Arvioi painoni (kuva)
Kommentit (120)
En usko sun painoa ilman peppukuvaa..... Pömppömaha, leveä lantio ja muutenkin "löysää" joka paikassa??! Veikkaan Sun painoksi kyllä 75-80kg, kun pituus peräti 174cm!! Kuvia kehiin!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:12"]En usko sun painoa ilman peppukuvaa..... Pömppömaha, leveä lantio ja muutenkin "löysää" joka paikassa??! Veikkaan Sun painoksi kyllä 75-80kg, kun pituus peräti 174cm!! Kuvia kehiin!!!!!!
[/quote]
No huhhuh:D todella kauniin muodokas kroppa, eikä mikään "löysä" :) omaat päärynävartalon, eli hoikat kädet ja pienet rinnat, yleensä solisluut näkyvät, muodokas peppu ja lantio, sekä alavatsalla hieman rasvaa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:12"]En usko sun painoa ilman peppukuvaa..... Pömppömaha, leveä lantio ja muutenkin "löysää" joka paikassa??! Veikkaan Sun painoksi kyllä 75-80kg, kun pituus peräti 174cm!! Kuvia kehiin!!!!!! [/quote] No huhhuh:D todella kauniin muodokas kroppa, eikä mikään "löysä" :) omaat päärynävartalon, eli hoikat kädet ja pienet rinnat, yleensä solisluut näkyvät, muodokas peppu ja lantio, sekä alavatsalla hieman rasvaa.
[/quote]
Miten voit sanoa että muodokas peppu, kun et ole kyseisen naisen peppua edes nähnyt???????!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:12"]En usko sun painoa ilman peppukuvaa..... Pömppömaha, leveä lantio ja muutenkin "löysää" joka paikassa??! Veikkaan Sun painoksi kyllä 75-80kg, kun pituus peräti 174cm!! Kuvia kehiin!!!!!! [/quote] No huhhuh:D todella kauniin muodokas kroppa, eikä mikään "löysä" :) omaat päärynävartalon, eli hoikat kädet ja pienet rinnat, yleensä solisluut näkyvät, muodokas peppu ja lantio, sekä alavatsalla hieman rasvaa.
[/quote]
Miten voit sanoa että muodokas peppu, kun et ole kyseisen naisen peppua edes nähnyt???????!!!!!!!
[/quote]
Koska reisien muodosta ja ns ratsastushousuista huomaa että on, urpo:)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:38"]Jos olet alle 170cm pitkä, veikkaan painoksi n. 70-75 kg.
[/quote] varmaan on myös paljon ylipainoa. 70 sen verran myös mahakas. Mutta toisaalta myös tissitön
yyyh
Sitten kun olet 20 kg kevyempi ja sen jälkeen voidaan sanoa, että se on ihan jees. Jos haluat niin voin kyllä arvostella uudestaan kun olet laihtunut paljon.
Todella kaunis vartalo ap! Täällä yksi kateellinen "siiderivalas", kuten avlla ilmaistaan. Tuo pyöreys mitä sulla kehossa on, näyttää terveeltä etkä todellakaan ole mikään läski. Ihmisillä todellisuudentaju kadonnut, on liikaa katsottu huippumalli haussa ohjelmaa tai fitness päiväkirjoja :D Pituuteen nähden paino on bmi.n mukaan ihanteellinen ja siltä myös näyttää! :)
N21
En tiiä, minkä painonen olet, mutta silti tosi hyvännäköinen! :)
Nätti kroppa! Sopiva vyötärö-lantio suhde ja naisellisen pehmeä.
Noin 65 kiloa! Mielestäni sinulla on kaunis vartalo, ei oo lauta muttet lihavalaan.
Mitä hiton pyöreyttä te tuossa näette?? Naisen vartalossa kuuluu olla hiukan rasvaa. Itse olen 165/63 ja näytän paljon ap:ta pullukammalta mutta painoindeksi on ihan normaali. Eikä minua haittaa. Olen normaalipainoinen. Tuollainen ap:n vartalo olisi ehkä ihanteeni; on vielä naisen pyöreyttä vähän eikä liian luiseva tai lihaskimppu, muttei myöskään mitään pursuilevaa läskiä. Ikinä ei haluaisi mallin mittoihin, ei näytä enää naiselta.
Näyttäisit kuumalta jos sulla olis isommat tissit
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:29"]
Aika lähellä olette olleet! Painoni on 66kg :) Kiitos kehuistanne, myös nuo läski kommentit lämmittivät sydäntä:D Mutta on oikeasti tosi hankala arvioida muiden painoa, toiseen ketjuun veikkasin itse 15kg väärin!
[/quote]
Pistä vielä sivukuva ja kuva takaapäin, niin voi arvostella sivukuvan ja peppukuvan, et millaset pakarat sulla on :)