Parhaat sarjat HBO:lla?
Otin sen paketin koska haluan nähdä Game of Thronesin.
Katsoin sieltä myös todella hyvän Bosch - sarjan. Lisäksi Sen and the City, True Detective, True Blood, Vikings ja Togetherness nähty.
Suositelkaa jotain ja kertokaa vähän millainen se on. Onko esim. nytkin Subilla mainostettava the Affair hyvä!?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
the Strain. Taattua Guillermo del Toroa!
Hirveä se silmäkuva...:( yritän olla katsomatta kun selaan niitä ohjelmia, mutta aina vaan se pulpahtaa näkökenttään. Vatsaa kääntävä.
Voisi olla mun kirjottama! Mulle on kaikki silmään sattuvat, osuvat liikaa. Katson nykyään jo kaikkia leikkauksiakin, ennen en voinut. Mutta silmään! Ei!
Ei HBO:n, mutta HBO Nordicilta löytyy. Sellainen kuin Mr. Robot. Singahti kyllä saman tien omaksi suosikikseni. Todella purevaa yhteiskunnallista analyysiä, mielenkiintoinen juoni, todella hyvin kirjoitettuja hahmoja ja ylipäätään todella huolella tehty. Paljon kiinnostavia kuvakulmia, editointia, äänimaisemaa...
Kertoo siis mielenterveysongelmaisesta ja huumeita väärinkäyttävästä ohjelmoijasta, joka liittyy haktivistiryhmään tuhotakseen isojen korporaatioiden ylläpitämät rahajärjestelmät ja sitä kautta poistaa yksittäisten ihmisten velkataakat kokonaan. Enempää en oikein voi valaista ilman että spoilaan, mutta juoni on todella tiivis ja jännittävä eikä katsojalle tarjota valmiita vastauksia siihen, minkälainen aktivismi on oikein tai väärin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuijottaa ruutua kesällä?
Ulos luontoon liikkumaan, mars!
Niin, jos olisi vaan kyennyt menemään ulos siihen tappohelteeseen! Olen vanha ja sairas, ja kärsin siitä 24h +30 asteessa olevasta kuumuudesta erittäin paljon. Makasin alasti ja katselin telkkaa. Ei tullut hikikään kun ei liikkunut. Välillä suihkuun ja horjuin lähikauppaan - jonka kylmälaitteetkin hajosivat pariin kertaan....sellanen hellejakso oli se! Hyvä, että oli HBO ♥
En uskalla katsoa tuota Boschia kun olen lukenut kaikki kaikki kirjat ja pelkään että tunnelma menee pilalle. Minkälainen pääosan näyttelijä on?
Vierailija kirjoitti:
Oz on loistava sarja, yksi parhaista.
Se on! Tuli vuosia sitten Neloselta ensimmäisen kerran, taisi olla ihan 2000-luvun alkuvuosia. Hyvin erilainen sarja, ainakin siihen aikaan. Siitähän onkin jo kauan. Ihan herkimmille se ei sovi, koska tässä sanotaan suoraan jne. :) Upeita henkilöhahmoja, erikoisiakin käänteitä, mutta ei niitä voi paljastaa jos joku ei ole vielä nähnyt.
The walking and the dead, taboos, dexter, who are america, the wires, billions, truth detectives, westland
BARRY!
Bill Hader ja Henry Winkler ( Onnen päivien Fonzie ) voittivat juuri Emmyt rooleistaan tossa sarjassa🏆
Sharp Objects, Little Big Lies, True Detective, Silicon Valley, Parks & Recreation, Handmaid's Tale, Oz, The Wire, Sopranos, Breaking Bad ja Mad Men.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla katsoa tuota Boschia kun olen lukenut kaikki kaikki kirjat ja pelkään että tunnelma menee pilalle. Minkälainen pääosan näyttelijä on?
Täällä juuri päinvastainen tilanne, eli olen katsonut pelkän sarjan, mutten lukenut kirjoja. Mielestäni Titus Welliver on koko sarjan kantava voima. En tiedä millaisia ennakko-odotuksia asetat tuolle roolille, mutta ainakaan näyttelijäntaidoista homma ei jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut itsekin kaikki kirjat ja pelonsekaisella jännityksellä katsoin ekan jakson. Ihan ok näyttelijä, ei vastannut mun mielikuvaa Boschista, mutta katsoin ekan kauden. Joitain ristiriitaisuuksia kirjoihin on, muutaman kerran huudahdin ääneen "ei se noin mennyt", mutta kaikenkaikkiaan pystyy katsomaan ilman suurempaa ärsytystä.
Suositus uudelle A discovery of witches -sarjalle!
Uusista sarjoista tosi hyvä on The deuce
Vierailija kirjoitti:
Ilmeetön, tylyhkö. Connelly on suosikkidekkaristini. Tietty kirjoittajana pystynyt menemään boschin pään sisälle, ei näy sarjassa. Ihan katsottava sarja.
Miksiköhän Carnevaliin ei tehty lisää jaksoja? Se oli kiinnostava sarja, hiukan yliluonnollinenkin. En jaksaisikaan enää vampyyrijuttuja, alkaa olla liikaa.
Westworld oli aika outo, yritin päästä jotenkin kärryille, mutta sitten luovutin. Katsoin sen kyllä kokonaan, siis ne, mitä tarjolla oli. Kai niitä tulee lisää?