusteltaisiin omia tapailumieltymyksiä.
Harva muutenkaan julistaa julkisuudessa kuka kulloinkin ei kiinnosta. Transihmisten nostaminen erityiseksi ongelmatapaukseksi vihjaa muista motiiveista kuin aidosta halusta kertoa omista mieltymyksistään."
https://sexpo.fi/blogi/transfobia-ja-seksikumppanit/
Miksi yksien homofobia on parempaa kuin toisten?
Lukemisen ymmärrys kiitos! VOIVAT OLLA ei ole sama asia kuin OVAT AINA.
Voiko siis olla legitiimi syy olla koskaan kategorisesti valitsematta transkumppania? Miksi ihmisellä ei ole oikeutta määritellä seksuaalisuutensa rajoja?
No yleensä ne seksuaalisuuden rajat ovat lopulta sellaisia että sitä haluaa niitä joita sattuu haluamaan eikä niin että määrittelee todella tarkasti etukäteen että en koskaan halua lyhyttä ruskeatukkaista vaikka mikä olisi. En oikein ymmärrä miksi ihmisellä pitäisi olla jotkut kiveenhakatut rajat seksuaalisuudelleen päätettynä. Kun menee sen kanssa jonka kanssa hyvältä tuntuu niin eikö siinä ole niitä rajoja ihan tarpeeksi?
Kyllä mä olen lopettanut suhteen alkuunsa kun housujen riisumisen jälkeen alakerrasta on löytynyt viivapillu. Mä pidän näkyvistä sisemmistä häppäreistä.
Ahaa olet siis sinäkin pelkkä sukupuoli elin mutta mitäs jos naiset ei tykkää sinun vehkeestä yhtään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ajatella kaikkea vain itsensä kautta. Minä ainakin ajattelen jotakuta epävarmaa nuorta osallistumassa prideen ja saa sitten lukea kansanedustajan suusta, että hän on synti ja häpeä. Todella törkeää ja tuollaisen puhuja ansaitsee rangaistuksen.
Aika vaikea uskoa että epävarma nuori, joka osallistuu prideen, pitää Päivi Räsäsen puheita missään arvossa.
Jaaha eroakirkosta ennuste noussut 70:stä yli sataan :D
Päiviin me luotamme! Kiitos Päivi!!!
Habakuk 2 Mooses älä varasta kirjoitti:
Mooseksen lain mukaan varastettu kuorma auto on tuhoon vihittyä Jumalan silmissä ...
Mitä ihmettä on "tuhoon vihkiminen"?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin ajankulukseni eroamassa. En halua olla missään tekemisissä Räsäsen tai miehensä edustamien järjestöjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahinta homofobiaa tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa ajavat transaktivistit, joita tukemaan ovat intersektionaaliset feministit asettuneet. Sieltä tulee tällä hetkellä voimakas painostus homoja ja lesboja kohtaan, että näiden tulisi tutkistella sydäntään, jotta vapautuisivat asenteellisista genitaalipreferensseistään ja transfobiasta ja hyväksyisivät samaa biologista sukupuolta olevat seksikumppaneikseen, jos nämä kokevat olevansa eri sukupuolta.
Tuli lapsus, eli hyväksyisivät ERI biologista sukupuolta olevat seksikumppaneiksi, huoh. Mut joo, kovimpien aktivistien mielestä transihmiset ovat biologisesti sitä sukupuolta, jota kokevat olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Habakuk 2 Mooses älä varasta kirjoitti:
Mitä ihmettä on "tuhoon vihkiminen"?
Se on vanhan testamentin Mooseksen lakia tyyliin silmä silmästä varastettu tavara varastetusta mutta kuten tiedät tuhoon vihittyä se tuhotaan siitä tulee kirous sinun omaan perheeseen. Budhat kutsuu sitä karmaksi mitä teet nyt se sulle tehdään myöhemmin. Tuhoon vihittyä on se mikä on laitonta varastettu on sitä ja siihen on säännöt Raamatun tooran kirjassa. Kuten voit itse lukea voi sitä joka laittaa varastettua toisen omaa omien tavaroidensa sekaan . Voi sitä. Näin Jumala sulle sanoo. Voi sua. Mitä teit. Sama asia myös niille jotka varastaa posliiniesineitä koruja muilta vaatteita.
Tämä on se Räsäsen tviitti:
” Kirkko on ilmoittanut olevansa Setan Pride 2019 virallinen partneri. Miten kirkon oppiperusta, Raamattu, sopii yhteen sen kanssa, että häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?”
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se Räsäsen tviitti:
” Kirkko on ilmoittanut olevansa Setan Pride 2019 virallinen partneri. Miten kirkon oppiperusta, Raamattu, sopii yhteen sen kanssa, että häpeä ja synti nostetaan ylpeyden aiheeksi?”
Jatkan:
Tuosta EI MITENKÄÄN voi johtaa sitä, että sanat SYNTI JA HÄPEÄ tulisivat Raamatusta, vaan ne ovat sanoja, jotka Räsänen ITSE valitsee kuvaamaan Pride-kulkuetta osallistujineen.
Häpeäisi!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hemmetissä saa sanoa tyhmiä mielipiteitään ääneen, jos se loukkaa toisen ihmisoikeuksia. Miksi pitäisi olla oikeus solvata tiettyä kansanryhmää? Et sinäkään haluaisi, että jollakin on oikeus häpäistä sinua julkisesti - vai haluisitko?
Eri, mutta kyllähän ihmisillä onkin. Milloin joku on saanut tuomion esimerkiksi pedofiilien haukkumisesta sairaiksi tai iljettäväksi?
Pedofiili on rikollinen, joka tekee pahaa lapsille. Homoseksuaalinen ei sen sijaan tee mitään rikollista vaan toteuttaa omaa seksuaali-identiteettiään sellaisen ihmisen kanssa, joka on suhteessa vapaasta tahdostaan
Ilmoitettu vihapuheeksi. Leimaat syntyperäisen ominaisuuden(seksuaalisuus) rikolliseen toimintaan. Monet homotkin tekevät rikoksia ja jopa rais kaa vat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin ajankulukseni eroamassa. En halua olla missään tekemisissä Räsäsen tai miehensä edustamien järjestöjen kanssa.
Mä eroan vasta jos Räsänen ei saa tuomiota tuosta tviitistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä eroa kaikissa ihmisjoukoissa on pahikset ja hyvikset ja eksyy. Ristillä pysyy. Räsäsen on lahkolaisia niillä on oma järjestö ne käy hellareissa. Meidän sukupapereita oli joku kirkkoon tullut joukko väärentänyt tie johtaa synagogalle ....myös hellarit pitää eksytyksiään kirkoissa kerää rahaa onhan se väärin päästää niihin kaikkia. Itsekkyys näkyy myös ortodoksikirkosta ja niitäkin heiluu luterilaisessa kirkossa. Päivi ei sua pelasta mutta Jeesus sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahinta homofobiaa tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa ajavat transaktivistit, joita tukemaan ovat intersektionaaliset feministit asettuneet. Sieltä tulee tällä hetkellä voimakas painostus homoja ja lesboja kohtaan, että näiden tulisi tutkistella sydäntään, jotta vapautuisivat asenteellisista genitaalipreferensseistään ja transfobiasta ja hyväksyisivät samaa biologista sukupuolta olevat seksikumppaneikseen, jos nämä kokevat olevansa eri sukupuolta.
Kun suurin osa taviksista ei edes kunnolla tajua mitä trans-ihmiset oikeastaan ovat niin olisi parempi että ette yrittäisi tulkita näitä "kiistoja" kun niistä tulee teille kuitenkin vain ihan väärä kuva.
Kerro meille, mitä transihmiset ovat ja kuinka vulvafanaatikko- ja genitaalifetisistinimittelystä on syntynyt väärä kuva?
Eli siis et oikeastaan tiedä. No sitähän minäkin.
Tälläkin Vauva-palstalla on harva se viikko pitkä ketju jossa ihmiset esittävät mitä ihmeellisempiä ajatuksia siitä mistä trans-seksuaalisuus johtuu ja mitä se on.
Millaisia muslimikommentteja tarkoitat?
Lisäksi, jokainen, joka on lukenut Päivin tviitin, josta on syytteessä on nähnyt Päivin muita ihmisiä tuomitsemassa.